עזרה בנוגע לסיבסוד

kiticat

New member
עזרה בנוגע לסיבסוד

אז תרתי בעיר שלי למעלה ולמטה, ואין עבודה. משמועות שהגיעו לאוזניי, הבנתי שללשכת העבודה יש תפקיד למצוא לי עבודה, ואם זה לא קורה, מגיע לי כסף על בסיס חודשי. יש כאן מישהו עם עובדות בשטח? עיצות לגבי מציאת עבודה? אני חייבת להכניס קצת כסף לכיס לפני המעבר הסופי לתל אביב.
 

goldy

New member
ומה יהיה בת"א../images/Emo35.gif

את תרוויחי ואז תבזבזי? אולי כדאי שתחפשי קודם בת"א?
 

kiticat

New member
כשאני אעבור לת"א

אני אתרגן ואמצא עבודה, ושם אחפש עבודה כבר בשבוע הראשון. באשקלון באמת אין כלום. ממש כלום. דיברתי עם אנשים שאני מכירה, קצת מאמץ וקצת חיפוש ומוצאים משהו בתל אביב... שלא כמו פה.... אני רוצה להרוויח שיהיה לי קצת בצד בשביל המעבר עצמו, שאני לא אצטרך להרגיש לחוצה לגבי השכר דירה של החודש הראשון לדוג'.
 

marysia

New member
קודם כל

כן ללשכת עבודה יש תפקיד למצוא עבודה וכן יש כזה דבר שניקרא הבטחת הכנסה. אבל קודם כל זה מעט מאוד כסף להתקיים למצוא עבודה זה לא בעיה אפילו עם זה אומר ללכת לניקיון... או מלצרות. להיכנס למאגר אנשים שחיים על חשבון המדינה אין צורך ... את לא תיצאי וגם לא תחיי לפתוח עיתון ללכת לכוח מסעדות באזור כוחות אדם וכו' הרבה רצון אפשר למצוא. בהצלחה.
 

kiticat

New member
אני לא היחידה

כל מקומות העבודה, כמו פיצריות, וחנויות בגדים וכו'- אין עבודה. ממש ככה. אין שום עבודה בעיר שלי בעיתונים. קחי בחשבון שאני לא איזה מהנדסת עם תעודות מפה ועד הודעה חדשה. ואני כן רשומה בכוח אדם כבר מעל לחודש ועדין אין כלום
 

marysia

New member
גם אני היתי רשומה בכוח אדם ולא אחד

אלא כל כח אדם בעיר שלי והתחלתי לקבל טלפונים מהם רק לאחר 3 חודשים . ואני יודעת שאת לא מנדסת להם זה יותר קשה כי אין עבודה והם לא ילכו לכל דבר שיציאו להם. עם אין בעיר שלך בתפני בעיר סמוכה. ואל תשכחי שבעוד כמה שבועות התלמידים חוזרים ללימודים ויתפנו מקומות . תנסי לבדוק איפה ולשריין מקום. ואם יש לך עוד כוחות אדם תשמי גם להם את הקורות חיים. אבל אל תצפי לניסים נפלאות כי את לפני צבא ... משק בית או ניקיון בתים/ מדרגות לזה יקחו אותך תנסי למצוא בזה. תשימי מודעות ברחוב. אין כזה דבר אין כלום תמיד יש רק צריך קצת סובלנות לחפש. יכול להיות שאת לא רוצה ללכת לסוגי עבודה שונים כמו ניקיון וכו' - זה לא אומרת שאין כלום.
 

kiticat

New member
האמממ....

יש לי חצי שנה עד הגיוס. אולי יותר. שנית כל, אין לי בעיה עם ניקיונות. באמת אין כלום. (אני אזכיר ואומר שנתוני האבטלה בכלליות לגבי העיר שלי באמת בזבל) כרגע, אני מקבלת צ'ופר בעקבות העובדה שאבא שלי עובד בחברת החשמל- כלומר, הם מעסיקים לפני גיוס ל10 ימים. אני מאמינה שלקראת ספטמבר יהיה קצת יותר על מה לדבר. ולקראת אוקטובר שוב- בגלל שהסטודנטים חוזרים ללמוד גם. בקפלוסקי המנהל אמר לי לחזור באמצע ספטמבר, לפני שהסטונדטים חוזרים. אני מחכה, ועוד שבועיים- שלושה מתחילה לחפש שוב...
 

kiticat

New member
האממ

באמצע ספטמבר אמור להיות לי ועידה רפואית סופית. שבה יאשרו לי. לא אמורות להיות בעיות, אבל כולי תקווה שלא ישכחו אותי- לא ישכחו להזמין אותי, כי הועידה הזו מתכנסת אחת לחודשיים. אני בוחרת את תאריך הגיוס שלי בעיקרון....
 

marysia

New member
לרגע לא שמתי לב

איפה את גרה -אשקלון אין מצב שאין שם כלום תאמיני לי שאם אפשר למצוא עבודה בערים כמו ערד ירוחם ואופקים אז בטח ובטח אפשר באשקלון זה עיר קטנה. נגיד ואין אז תירדי לים המלח לעבוד במלונות שם תקבלי גם מגורים... נכון זה חור אבל אין לך יותר מדי בררה.
 
שתי תשובות.

אחת, כן, יש דבר שנקרא הבטחת הכנסה, שוויה כ-1200 ש"ח לחודש וארבע ימים (מסתבר). זה יכול להיות לך באמת שימושי אם את לא מתעכבת יותר מדי ואין לך הוצאות כרגע, לחסוך אלפיים-שלוש להתחלת דרכך. גשי ללשכת התעסוקה, תרשמי ותנסי למצוא משהו. אם לא, ישלחו אותך לביטוח לאומי, ומשם תקבלי את זה. שנית, באזור גוש דן לא חסרה עבודה, אם מחפשים טוב ולא פוחדים להתחיל (יחסית) נמוך.
 

kiticat

New member
רגע...

אני יכולה לקבל את ה1200 שקל האלה? אני זכאית להם? על בסיס מה? העניין הוא שאני לא בדיוק באיזור גוש דן. ואין לי כסף חסוך כרגע. אני לא יכולה להרים הכל ולסוע לתל אביב לשכור דירה בלי כסף ביד.... ואני באמת אברר לגבי לשכת התעסוקה...
 
קיבלת...

כן. כן. על בסיס היותך מובטלת בתנאי שלשכת התעסוקה המקומית לא הצליחה למצוא שום עבודה שמתאימה לך באזור. לגבי גוש דן... שמעי, מבין אותך. גם לי הייתה בעיה בנושא. אבל... הסתדרתי.
 
למעלה