עזרה - זרים בליגה האיטלקית...

עזרה - זרים בליגה האיטלקית...

התחלתי משחק עם פיורנטינה ואני לא מצליח להחתים שחקנים טובים.. כבר הגעתי לסיכום עם מתיאס פרננדז וברגע האחרון העיסקה בוטלה כי מסתבר שמותר לי רק שחקן אחד לא אירופאי בקבוצה. ראשית - איך אני יודע מי הלא אירופאי כדי שאני אוכל להעיף(יש לי כמה שחקנים שמשחקים בנבחרת שהיא לא אירופה השאלה איך אני יודע למי יש אזרחות ולמי לא כדי להעיף). שנית - החתמתי שני שחקנים ברזילאים בני 17 (לוליניה ורפאל פוסטר) והם אמורים להגיע אליי בסוף העונה שימלא להם 18, האם גם במקרה הזה אני אדפק והעסקה תבוטל בגלל הקטע עם הזרים? או שכי הם צעירים הם יוכלו להגיע ואני אעביר אותם לנוער או משהו לזמן מה? השאלות די דחופות כי אני משחק ברשת ואם אני לא אחטוף את המציאות האלה לעצמי היריבים שלי יקחו אותם.. תודה!
 

sok777

New member
היי

ראשית - מותר לך כמה זרים שאתה רוצה, אבל מותר לך להביא כל עונה רק זר אחד. ככה שכנראה הבאת כבר זר בלי ששמת לב ומאוחר מדי להביא עוד אחד. בשביל לדעת מי זר אתה יכול להכנס לPersonal בפרופיל של אלו שלא נולדו באירופה ולראות שם אם כתוב שיש להם אזרחויות נוספות. שנית - עד כמה שידוע לי הם יגיעו בכל מקרה.
 

vidalb

New member
זרים בליגה האיטלקית

כשאתה מחפש לקנות שחקנים וכבר החתמת זר לעונה , חפש שחקנים והוסף ATTRIBUTE של שחקן עם אזרחות אירופאית EU NATIONAL ואז בטוח תוכל להחתים אותו לאחר מו"מ כמובן
 
למעלה