עזרא נאווי - אחד משלנו, הלך לעולמו ממחלת הסרטן

אבח"י

Well-known member
אחת מהדוגמאות הגדולות של יהדות המזרח [ על אמת, כי הוריו עלו מעיראק, במזרח ] שסירבה להיכנע למניפולציות של בגין, בהתחלה, ויורשו ביבי עכשיו. עזרא ראה במו עיניו את העוול הגדול שנעשה אז והים לתושביה המוחלשים של ירושלים, אלה שגרים במערות ואחרים רבים.
עזרא היה חבר ואהוב ובן זוג שנים רבות, עד שהחיים כהרגלם הפרידו בינינו. יהיה זכרו ברוך, והלוואי וישב בחיק אלוהים על כס הכבוד כמגיע לו. [ לא שאני מאמין בשטויות האלה, אבל אלה שמאמינים יבינו מהותו בעיניי].
www.haaretz.co.il


כאן אני יכול לכתוב שעזרא היה חבר שלי, כמובן זוג, בזמן שהייתי בצבא וקצת אחר כך. מי שמכיר את המפלצת בקרית יובל שיידע שהוא ואני נהגנו לשכב שם, אחר כך היינו יוצאים לספסלים, לוגמים אוויר צח, מעשנים - אני רק ברודוויי 100. אחר כך הוא עבר דירה לרחביה. חוג מכיריו וחבריו גדל. הוא היה מארח למופת, ויתה בינינו אהבה גדולה. ונכון, הוא למד עם אחי הגדול בבית ספר יסודי.
כמו אצל הרבה הומואים - משנה מקום משנה חברים. עזרא התאהב עד טירוף בבחור ערבי אחד, עבר לגור בשטחים והפך נציג של הענין הפלטיני, ובעיקר האומללים ביותר, אלה שגם הרש"פ נטתה לא לראות, השקופים שבשקופים, דרי המעונות.
האשימו אותו בבעילת קטין, תשאלו אותי, אם היה קטין הוא בעל אותו, את עזרא ולא להיפך.
הוא נתן לשתן לעלות לו לראש, וכך שילם בשש השנים האחרונות על כך במשפט ארוך שלא עמד להסתיים.
מקומו בהיסטוריה של לוחמימ חירות, לא בסגנון רומנטי-דרמטי של צ'ה גווארה מובטח.
 

Zadig

Well-known member
היה אהובך ואתה שומר לו חסד נעורים, וזה, חלק ממה שנשאר ממנו... תנחומי.
 
עזרא היה די דון קישוט...אבל מעריך אותו על כך. אבח"י צריך לבחון אותך מקרוב...נשמע מעניין.
 
למעלה