עזרה| בדיכאון חמור מאוד ולא מקבל עזרה (דחוף!!

moriss15

New member
עזרה| בדיכאון חמור מאוד ולא מקבל עזרה (דחוף!!

שמעו אני כרגע משרת בבה"ד 20 בצריפין עכשיו אני מאז הטירונות נמצא בדיכאונות חמורים וכשאני יושן בלילה בבסיס אני נירדם לחצי שעה-שעה וכל שאר הלילה ער וכל רעש קטן או רוח קטנה בחוץ אני מתעורר או ישר קופץ מפחד ויש לי מלא בעיות וביקשתי קב"ן וכשהגיע התור שלי לקב"ן הייתי בדיוק בגימלים אז פיספסתי את התור אבל הסמל שלי אמר לי שהם יבקשו תור חדש ושהפעם זה יקח פחות זמן (פחות משבועיים לפי דבריו) כי עשיתי כבר את כל הראיונות והכל אבל רק חבל שכבר עברו 3 שבועות ועדיין לא ראיתי קב"ן והמצב שלי הולך ומחמיר,אני רוצה להוריד ל-45 נפשי כדי להיות קרוב לבית ולעשות יומיות כי אחרת אני לא רואה את עצמי ממשיך בצבא ככה למרות שיש לי רצון גדול לשרת אבל אם אני לא ישן בבית בגלל הסיבה שציינתי ועוד סיבות אישיות (לא רפואיות) אני פשוט בסופו של דבר יקרוס ואני לא רוצה להגיע למצב של לעשות לעצמי מש'ו,אז מה אני יכול לעשות כי בבסיס שלי לא כל כך אכפת להם והמצב שלי כמו שאמרתי כבר מקודם הולך ומחמיר מיום ליום ואני כל שנייה שעוברת אני מחזיק את עצמי לא לבכות ועוד מלא דברים אז מה אפשר לעשות? לפנות לקצין העיר בעיר שלי ולהיפגש שם עם קב"ן או מה אפשר לעשות כי אני כבר נואש ואני מדוכא אפילו כשאני בבית מרוב שהמצב הנפשי שלי ירוד... סליחה על החפירה ותודה לעוזרים
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום מוריס

נראה שאתה נמצא בלחץ גובר והולך, הפחדים מתגברים ופתרון לא נראה באופק, כל יום שעובר מגביר את חוסר היכולת שלך להחזיק מעמד בשירות הצבאי. יקר, אנחנו מאד מבינים את המצב שלך, למרות שעוד שבועיים זה לא הרבה זמן כדאי אולי לתנסה לשוחח עם המפקד, להסביר לו שוב עד כמה קשה לך, אולי תקבל פטור משינה בבסיס, עד שיגיע זמנך להיפגש עם קב"ן. בנוסף אתה יכול אולי לבקש הפנייה לרופא בבסיס, להסביר לו את מצבך, לצפות ממנו שהוא יפעיל את השפעתו כדי לזרז את העניינים בשבילך. מקוועים שתחזיק מעמד, מחזיקים לך אצבעות, תמשיך לשתף.
 

moriss15

New member
שאלה

אני רוצה ללכת ישר לקצין העיר ולפנות שם לקב"ן אבל האם הקב"ן בקצין העיר יכול להשפיע על השירות הצבאי שלי או רק הקב"ן שהצבא שולח אותי אליו?
 
למעלה