עזרה דחופה בבקשה - מוסכניק רמאי

rona25

New member
עזרה דחופה בבקשה - מוסכניק רמאי ../images/Emo123.gif

היי אבקש את עזרתכם הדחופה - בעלי היקר נסע לחו"ל לשבוע, ויום לפני זה הוא שם את האוטו לטיפול פשוט ביותר במוסך. בסיום הטיפול המוסכניק אמר לו שהפקידה שלו לא לנמצאת לעשות חשבון ולכן הוא לא יודע מה הסכום הסופי לתשלום - בעלי החכם השאיר לו צ´ק פתוח לפקודתו ואמר לו שימלא את הסכום ושיתקשר אליו לפני. בקיצור, הוא נסע לחו"ל ואתמול מתקשרת אליי הפקידה ואומרת לי שהסכום יצא 1800 ש"ח (סכום מופרך ביותר לאור הטיפול הפשוט לכאורה) ושהיא שלחה לי חשבונית. כמובן שהתקשרתי מיידית לבעלי והוא היה בהלם וביקש ממני לבדוק את הענין. לבסוף לאחר ששאלה לי את החשבונית בפקס ובדקתי עם אנשים שמבינים בענין (לי ולמידע זה אין כל קשר - אני לא מבינה בזה כלום!) ואמרו לי ש"דפקו אותי" התקשרתי ודיברתי עם בעל המוסך ש: א. התנשא עליי בגלל שאני אישה ולא מבינה "בעבודות מוסך וכמה זה עולה". מיותר לציין שהוא ניפח את שעות העבודה בצורנה מוגזמת. ב. אמר לי שהנושא לא נתון למשא ומתן והכסף כבר נפדה מחשבוני. אני עצבנית אש! מה עליי לעשות כדי לקבל לפחות חלק מהכסף שהמוסכניק הרמאי גבה שלא כדין?
 

אבטיפוס

New member
אדיוט

תיכף רואים שהרבה שכל אין לבעלך, מי זה משאיר צ´ק פתוח, אולי שיצרף אותו גם לחשבון הבנק. ולתשובה - לדעתי אין הרבה מה לעשות, אבל זה ילמד אתכם לקח.
 

rona25

New member
תשובתך עוזרת לי מאוד ../images/Emo123.gif../images/Emo46.gif

 

dmainsinner

New member
זה די אבוד אבל......

תוכלי לפנות להתלונן על הממונה על אגף הרכב במשרד התחבורה הממונה גם על הפיקוח על המוסכים (מצ"ב קישור) לפי ידיעתי הם עמוסים עד מעל לראש והתקנים שלהם חלקיים בלבד אולם הם הכתובת הנכונה. לצערי תאלצו ככל הנראה לראות בכסף ששולם כשכר לימוד (אל תדאגי שילמתי הרבה יותר על לימוד מטעויות אחרות שעשיתי) שלא לסמוך על אנשים אפילו אתם מכירים אותם. מקווה שיסתדר לכם
 
לא סביר אבל...

האם הצ´ק הפתוח היה לא סחיר או למוטב בלבד? אם כן אפשר לבטל אותו אם לא הופקד עדין ואז שבעל המוסך יחפש אותך ויוכיח שהוא ראוי לסכום. בעיקרון ישנו תעריף לשעת עבודה איליו יש להוסיף את מחיר החלקים וכו´ אולם פרט לביטול הצק אם היה למוטב בלבד או לפנות לפיקוח (שיקח הרבה זמן) אין מה לעשות. נ.ב. אם הצ´ק לא היה למוטב בלבד ביטולו הוא עברה פלילית. קול במדבר - פורום שחיתות
 

odedg

New member
מו סך ?

לדעתי הסיפור שלך חסר פרטים, כך שבאמת קשה להתייחס עניינית. מה בוצע? כמה עלה כל דבר (יש פירוט חומרים ועבודה?), האם זה מוסך של היבואן? זה נכון שרוב הדברים לא בפיקוח מחירים, אך נדמה לי שיש עוד כמה שכן. אפשר לקבל למשל הצעת מחיר ממוסך אחר, ואם ההפרש ממש משמעותי, אפשר לפנות לאיגוד המוסכים, משרד התחבורה, אירגוני צרכנים ועוד. בטוח שמי שתפני אליו ינסה לעזור, אם את באמת צודקת. ספרי לנו!
 
למעלה