עזרה דחופה מעט

עזרה דחופה מעט

הייי אני סטונדט לעיצוב ואני רוצה לעשות עבודה על השיר של טורי Beauty of Speed למישהו אולי יש איזשהו מושג על מה בדיוק התכוונה טורי בשיר או אולי ראיון שהיא מספרת עליו ובכלל אם למישהו יש איזה שהוא משהו נחמד לספר על השיר/על תוכנו זה ממש יעזור אשמח מאוד לשמוע אותכם דן
 

noosh

New member
לא הצלחתי למצוא ב-hereinmyhead

(לרוב שם יש קטעים שהיא מדברת על שירים או קטעים מראיונות מתחת לכל שיר בליריקס). אבל אפשר לנסות את: http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858654765/ (באופן כללי אפשר לנסות את האתר הזה כי אנשים כותבים שם לעתים את הפרשנויות האישיות שלהם). מקריאה שלי של הליריקס, אני מבינה שהוא מדבר בעיקר על המהירות שדברים משתנים. ואיך שהיא מקבלת את השינוי הזה.
I tried to strike a deal with The universe Me and my Deals with the universe Smacked upside of the head With the harsh of daylight So simple, last evening, The beauty of speed​
היא חשבה שהיא הגיעה לאיזה הסכם עם העולם, שדברים ישארו כמו שהם, אבל הם לא. ובכל זאת, לפי השיר זה נראה שהשינויים לא מחזיקים אותה מאחור ושהיא קופצת איתם הלאה. אולי סתם מכוח האינרציה, אולי זה לא מה שהיא באמת רוצה, אבל אין לה ברירה וזה מה שהיא עושה. ובאופן יותר ספציפי, הקשר ביניהם משתנה והיא לא בטוהח שהיא אוהבת את זה, אבל היא מרגישה שהיא איבדה שליטה. למה בחרת בשיר הזה?
 

avivs

New member
אולי זה מדבר על שלב הטרום בוטוקס.

Smacked upside of the head With the harsh of dayligh היא ראתה שדברים משתנים, ולמרות שהיא ניסתה לחתום על עסקה עם היקום שדברים לא ישתנו, היא גילתה שדברים משתנים ואין לה שליטה עליהם. I'm comin' back for more עוד בוטוקס? אני ממש אוהב את השיר הזה.
 
ררררר דיי כבר לדבר על בוטוקס!

מספיק רואים אותו על הפנים שלה כל פעם שמסתכלים :|
 
למעלה