עונה 9 פרק 19

משי22

New member
עונה 9 פרק 19

(סליחה שפתחתי, רויטל, אבל אני מתה לכתוב את דעתי על הפרק. מקווה שזה בסדר
)
 

משי22

New member
אהבתי אהבתי אהבתי!


וואו, כמה שנהנתי מהפרק הזה. נכון, לא ממש מקדם אותנו מבחינת העלילה הראשית, אבל איזה פרק טוב!
אהבתי את ג'ודי בפרק הזה. בכלל אני אוהבת שחוזרים לדמויות שראינו כבר, ובפרק הזה היא הייתה ממש מתבקשת (וד"א, הלוואי שיחזירו גם צ'ארלי, אני מתגעגעת אליה. העונה תכף נגמרת. לא בא לה לחזור מעוץ?)

אהבתי שמראים לנו עוד סוגים של ערפדים, קצת יותר "מתורבתים" וחושבים קדימה מרוב הערפדים שנתקלנו בהם עד עכשיו- במקום להרוג את סאם ודין על המקום הם מעדיפים לשאוב מהם דם כדי שיהיה להם צידה לדרך, מעדיפים שהאוכל מגיע אליהם במקום ללכת ולצוד בעצמם.

דין בסצנת הלחימה שלו בערפדים היה מרהיב, באמת. הזכיר לי קצת כשהוא נלחם בשדים בשביל להשיג את האות של קיין, לוחם בכל רמ"ח איבריו. יחד עם זה, השיחה של סאם איתו בסוף ("אתה לא קצת יותר מידי נהנה מזה?") הייתה בעיני מיותרת והאכלה בכפית. היה מאוד ברור כל הפרק שדין נהיה אלים יותר מבעבר.
בכלל, הפתיע אותי מאוד היחס שלהם לאלכס. מילא דין, אפשר לתרץ את זה באות של קין שמשפיע עליו, אבל איזה תירוץ יש לסאם, "טיהור הקן עדיפות ראשונה, אלכס היא רק עדיפות שניה"? ברצינות, דין? להציל חיים של ילדה אנושית (שעשתה מה שעשתה, בסדר, אבל באמת שיש לה נסיבות מקילות), פחות חשוב לך מאשר להרוג ערפדים? זה כל כך לא משהו שהיית אומר בעבר. ולמה סאם לא אמר כלום על סדר העדיפויות המשובש הזה?

אבל הכי קרעה אותי השורה הזאת, אחרי שדין הורג את הערפדים ובא לשחרר את סאם, הוא אומר לו: "Yeah, I know you wouldn't have done the same for me", אבל לא בטון מתלונן או עצבני או פגוע, אלא סתם במין השלמה פשוטה כזאת. וחוץ מזה שאני לא חושבת שזה נכון, פשוט כאב לי כמה דין לא מחשיב את עצמו. כמה הוא כבר בסדר עם המחשבה הזאת. דין, בבקשה, לא נשארו עוד הרבה פרקים לעונה, אתה לא יכול לעשות בשבילנו אפילו צעד בכיוון הנכון, שנדע שיש לך תקווה? אני יודעת שזה קצת הרבה לדרוש ממך, שיש לך את האות על היד ואבדון על הראש ומטטרון לטפל בו והכל. אבל בבקשה. כי ממש קשה לי כבר לראות אותך ככה.

אהבתי שהסוף של הפרק היה טוב (יחסית), כי זה נחמד וכי מגיע לג'ודי. אבל האמת שלא נראה לי כל כך הגיוני שאלכס הצליחה לא רק להשתחרר מהמחויבות והנאמנות שלה לאמא שלה, אלא לעשות את זה תוך כדי שהיא משתוקקת לדם אנושי (ראינו בעונות קודמים שערפד חדש שמתעורר מרגיש דחף כמעט בלתי נשלט לשתות דם). היא צריכה להיות אמיצה ומצפונית מאוד מאוד בשביל שזה יקרה. והיא דמות שהייתי שמחה שתחזור בפרקים הבאים.
 

יעלי1232

New member
פרק מעולה
וכמה נקודות שאני חולקת עליך

1. הפרק היה מאוד מקדם מבחינת העלילה הראשית. ולמה?

א. הוא הראה לנו את ההידרדרות של דין . אם בפרק Thinman הוא הרג את הבאד גאיי כשהוא צמוד לגוף שלו, מכוון את הסכין מהיד של הקורבן לליבו. ומרגיש את המוות , בפרק הזה הוא היה צריך להרגיש את המוות דרך העיניים Look at me! bitch!

ב. באותו עניין (וכתשובה להערה שלך על האכלה בכפית) כשסאם מעיר לו על המשפט הזה, זה סאם מנסה לשמור את דין אנושי , כמו שדין אמר לו ב 5x04 , וזה נכון תמיד: we keep each other human. סאם מנסה, דין מעיף את זה בהערה צינית. סאם לא מצליח To break through him וזו נקודה חשובה מאוד כי


ג. הוא הראה לנו, על ידי מראות (מעולות) של אלקס, ג'ודי ומאמא, שבשביל To break free מההשפעה של המאמא, אלקס הייתה צריכה מישהו מבחוץ, שיזכיר לה שהיא אנושית, ושהוא מאמין בה (ג'ודי) אלכס הצליחה.
למה זה חשוב? זה מראה לנו שסאם לא הצליח להגיע לדין. וזה אומר שדין יצטרך מישהו אחר כדי להחזיר אותו לאנושיות שלו, אחרי שהוא יגיע לתחתית הבור (זה יקרה בפרק 21)

למה עוד הפרק הזה היה מושלם?
1. מראות, מראות, מראות. אלכס כמראה לדין (כמו שהסברתי למעלה) אלכס כמראה לסאם - שניסה לצאת מחיי הצייד כל נעוריו ולא הצליח כי הוא אוהב את דין. ודין לא ממש נתן לו לצאת מהם. המאמא כמראה לדין (מהסיבה הנל) או כמראה לג'ון ווינצ'סטר וההשפעה החולה שלו על שניהם.

ועוד משהו
דין לא יעשה צעד בכיוון הנכון לדעתי, לא עד סוף העונה. לדעתי (ספקולציות בלבד) סוף העונה הולך להיות קליפ-האנגר, שבו דין כמעט או לגמרי הופך ל Knight of hell, ורק בתחילת עונה 10 נראה אותו עובר את זה , Breaking free. אבל זו לחלוטין ספקולציה. ואני לחלוטין רוצה שזה יקרה.
כי כן, אני אוהבת את דין. והעובדה שהוא הולך רחוק ואפל עכשיו היא מצוינת להתפתחות שלו.
כי כדי לצאת מהדפוסים שהביאו אותו למקום הזה, הוא צריך להגיע לתחתית הבור, מקום שממנו אפשר יהיה רק לטפס.
 

מסטרי

New member
פרק מעולה

וואו ממש נהנתי מהפרק.
ויעלי תודה לא חשבתי על זה כך, על ההשתקפויות של דין וסם בדמויות. היה פרק מעולה, אפילו הערפדים היו חמודים, האמא -ערפד הייתה מושלמת, בכלל כל השחקנים.
אני אכן מסכימה עם מה שאמרתןן ואכן חוששת שהרע בעונה הבאה יהיה בהתחלה לפחות דין.....
 

משי22

New member
כן


אני חושבת שאחרי הפרק האחרון (921) זה כבר נהיה די ברור שדין עוד לא ירד להכי נמוך שהוא הולך להגיע בעונה הזאת. ואז אני אצטרך לחכות 4 ומשהו חודשים כדי לראות אותו משתקם שוב
 
למעלה