עזרה בבקשה

כרמל26

New member
עזרה בבקשה../images/Emo53.gif

בשעה טובה התחילה שנת הלימודים. אני מאחלת לכולנו בהצלחה והרי השאלות. א) למישהו יש את הספר של קדר קיטלוג עם התרגילים אשמח לקבל הודעה לתא ההודעות במידה וכן. ב)אשמח לקבל מידע על הקורסים שהיו ביום שלישי:מבוא לפסכולוגיה, סדנא לעבודה קבוצתית ולמידה מתוקשבת של אשר עידן.מה היה בדיוק ואם הם מופעים באתר המתוקשב. ג)מה קורה עם הקורסים המתוקשבים(שיווק,התנהגות ארגונית וכו...) ממתי הם מתחילים אם בכלל? טוב נראה לי מספיק שאלות בינתיים...אשמח לקבל תשובות. תודה מראש...
 
אם הכוונה היא לסדנה של נירה שלום

השתתפתי בה שנה שעברה והיא ממש מחייבת נוכחות בכל שיעור. סדנה מדהימה!! להשאיר את הציניות בחוץ לשעה וחצי ולנסות להיכנס לזה. בכלל, נירה היא מדהימה. היה שווה את המאמץ של להגיע כל שבוע סמסטר שלם... איזה קורס זה של אשר עידן? הקורסים האלה לא מתוקשבים. מקסימום יש להם אתר מלווה בהיי לרן.
 

כרמל26

New member
הי

אגב יש עליך אחלה שיר.... הקורס שהתכוונתי של עידן הוא מיומנויות למידענות הוא לא מתוקשב, פשוט לא הייתי בשיעור ואשמח לדעת אם יש משהו שהיה שיכול לעדכן אותי במה שהיה? משפט קצת מסורבל לא נורא. הקורסים שהתכוונתי הם קורסי ההשלמה :סביבת יעץ, שיווק שירותי מידע וכו... האם הם דורשים הרבה הכנה כי אני חוששת שאולי העמסתי עליי קצת יש לי 4 קורסים כאלה בנוסף ללימודי השלמה ובנוסף ל5 קורסים של התואר השני. האם אתה סיימת את התואר השני? אולי לך יש לך ספר משומש של קטלוג...?
 

chayahd99

New member
../images/Emo187.gif נירה שלום

היא מבקשת וממליצה אבל לא מחייבת ואני אישית לא הגעתי כי לא הסתדר לי עם העבודה. חוצמזה, היא ממש מעולה והסמנריון אצלה (לפני 3 שנים) עבר בקלילות.
 

Casey1

New member
לגבי שיווק והתנהגות ארגונית

המרצה-שוהם-מכניסה כל שבוע הרצאה לאתר הקורסים המתוקשבים וזהו. אין שיעורים פרונטאליים. בבחינה את צריכה לקרוא את ההרצאות שלה בלבד כי המאמרים מסוכמים שם. היא גם חוזרת על שאלות כל שנה אז קחי בחינות קודמות שלה מאתר פרופסור או מאנשים אחרים. בבחינה היא אוהבת לשמוע את המילים שלה בדיוק!! אז תשנני בדיוק מה שהיא אמרה. חברה שלי עשתה את זה וקיבלה 95.
 
אבל יש כמה עבודות בשיווק

את הספר שלי בקיטלוג העברתי הלאה ואני מקווה שמי שלקח אותו יעשה אותו דבר.
 

abcd80

New member
בשיווק?

לנו היו 2 מטלות במהלך הסמסטר ומבחן וזהו.
 

abcd80

New member
כן יודעת

התכוונתי שהיא אמרה עבודה קבוצתית ואילו אצלי כשעשיתי את הקורס היו שתי מטלות (עבודות) להגיש
 
למעלה