עוף גוזל

SummerSpirit

New member
עוף גוזל ../images/Emo3.gif

אתם הכי קטנים וכל שאר האחים שלכם כבר גרים מחוץ לבית ומתחילים חיים משלהם ולפעמים גם שוכחים אתכם ואת ההורים. לפעמים הם כאילו עושים טובה שהם באים לבקר, ואם הם באים- אז זה רק כי הם צריכים משהו (כסף, אוכל וסתם דברים), לא כי הם באמת רוצים לבקר וסתם לשתות כוס קפה ולפטפט. זאת אנוכיות מצדם להזניח אתכם או שזאת אנוכיות מצדכם (האחים הקטנים) להרגיש בודדים מול הזכות של האחרים שלכם להתחיל חיים עצמאיים?
 
אף אחד לא אנוכי....

כי לכל אחד יש את החיים שלו. מבינה את התחושה הזאת של הבדידות, ככה הרגשתי כשאחותי עברה לראשונה לגור מחוץ לבית, הרגשתי שהיא כאילו בוגדת בי, שהיא תשכח אותי ואז הבנתי שהיא רק עברה וזהו ועדיין נמשיך להיות אחיות ולהיפגש רק שזה יהיה בתדירות נמוכה יותר. וכשהיא עברה לניו יורק- בכלל...
 

fushit

New member
כשאחותי עזבה את הבית והתחילה את

השנת שרות שלה אני הייתי בבאסה רצינית למרות שידעתי שהיא לא עוזבת לתמיד הרגשתי כאילו באמת לא אראה אותה יותר, בכיתי לא מעט. זאת הייתה תקופת משבר של איזה שבועיים... היה לי מאוד קשה שהיא עזבה, כי פחדתי מאוד שהקשר החזק שלי איתה לא יהיה אותו הדבר, ואפילו היה לי קשה לדבר איתה בטלפון. לאט לאט התרגלתי למצב, ואז כבר אבא שלי הכיר אישה אחרת עם ילדים שהיום הם כמו אחים שלי ואני מאוד אוהבת אותם, למרות שהקשר איתם זה לא אותו קשר שיש לי עם אחותי (הביולוגית), ואני כמו אחות גדולה בשבילם.
 
למעלה