עזרה בהולה במשחק רשת

GIOVANINI

New member
עזרה בהולה במשחק רשת

אני וחבר שלי ניסינו לפתוח משחק רשת ויש באג כלשהו, שנינו משתמשים בHAMACHI כי לשנינו יש רשת. שהוא מארח שאני מצליח להכנס אבל שאני רוצה לעשות NEW USER אני יכול לרשום רק שם פרטי שם משפחה תאריך לידה ושאני בא לבחור לאום הוא זורק אותי החוצה. שאני מארח הוא מצליח גם להכנס וגם להרשם כיוזר אבל שהוא בא לעשות טקטיקה זה מעיף אותו מהמשחק. מישהו שמע על הבעיה הזאת קרה לו המקרה הנ"ל והאם מישהו יודע בבקשה איך פותרים זאת או יש לו קישור לפיתרון הבעיה תודה מרש.
 
אתה משחק עוד דברים דרך האמצי?

פעם הייתי משחק איתו AOE, ולא מזמן כשבדקתי עם מישהו לא הצלחנו להפעיל את המשחק, לא ניסינו יותר מידי, אבל יכול להיות שהאמצי לא היה תקין... לא שיחקתי מנג'ר ברשת כמה שנים טובות ככה שאני לא כל כך בעיניינים שם, אבל אני אבדוק ברשת אם יש עוד אנשים עם אותה בעיה. בכל מקרה, תאשר לי רק שזה 100% לא בעיה בהאמצי? (זה לא נראה כך. אתם משחקים עוד משחקים בהאמצי?) והאם יש לשניכם משחק מקורי ולא פרוץ.
 

GIOVANINI

New member
שנה שעברה שיחקנו עם ההאמצי והיה בסדר

וגם יש לנו אותה גרסא של האמצי וגם רואים חיבור עובדה שנכנס למשחק לי יש מקורי לו לא. אבל אין סיבה שזה יפריע. כי שהוא משחק לבד הכל בסדר אצלו. אם תוכל לשמוע מאחרים אם גם להם יש בעיה כזאת תודה מראש
 
למעלה