עונה 4 פרק 5 - Enemy At The Gates

Billy Shirs

New member


הולי פאק!!! אחרי הפרק הפושר של שבוע שעבר, הפרק הזה היה מדהים.
הרגע הזה בין ואריק לז'ו לי היה פשוט גאוני, באמת ציפיתי לרגע שיקרה ביניהם משהו (האמת שקצת חיכיתי לזה מהרגע הראשון שהציגו אותם) אבל כנראה שלא... ועכשיו ואריק נאלץ לפתח סוג של פצצת אטום. וואו. לדעתי הקטע הזה עם ז'ו לי וקובירה הוא סתם הצגה שלה, היא בטח תבגוד בה בסופו של דבר ותעזור להוריד אותה. מסתבר שהיא אכן מכונת מלחמה כמו שוואריק אמר, לראות אותה נלחמת היה ממש חגיגה לעיניים, חוץ מהקטע הזה עם הקרב רובוטים שהיה די מיותר ויכול להיות יותר מגניב אם הם היו פשוט נלחמים רגיל. בכלל מוזר לי שהם בסוג של שנות ה-30 כרגע אבל יש להם את כל המכה-טאנקס והרובוטים המפוארים האלה כשכל שאר הטכנולוגיות נשארות ממש לא מפותחות באופן יחסי, זה יוצר חוסר שיווי משקל מאוד מעיק.
בולין סוף סוף פיתח קצת שכל והבין שקובירה היא דיקטטורית מטורפת, too little too late. מעניין מה יקרה איתו בהמשך.
מערכת היחסים של באטאר וקובירה היא פשוט בדיחה, לא נראה כאילו מישהו מהם בכלל מחבב את השני; חשבתי שזה יהיה סוג של הערצה עיוורת מצידו וניצול מצידה אבל לא, הם מתפקדים כמו מקסימום שותפים עסקיים כשבאטאר לא עושה שום דבר. הוא גם נוהם כמו כלב כשהוא נלחם.
למה קורה מפגרת ומאמינה לכל מה שקובירה אמרה לה? הרי *ברור* שהיא לא עומדת לעשות משהו טוב. אף אחד שסוחב אלפי חיילים לעיר אחרת לא עומד לעשות משהו טוב, זה אמור להיות די ברור לה עד עכשיו. היא לא למדה כלום מהסיפור עם אונלק?
מילו צורח המון. הוא כבר לא חמוד בעיניי.
אסאמי סוף סוף קיבלה עלילה משלה! נחמד שהיא חוזרת להיות בקשר עם הירושי, היא בטח הייתה בודדה בטירוף בכל השנים האלה כשכל אחד מהחברים שלה נמצא במקום אחר.
מה שממש מטריד אותי - קובירה אמרה לסו שהיא מתכננת לתקוף את זאופו כבר בפרק 3. למה סו לא עשתה עם זה שום דבר? היא הייתה יכולה לקרוא לכוחות המאוחדים מראש כדי שיעזרו לה להתכונן, לתקוף את קובירה אחת על אחת, לערב בזה מנהיגי עולם אחרים, אבל במקום זה היא פשוט ישבה וחיכתה.
 

svety

New member
לגבי סו -

היא גאה מדי בשביל להיעזר בכוחות המאוחדים.
בעיקר כשמדובר בסכין בגב שכזו.
 

spdf

New member
פרק מעניין בהחלט


דברים סוף סוף קצת זזים - כולל אסימונים שמתחילים ליפול לכולם סביב קובירה, למרות שלא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו (למשל בהכתרה של וו כשהיא הייתה מגה כלבה לכולם בערך), אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. לא ברור למה טנזין, רייקו, טונראק ואיזומי מחכים - לקובירה יש צבא פסיכי וראש... אמ... ככל הנראה פסיכי. לא צריך מדען טילים בשביל להבין שזה כנראה לא שילוב מוצלח.
בטאר מתגלה כשותף מודע לפשע, שזה מעניין, כי עד כה דווקא חשבתי שהוא יחסית תמים בסיפור הזה.
בו-לין אדיר חמוד בכל עניין כשפות הלבה, רק חבל ששגם זה קצת הגיע באיחור. מעניין אם הוא ישלח לאגם לאוגאי לעבור שטיפת מוח כמו שג'ט עבר (או משהו בסגנון)...

ז'ו-לי וואריק כמו תמיד לא מאכזבים :) היא בטח 'תעשה את הדבר' שלה מתישהו.

 

Oukami Kun

New member
OMG לא הגבתי


איזה פרק מדהים. חוץ מהאנימציה הלא מדהימה של הרובוטים, הכל היה מושלם בפרק הזה.
&nbsp
העריקה של ז'ו-לי הייתה במקום לגמרי, אם כי לפי איך שאני מכיר את הסדרה היא תנסה למרוד בשלב כלשהו כדי לשחרר את וואריק.
 
למעלה