עונה 4 פרק 4 - The Calling

Billy Shirs

New member


היה די meh.
ילדי האוויר חמודים אבל לא מצליחים לסחוב עלילה משלהם. אהבתי את הרגע הקטן באור הזרקורים שהיה לאיקי אבל זה היה כזה בזבוז זמן, ארבעה פרקים ובקושי הראו את אסאמי. במקום זה הם מתרכזים בהמון שטויות אחרות. ובאמת איקי, אומרים לך שמתכננים מתקפה ענקית על זאופו וזה לא מדליק לך *שום* נורה אדומה? כלום?
כל משפט שיוצא לטופ מהפה הוא זהב. "מה יש לספר, הוא עצבן אותי, זרקתי עליו כמה סלעים וסאקה נפל לבור". אולי המשפט האהוב עליי בכל הסדרה בערך.
הלוטוס האדום הופיעו לחצי שניה, ולא כמו שרציתי:\ לדעתי הם ממש חיפפו בפריים הזה: נראה כאילו זאהיר אוכל תפוח (כן, אני יודעת שזה התליון של גורו להימה), גאזאן פוזל, מינג הואה נראית כמו בנאדם אחר לגמרי. רק פ'לי באדאס כרגיל.
התאכזבתי שהפתרון לבעיה של קורה היה כל כך פיזי בסופו של דבר. הנה היא מוכנה, הנה היא הוציאה את הרעל, הכל טוב עכשיו. אז למה כל השלוש שנים האלה היו? הייתי מעדיפה בהרבה שקורה תמצא דרך להתגבר על הבעיות שלה שלא כוללת פתרון קסם.

בכל מקרה אני מחכה כבר לראות מה קובירה מתכננת לעשות בזאופו, מהטריילר נראה כאילו סויין הולכת להפסיד בטירוף, שזה הגיוני בהתחשב בזה שהיא נלחמת בכל החיילים של קובירה לבד. ומה ואריק עושה עם הגפנים האלה?

 

Oukami Kun

New member


טוף היא ללא ספק הדמות הכי מוצלחת בפרנצ'ייז, והייתי שמח לראות אותה עוד. התחושה שלי היא שסיימנו איתה, אבל אולי היא תחזור כמנטור בעולם הרוחות לאווטאר הבא, שיהיה כשף אדמה. זאת בהנחה שתהיה עוד סדרת המשך, כן?
&nbsp
&nbsp
אני דווקא נהנתי מהעלילה של הילדים. מילו הוא לא סוקה ואפילו לא מאקו, אבל הוא היה חמוד בתור הצלע המשעשעת. ג'ינורה הייתה די מעצבנת וחסרת תועלת, אבל איקי הייתה ממש טובה. אהבתי שהיא הוציאה את הידיים מהחבל בחופשיות לכל אורך הזמן שהיא הייתה שבויה. השובים שלה היו על הפנים, אבל לא באופן שמעצבן אותי כצופה. אם סדרת ההמשך תהיה על הרפתקאות ילדי האוויר, אני לגמרי אצפה בה. או שלפחות יעשו להם ספיישל או משהו.
&nbsp
העלילה של קורה הייתה טובה אבל הפתרון באמת היה טיפה מאכזב. אז היא הלכה לעץ, שמעה כמה בדיחות מטוף, שלחה קרן אור ומצאה את ג'ינורה ו... ביי ביי לכל הזכרונות של שלושה גברים מבוגרים ומשוגעים שמנסים להרוג אותך? לא לא לא. זה לא עובד ככה.
מבחינה ויזואלית מאד אהבתי את ההזיה שלה ואת שאר האפקטים שהיו קשורים אליה, אבל היה חסר לי פתירון שיחזיר לה את הקשר לשאר האוואטרים ולראבה. אני מניח שזה יגיע לקראת סוף העונה.
&nbsp
אה ועוד חשוב לי לציין שסצינת הפתיחה עם טנזין ואשתו (מה השם שלה?) הייתה ממש מקסימה.
&nbsp
שירסקי איפה ראית את הטריילר ולמה אין פה לינק?
 

Billy Shirs

New member
צר לי אבל לא תהיה סדרת המשך

ברייק אמרו את זה מתישהו, יהיו כמה קומיקסים (מן הסתם ימשיכו לסחוט כסף על הדברים האיומים האלה) אבל הם לא יתעסקו יותר ביקום של אוואטר.
&nbsp
קוראים לאשתו פמה.
&nbsp
הטיזר נמצא בטאמבלר איפשהו, לא הצלחתי למצוא... אפרסם כאן אם אני אתקל בו שוב.
 
למה דברים איומים?

הקומיקסים של אווטאר מצויינים בעיניי ואני נהנה מהם מאוד.
The Promise ו-The Search הם שני סיפורים טובים מאוד, הציורים מדהימים ונראים כאילו יצאו מהסדרה,
והדמויות מאוד נאמנות לדמויות מהסדרה.
גם ב-Lost Adventures יש סיפורים נורא חמודים, ושוב, הארט מאוד יפה.
אני אשמח לקרוא קומיקסים נוספים בעתיד.
 

Billy Shirs

New member
הציורים מעולים

אבל בעלילה לא ממש קורה משהו מעניין, והכל נראה כמו מסחטת כסף ולא כמו סיפור שמועיל לסדרה. כל הקטע עם זוקו ואזולה, ומה שקרה לאמא שלהם היה מאוד גרוע בעיניי. גם זה שברייק בכלל לא מעורבים לא תורם כל כך. קראת את The Rift? לדעתי הוא משעמם עד כאב וטופ גם OOC.
 
לדעתי דווקא היה מעניין

וסיפור שמתאים לרוח של הסדרה. בכל מקרה זה כבר עניין של טעם.
אני עכשיו קורא את Rift, החלק הראשון באמת לא היה כל כך מעניין...
 

Billy Shirs

New member
מה שלא אהבתי בThe Promise

שהסוף שלה היה ממש צפוי. הרי ברור שהפתרון הוא להקים את ריפבליק סיטי, הם פשוט גררו את זה על שלושה גיליונות:\
 
זה היה די ברור מההתחלה (או קרוב להתחלה)

אבל עדיין היה לי נחמד לקרוא את הסיפור מאחורי זה.
 

Billy Shirs

New member
אני לא אוהבת לדעת סוף של דברים

זה די הורס את חווית הקריאה עבורי.
 
גם הסוף של הסדרה המקורית היה צפוי

עדיין אני אוהב לראות איך הם הגיעו לשם ומה קרה בדרך.
בכל מקרה זה עניין של טעם ומה מעניין אותך לקרוא ומה לא
 
למעלה