עזבו אתכם מעם הספר, לאחרונה הפכנו לעם השנאה

Kalinda

New member
עזבו אתכם מעם הספר, לאחרונה הפכנו לעם השנאה

במקום עם אחד של אסופת שבטים, הפכנו לעם של שונאים. אנחנו משקיעים לא מעט בספורט הלאומי החדש שלנו, זה שטיפחנו והמצאנו בעצמנו: שנא את האדם התורן! וכל יום פורץ קדימה איזה תורן חדש. נכון הבהמות האלו מסרטון השוקולד? אז זהו, אנחנו שונאים את הברברים האלה שמחתימים את פני ישראל. גרבוז, ההוא ששונא את מנשקי המזוזות? הו, הו, כמה שאנחנו שונאים את הגזען האנטישמי השמאלן הזה! אבל אנחנו שונאים גם את אלו שמאמינים בפתרון מדיני, ואז מה אם הן שכלו את בעליהן - בגללן קיבלנו את אוסלו והפיגועים! אבל זה לא הכל, אנחנו שונאים גם את ההומופובים, את הפמיניסטיות הזועמות, את הטבעונים שמוציאים לי את החדווה מהצלחת, ובכלל, את מי לא. כי אם אפשר לשנוא ולקלל אותם, אז למה לא? אנחנו שונאים - משמע אנחנו קיימים.
ובכלל, מאז פרסום 'סרטון השוקולד' התעוררנו למקצה אולימפי חדש: מי יותר בהמה וגס רוח? כל יום משהו או מישהי ברחבי הרשת מפרסמים: קבלו את סרטון השוקולד החדש - אנשים שמקללים את נותני השירות, או צועקים על הילדים בגן, או בועטים בכלב, או מורידים סטירה למי שרק רצתה להעביר אותם את הכביש, או סוטרים לניצולת שואה, או אלוהים יודע מה. רק קדימה, הקליקו, שתפו, קללו ותשנאו! תראו איזה קתרזיס תקבלו! המנה היומית הגדושה של השנאה - מובטחת.
ושיהיה ברור, כל המקרים המצוינים בהחלט ראויים לגינוי מפה לפה. אבל לכולם גם מכנה משותף אחד: חוסר כבוד ושנאה יוקדת לאחר. בישראל של היום אם משהו לא מהשבט שלך, אם מישהי היא לא בדיוק בדיוק כמוך, אם משהו לא מוכל ללכת מסיבות כאלה או אחרת בדיוק בדיוק לפי הצרכים או הגחמות שלך ברגע זה ממש, אז הוא בוודאי נבלה סרוחה, עוכר ישראל, שאין, רק בגללו המדינה נראית כפי שהיא.
אין, אין, זה פשוט לא יאומן איך החבר שלך ההוא בפייסבוק לא מבין איזה קיצוני בנט, איך הוא הופך אותנו למדינה פאשיסטית. והחברה הזו שלך שהולכת להצביע לרשימה המשותפת? טפו עליה! בוגדת עוכרת ישראל - קודם שתלך לחפש את החברים שלה בעזה ואז תדבר.
די כבר. הגיע הזמן שניקח נשימה עמוקה וניזכר, שמעבר להכל, כולנו כאן בני אדם. כולנו מלאים טראומות ובעיות מהחיים כאן, ולכולנו מאוד מאוד אכפת מהמדינה שלנו. אבל כדאי שנשנא אחד את השני פחות, ונתחיל לכבד אחד את השני קצת יותר. כי בסופו של דבר, החיים של כולנו יהיו נעימים יותר אם נפסיק לקלל, להדוף, להשפיל, ולדרוס אחד את השני.

http://gayapolat.com/2015/03/10/עזבו-אתכם-מעם-הספר-לאחרונה-הפכנו-לעם-הש/
 
זה בDNA שלנו

עוד במצרים כשמשה הרג חיל מצרי שהכה עברי , מיד היו עברים אחרים שסיפרו לפרעה .
וכשמשה הוביל את העם לכנען היו מורדים שרצו לשלוט במקומו .
וכששלמה הוריש ממלכה שלמה היה מי שפיצל אותה לשניים .
ונעבור למאה ה-20 למרות שיש דוגמאות בדרך................
האנטישמיות נעשתה חמורה וביו מי שרצו להקים בית לאומי לעם היהודי אז מייד היו 2 אופוזיציות . לא אחת .
החרדים שסירבו לקדם את "ביאת המשיח" והקומוניסטים שסברו כי מארקס הוא תחליף למשיח .
בדרך גם עשינו סזון . ירינו על אלטלנה . רצחנו את רבין ואנחנו ממשיכים כי אנחנו בנתיב אל הנצח...........................
 

schlomitsmile

Member
מנהל

https://www.youtube.com/watch?v=6TXztI6Hrmg
 
למעלה