עזרה דחופה

dj rotem style

New member
עזרה דחופה

אני חייל משוחרר ... אני נורא אוהב את הים ורוצה לעבור לגור בים , אבל אין לי כסף כדי לקנות יאכתה . 1. יש ממי להשכיר יאתה בארץ (אם כן פרטו לי כל מה שאתם יודעים בבקשה ) 2. מה העלות הכוללת של השכה + תשלומי חוף ליאכתה שלא זזה .
 

eranb2

New member
קשה מאד למצוא יאכטה להשכרה

וגם קשה לגור על יאכטה. המון תקלות חם בקיץ וקר מאד מאד מאד בחורף. לא יודע מה יותר נוראי קיץ או חורף. מסתבר שלא כזה יקר לקנות. ב 10-20 אלף דולר כבר ניתן למצוא משהו נחמד. תשלום חוף בערך 700-1000 ש"ח לחודש לעגינה בלבד. ביטוח עוד 200-300 ש"ח לחודש. זה חלום שאפשר להגשים אבל אז אתה מבין שזה לא כזה חלום. הרוב לא מחזיקים מעמד יותר מ 3 שנים על המים. צריך להיוולד לזה כנראה. יש הרבה יאכטות משומשות בארץ שאתה יכול להוציא במחיר טוב. בארץ אין שוק לכלי שייט ופה ושם יש איזה מציאה . בהצלחה...
 

zina71955

New member
אתייחס רק לנושא החורף

רטוב - כן, אבל זה פתיר על ידי כיסוי כל הקוקפיט שישאיר אותו יבש. קר - פחות מאשר בבית. הסירה נמצאית במים שהטמפרטורה שלהם (אצלינו בחורף) היא כ 17 מעלות וזו מעין כרית נוחה שמאפשרת חימום של הסירה במינימום אנרגיה. הרבה פחות מאשר בבית. לכל השאר יש לי רק תגובה אחת - קודם מפליגים - אם זה טוב - אחר כך גרים.
 

dj rotem style

New member
תשובה

אין לי בעיה להפליג ביאכתה שכורה לכמה ימים אבל אני מחפש פתרו ןמגורים הכי זול שיש בהרצליה ואין לי שקל (יש לי 500 חח) בחשבון בנק מה עושים ?
 

sea flower1

New member
היי,

קודם כל מזל טוב לרגל השחרור בהצלחה באזרחות דבר שני תנסה לפרסם בלוחת שאתה מחפש לגור על יכאטה,האופציה היחידה שעולה לי לראש היא האפשרות שתמצא יאכטה שזקוקה לתחזוקה כי הבעלים הוא איזה איש עסקים או לא ממש מבין גדול בים ואז בתמורה אתה תישן ותחיה עליה... בקיץ קצת קשה למצוא כי כל היאכטות מפליגות דבר שני אתה צריך המון ידע בנושא בעיקר ידע בהפלגה ותחזוקה מבחינה מכנית מנוע וכל הציוד הכללי אולי לא ברמה כ"כ גבוה אבל בהחלט ידע בסיסי. דבר שלישי לדעתי זו לא מציאה גדולה כי בסופו של יום אתה תלוי בבן אדם אחר ולא בהכרח תהיה לך פרטיות. לגבי השכרת יאכטה זה לא כמו להשכיר דירה להשכיר יאכטה זה לא מעט כסף שיצטבר בסוף ויתבזבז על השכרה בזמן שיכלת כבר לקנות אחת משלך. כל נושא השייט הוא לא זול במיוחד אבל אני חושבת שכולנו צריכים להתחיל מאיפה שהוא ורוב בעלי היאכטות עבדו קשה לשם כך אז תתחיל לעבוד אפילו תחפש עבודה במרינה תתחיל להכיר אנשים ודבר יגרור דבר. הכי חשוב תחסוך זאת מילת הקסם : ). שיהיה המון בהצלחה. ושבת שלום.
 

Alex33

New member
...בסופו של דבר אתה מחפש פתרון דיור זול...

באזור טוב במרכז, ומקבלים אפילו קצת אווירה נחמדה ומיוחדת כבונוס ...
במידה ואופציה מצומצמת זו קיימת, אחרים כבר ניצלו אותה בשנים אחרונות..וכיום מרינות מקפידות -אלה במרכז לפחות..- ובצדק, שהן- או רציפים בתחומן - לא יהפכו לשכונת slums של סירות מוזנחות וישנות ("פתרון מגורים זול" ) של אנשים שמחפשים מקום לגור בזול ,אבל לא בראש שלהם וכניראה אין להם כסף להשקיע בתחזוקה שוטפת ושיפוץ הסירה( כי אז זה כבר לא זול..
), מעבר לצרכי המגורים הבסיסיים. ואם אתה אוהב ים ושייט..תמיד אפשר למצוא אפשרויות להפליג, בסירות קטנות של מועדוני שייט, בהשכרת יאכטה עם חברים למספר שעות בשבוע באחד מבתי הספר המחזיקים סירות לצורך זה, בהפלגה עם חברים בעלי סירה... בהצלחה בים!!
 
למעלה