עזרה לכאן!! דחוףףףף!!

Feel Bad

New member
עזרה לכאן!! דחוףףףף!!

שלום לכם, לא יודעת אם זה הפורום המתאים, אבל בבקשה נסו לעזור לי או להפנות אותי לפורום המתאים. אני בת 17, ועד עכשיו המחזור שלי היה מצויין, ללא בעיות, כל חודש בדיוק. החודש הזה, משהו השתבש. תחילת חודש הייתי אמורה לקבל, ואכן קיבלתי אבל זה היה מוזר כי לא היה הרבה דם, וזה נמשך זמן קצר, וגם מוזר כזה כי זה היה כאילו יום כן יום לא. אמרתי לעצמי זה בטח חד פעמי וחודש הבא יסתדר. היום כל היום כאבה לי הבטן ועכשיו גיליתי שיורד לי דם, אבל לא הצבע הרגיל לא יודעת. אני מאוד מפחדת ולא יודעת מה לעשות!! בבקשה תעזרו לי!! מה יש לי?? בבקשה מי שכאן שיכתוב תגובה כלשהיא!! תודה מראש, ומחכה לתגובות!!
 

nightroll

New member
קודם כל, אל תהיי לחוצה

עכשיו שאלה: האם היה שינוי באורח החיים שלך בזמן האחרון? עומס או לחץ בלימודים, בחיים האישיים? שינוי ברמות הפעילות הפיזית שלך? מצב רגשי יכול להשפיע על המחזור החודשי ולשבש אותו. אופציה נוספת, ואני יודעת שזה נשמע מלחיץ: האם את פעילה מינית? האם את משתמשת באמצעי מניעה?
 

Feel Bad

New member
ממ...תשובות

ממ..לא יודעת אם לחץ ממש כבד, אני ילדה מאוד לחוצה בכלל, ככה שזה לא חדש לי...אין לי ציפורניים מרוב שאני אוכלת אותם ותמיד במתח ובלחץ, מכל דבר קטן אני נבהלת, ועד עכשיו המחזור היה סדיר.. לא יודעת ועכשיו קיבלתי אבל הוא קל כזה, אין הרבה דם וזה... והמחזור הקודם נגמר בימים הראושנים של נובמבר וזה גם היה קל...מה זה יכול להיות?? ולא, אני בתולה. בקשה תעזרי לי לנסות לאבחן מה זה?? תודה מראש, שוב
 
ווסת

1. קודם כל את לא בסכנה. 2. חשוב דבר ראשון לדעת האם יש סיכוי שאת בהריון ולכן יש לשלול אפשרות זאת ע"י בדיקת הריון 3. גוף האישה והמחזור ההורמונלי שלה אינם מתנהגים תמיד כמכונה מדוייקת. מצבים כפי שאת מתארת עשויים להתרחש ותמיד צריך לשלול בעיות כפי שתארתי. 4. פני לרופא גיניקולוג לבדיקה גיניקולוגית + אולטראסאונד.
 
למעלה