עזרה להשגת התאמה מיטבית בין האיברים בזמן חדירה

עזרה להשגת התאמה מיטבית בין האיברים בזמן חדירה

ההתאמה הפיזית בין הנרתיק שלי לזין שלו אינה מיטבית. כמעט ואיני מרגישה חיכוך כשהוא בתוכי ועל הדרך לא היו מזיקים גם באורך איזה 2 ס"מ נוספים.
אשמח להמלצה על אביזר שיכול לסייע במקרה כזה, שלא יפגע בהנאה של אף אחד מהצדדים.
ראיתי באתר סקס "שרוול" להלבשה על הפין ולא כ"כ הבנתי איך בדיוק הזין יכול להיכנס לשפורפרת הגומי הצרה הזאת, ואם כן נכנס - הרי שאין כלל מגע בין הזין לכוס - ואז מה הטעם בחדירה לגבר?

או שאולי אני לא מבינה את אופן השימוש בו.
 
שרוולים

שלום וניל דובדבן,
לא כתבת הרבה פרטים עליך ועל בן זוגך לכן אתחיל בהסבר על האביזר שראית ואופן השימוש בו, ואוסיף גם כמה מילים על דברים אחרים שניתן לעשות.
ובכן, האביזר שראית אכן נקרא שרוול.
שרוולים כאלה עשויים מכמה חומרים. יש כאלה שעשויים מג'לי ויש כאלה שעשויים מסייבר סקין, כל הסוגים נמתחים ולכן למרות שהם נראים קטנים וצרים הם יכולים למלא את יעודם על כל איבר גברי.
אגב, טעות רווחת היא לראות שרוולי ג'לי רשומים כעשויים מסיליקון. סיליקון הוא חומר לא גמיש ולא שקוף. כך שמי שמתאר שרוול שקוף וגמיש כסיליקוני, מטעה.

מה יעודם? להקנות נפח לאיבר המין, להגדיל את החיכוך בחדירה ואפילו ממש להגדיל, להוסיף סנטמטרים בחדירה.
כל השרוולים הרבה יותר עבים מקונדום ואכן הגבר שלובש אותם נהנה פחות מהחיכוך, לעומת האישה שתיהנה מתחושה שונה בחיכוך, בעובי ובגודל.
שרוולים שעשויים מסייבר סקין יותר מוצלחים מאחר והם יעבירו את התחושה יותר טוב מאלה העשויים מג'לי.
יש לא מעט גרסאות של השרוולים, הם יכולים להיות פתוחים ולתרום להגדלת החיכוך, יש עם תוספת אורך וחלק מהם גם עם תוספת רטט מובנית בתוכם.
לא תמיד יש התאמה בין הגודל של האיבר הגברי לבין הנרתיק, גדול מדי, קטן מדי...
לפעמים, בבחינה של אספקטים מסויימים אפשר למצוא פתרונות שיקטינו את הפער.
האם הגבר שלך מגיע לזיקפה מלאה? אם לא, אפשר לשפר זאת באמצעים שונים.
האם שרירי הנרתיק שלך מוחלשים (תופעה מקובלת אחרי לידות)? אם כן, אפשר לשפר זאת ע"י תרגילים או "כדורים חכמים".
בכל מקרה, מבחינת צעצועים - יש לא מעט אפשרויות נוספות לשרוול, שיכולות לתרום לתוספת עונג לשניכם, כמו ה-We Vibe שלמעשה נכנס חלקית לתוך הנרתיק שלך וע"י כך תורם לתחושה של הצרות ומגדיל את ההנאה הזוגית או אפילו ביצת רטט, שתחליקי לתוכך וע"י כך גם תגבירי את הגירוי שלך וגם תרגישי תחושת מלאות, שבטח תענג גם אותו.

 
שאלה לגבי ביצת רטט

סיגל תודה על התגובה המהירה. אני מכירה את הוייוייב ושרירי רצפת האגן שלי מתוחזקים היטב. זה כנראה עניין של גודל אנטומי...אני אישה גדולה ואולי זה קשור...אשמח לקבל ממך יותר פרטים לגבי ביצת הרטט. זהו מוצר שאיני מכירה. האם ניתן להשאירו בתוך הנרתיק בזמן החדירה? ומהי בדיוק השפעתו - רק תוספת רטט או שביצה בגודל גדול יותר גם משפיעה על תחושת המלאות בנרתיק? על מה את ממליצה בשבילי?
 
ביצי רטט

היי וניל דובדבן,
ביצת רטט הינה צעצוע שעשוי מפלסטיק, סיליקון ו/או אלסטומר (חומר שדומה באיכותו לסיליקון). בדרך כלל מחוברת ע"י כבל חשמל לשלט שבעזרתו ניתן להפעיל ולשלוט על מהירות ומקצבי הרטט שלה.
יש גם, כמו שניתן לראות בתמונה, ביצי רטט עם שלט אלחוטי.
הן מגיעות בצורות וגדלים שונים. בחלק מהן ניתן להשתמש גם במקביל ובנוסף לחדירה.
אם תחליטי לנסות ביצת רטט במקביל לחדירה, כדאי להקפיד שתהיה עם חוט ארוך, כך שניתן יהיה לשלוף אותה בקלות, ולנהוג בזהירות עם החיבורים והשליפה.
נראה לי הגיוני שביצת רטט בנרתיק תשפיע לטובה גם על תחושת המלאות.
המלצות?! בד"כ הייתי ממליצה על האלחוטית, היא עוצמתית ושווה ביותר. אבל, מאחר ומדובר בביצה שעיקר השימוש שלה יהיה בחדירה, אני ממליצה לך ללכת על דגם שמחובר לחוט.
שיהיה בהנאה גדולה


 
שאלה אחרונה

אם מחדירים את הביצה לנרתיק לשילוב בחדירה, האם נותר מספיק מקום לזין שלו?
 
חדירה במקביל

התמונות המצורפות בתשובה הקודמת צולמו באותו קנה מידה ואפשר לראות שיש ביצי רטט גדולות יותר ויש קטנות ולכן יש מצב שתוכלי למצוא אחת שתתאים לכם.
שווה נסיון.
מאחלת לכם עונג רב
 
למעלה