עזרה.....ענקית.

חמודה..

היה לי ממש קשה לקרוא את המכתב שלך, הוא היה ממש מרגש וטעון ברגשות.. אל תרגישי רע עם עצמך, אני חושבת שעשית את הצעד הנכון שסיפרת להם, הם אנשים בוגרים סך הכל, יקח להם זמן אבל אני מאמינה שהם יקבלו אותך.. בסופו של דבר, את הרי הבת שלהם... העובדה שאת אוהבת נשים, לא מונעת ממך להיות אמא לילדים, למשל... אני חושבת שמי שצריך עזרה וייעוץ פה, הם המשפחה שלך. בגלל שאת בת 16, יש להם עוד השפעה וכוח עלייך.. אין מה לעשות. חבל שתסתירי את מה שאת מרגישה כי בסופו של דבר, הם יגלו את זה במוקדם או במאוחר.. ככה זה, אי אפשר לשמור דברים כאלה בבטן.. יש לי איתך כמה דברים במשותף, אספר לדבר איתך על זה ואולי לנסות לעזור.. תהיי חזקה, הכל יהיה בסדר..
 

Krishi

New member
אני חושב שהם אף פעם לא יקבלו את זה

גם כשתהיי בת 18. זה לא שפתאום ביום שתהיי בת 18 תבוא איזו פייה בלילה ותטיל עליהם כישוף שיגרום להם להבין את כל מה שאת עוברת ולהסכים איתך. איך שהם מתנהגים עכשיו, זה משהו שככל הנראה יהיה לכל החיים ואת צריכה להבין את זה. וביום שתביני את זה, אולי זה יתחיל להפריע לך פחות למרות שזאת המשפחה שלך. נטלת על עצמך מעמסה מאוד גדולה בשביל ילדה בת 16, מעמסה שלא לכל אחד יש את האומץ לקחת במיוחד בגיל כזה ועל כן אני מצדיע לך ומכבד אותך אף יותר. תמיד אני אומר שלא שווה לחיות את החיים אם חיים אותם בזיוף ותמיד עדיף להצהיר על מי שאתה מאשר לחיות בשקר. נכון שזה יגרור סיבוכים למיניהם, אבל השלמות הזאת שתהיה לך עם עצמך, זה משהו שאף אחד לא יוכל לקחת ממך. את צריכה להיות גאה בעצמך ובמי שאת ולא לתת לאף אחד להטיל בכך ספק. אם ההורים שלך ושאר המשפחה שלך, האנשים שהכי אמורים לאהוב אותך ולתמוך בך לא משנה מה, מתנהגים ככה כלפיך, אז תסלחי לי אבל הם לא ראויים לך. לסיכום, אי אפשר במקרה הזה להינות מ-2 העולמות. צריך להקריב קורבנות לפעמים והקורבן שלך הוא אחד הקשים. הנזק כבר נעשה וקשה לי לראות איך זה אפשר לתקן אותו אבל נגיד וגם אם הייתה אפשרות, מה היית מעדיפה: לחיות כל החיים שלך בשקר כדי לספק את ההורים שלך, או לחיות כמו שאת רוצה אבל לדעת שזה משהו שהמשפחה שלך לא תהיה מסוגלת לסבול עם כל ההשלכות המצורפות לכך. לפי מה שאמרת אני חושב שכבר די החלטת מה את רוצה... בכל מקרה, שיהיה לך המון בהצלחה. תהיה חזקה
 

דרך nדשה

New member
קבלי את עצמך כמו שאת

תראי, לטעמי אין קשר בין העובדה שהם כועסים עלייך לבין ההתנהגות שלך בכל מקרה, הם יתאכזו ממך, גם אם תנסי להשתנות ולהדחיק בשבילהם, כי עצם זה שהם יודעים שאת לסבית שובר אותם, התכונה עצמה, לא נראה לי שהם שמים יותר משקל על איך את מתמודדת עם זה לטוב או לרע, ברור שזאת טעות ענקית שלהם. נראה לי שהמשפחה שלך פשוט פוחדת מהתפרקות, אם הייתם משפחה איתנה, העניין לא הייה משנה במאום, זה הרי לא עסק של אף אחד, אין לזה השלכות על המשפחה אלא עלייך, כנראה שהביית לא כל כך חזק ממילא ולכן כל דבר פצפון שלא בסדר, מסוגל לשבור עולמות, עוד פעם רק הוכחה שזה לא קשור אלייך, שההורים שלך מתפרקים אלא לעצמם. ובכל מקרה, הורים הם כלכך משוקעים בתוך דעות ותקוות של שנים, שזה בלתי אפשר להזיז אותם מזה, התגובות שקיבלת מהסביבה אני מניחה שהיו הרבה יותר טובות, אל תרגישי לא בסדר, מותר להיות מי שאתה, ואוהבים אותך כמו שאת. בהצלחה בהכל, אל תשכחי שזאת רק תקופה קצרה, חולפת ולבסוף כשתצאי מהבית ההתלבטות תעלם, ותוכלי לשקול דברים ע"פ הרצון שלך.
 
למעלה