עזרההההה

bireut

New member
עזרההההה

בס"ד היי, אני בת 22 וחצי.חודש אחרי שהשתחררתי מהצבא טסתי לטיול ושם הכרתי את בן זוגי הנוכחי.אני גרתי באילת והוא במרכז. תמיד הייתי הילדה הטובה של ההורים זאת שכל המורים אוהבים,זאת שאף פעם לא עושה צרות וזאת שתמיד מרצה וטובה עם כולם. כשהכרתי אותו התבגרתי לגמרי,פחדתי מאהבה אחרי פרידה כואבת של גיל 19,הייתי בעננים ולא הייתי בפוקוס על שום דבר חוץ ממנו.בפעם הראשונה שההורים שלי פגשו אותו הוא אחי ואבא שלי התחברו בעוצמות מדהימות.אחי ואבא שלי בחיים לא התחברו אף בחור,לא שהבאתי הרבה הביתה חוץ מ1,אבל בעצם המחשבה אף פעם לא היו ביחסים טובים עם מישהו שיצאתי איתו. אמא שלי ראתה את ההשפעה שלו ומיד התנגדה לו.בהתחלה היתה נחמדה ואז בארוחה נכנסו לשיחה רדודה והיא אמרה שבשביל הבת שלה היא רוצה איזה אשכנזי עם תואר מכובד.(אנחנו מזרחיים וגם הוא ) מאותו רגע משהו בקשר שלנו קרה.חשוב לציין שאמא שלו נפטרה כשהיה בן 12. הוא פגש עוד פעמיים את אמא שלי כשבשתי הפגישות אני והוא רבנו ממש והוא קם ונסע חזרה למרכז.הגישה שלה מאוד פגעה ביחסים שלי איתו ונקרעתי תקופה בינו לבינה...עם הזמן לא הפסקנו להיפרד ולחזור עד שאמא שלי החלה להתערב והתקשרה ועשתה לו שמייח וביקשה שיתרחק ממני.אנחנו המשכנו בסתר להיות יחד ולהיפרד ולחזור מכל מיני תירוצים וסיבות שלו. התחזקנו בדת יחד ובנפרד ואמא שלי הביעה התנגדות גם לזה...לי לא היה ספק שזאת אהבת חיי ואיתו אתחתן. דיברנו לא פעם על חתונה וכל פעם נפרדנו עם התירוץ שאני לא אוהבת אותו והוא לא אוהב אותי...ניסינו להמשיך הלאה אבל כל פעם חזרנו זה לזו. בחודשיים האחרונים הקשר שלנו השתנה והתבגר מאוד,התחלנו להיות ממש רציניים ולנהל זוגיות מאוד בוגרת.שנינו למדנו אימון אישי,אנחנו גם מתאמנים. אמא שלי מתנגדת בכל תוקף לשמוע עליי ועליו,כל פעם שאני רק מזכירה אותו יש ריב היסטרי צעקות,קללות ואיומים שהיא לא תהיה איתי בקשר. הוא לא מוכן לשמוע עליי ועליו אם אני ואמא שלי בנתק,ואני לא רוצה לוותר לא עליו ולא עליה...לבינתיים סיפרתי לו שהיא במשבר עם עצמה וזה לא קשור אלינו ושהיא מקבלת אותו.אני מעוניינת לשים קץ לבלאגן ולהתמודד איתה אחת ולתמיד שתיתן לו הזדמנות,כי היא לא באמת יודעת למה היא כל כך שונאת אותו ולא מוכנה לשמוע את תחילת השם שלו אפילו. אני זקוקה לעזרה,אני נקרעת בין הכל,זה משפיע עליי בכל תחום וחלק בחיים שלי. חשוב לי לציין שאני ואמא שלי היינו החברות הכי טובות שיש,אבל לא ידעתי מתמימות שלא מספרים הכל לאמא ויש דברים שצריך לשמור לעצמי. אני מאמינה שאם אפשר לקלקל אפשר לתקן,ושזה תלוי בעבודה שלי מולה ולא אליו. עזרה!!!!!
 

אנילה1

New member
אולי אמא שלך מקנאה בחבר שלך בגלל שהייתם

החברות הכי טובות? אמך רוצה עבורך אשכנזי משכיל עם תואר מכובד. והיא יודעת שלא תוכלי להשיג את זה אם לא תהיי משכילה בעצמך, אוניברסיטה או מכללה. רק עם אשכנזי משכיל ומסודר אמך תהיה מוכנה להפרד ממך. את ואמך נמצאות בקשר סימביוטי, ואת מנסה לצאת ממנו בעזרת החבר, שגם איתו יש לך קשר סימביוטי לא יציב. בעולם הדתי שאליו את שואפת, לא ממליצים על חתונה בין בני זוג שנמצאים בקשר סימביוטי, כי זה יכול לפגוע בגידול הילדים. בני זוג בקשר סימביוטי יותר מידי מתעסקים עם עצמם ונוטים להזניח את הילדים.
 

bireut

New member
אני לא מנסה לצאת בעזרת החבר מהקשר עם אמא שלי

הקשר שלנו לא היה יציב כי הייתי תלויה באמא שלי וזה השפיע עליי..שיחררתי את האחיזה בה.וגם בו ברגע שבניתי את חיי העצמאים.. אין בינינו יותר קשר סימביוטי...
 
למעלה