עזרו לי בבקשה לפענח חלום

עזרו לי בבקשה לפענח חלום

היום בלילה חלמתי חלום בלהות.
הייתה אלימות בחלום שהרגשתי פיזית על הגוף מיד כשהתעוררתי.
חלמתי שאני הולכת ברחוב, ואיזו בחורה שהחזיקה בלונים קוראת לי מרחוק. לא זיהיתי אותה ולא הבנתי למה היא קוראת לי.
היא אמרה בחלום שהיא נשלחה לתת לי את הבלונים, ושאני אקח אותם הביתה. אמרתי לה שאין לי מושג מי היא, ושלא אקח ממנה דבר. היא המשיכה להתעקש שאקח אותם, אני כבר די נבהלתי, התחלתי להתרחק, היא המשיכה לנסות להתקרב, אז פתחתי בריצה.
בחלק השני של החלום (שאני זוכרת) אני בבית, ופתאום יש צלצול בדלת. קרוב משפחה שלי שהיה אותו זמן בבית פתח את הדלת, ואותה בחורה הופיעה, עם הבלונים.
היא נתנה את הבלונים לקרוב המשפחה שפתח את הדלת, ונעשה רושם שהם מכירים.
מיד לאחר שהוא לקח מידה את הבלונים (וחייך אליה), הוא התקרב אליי במהירות מאחורה ובעט בי בחוזקה בישבן, מכה שגרמה לי להתעורר מהחלום, וכאמור להרגיש את הכאב פיזית מיד כשהתעוררתי.
חלום מטריד מאוד.
קרוב המשפחה המדובר היה אלים בעברו, אך כיום הוא הרבה פחות אלים, יחסית. אינו נוקט יותר באלימות פיזית, אעפ"י שמקלל וצועק מדי פעם. חם מזג, לא חברותי במיוחד, אך כאמור כבר אינו אלים.
איך קרה שהרגשתי את הכאב גם לאחר שהתעוררתי?
למה חלמתי את החלום דווקא עכשיו?
למה בלונים?
למה התזכורת לאדם שהיה אלים *פעם*?
 

וולפהרט

New member
זה לא פורום פירוש חלומות

ואני מאמינה שאם לחלומות מסויימים יש פירוש, רק את או קרובים וחברים קרובים תוכלו לפענח מה היא. מי שלא מכיר אותך יהיה רחוק מלתת לך פירוש אמין.
אותי בלונים באופן אישי מפחידים, בגלל שהמגע שלהם עושה לי צמרמורת, ובגלל היכולת שלהם להתפוצץ. המיתוס של "בחלום לא מרגישים כאב" הוא שטויות במיץ. חלום מחקה את המציאות וגם בו מרגישים כאב כמו במציאות. משהו מהכאב שהרגשת בחלום כנראה הקרין אולי לשניה גם כשהתעוררת ומאמינה שאז מיד נעלם.
בפורום הזה אנחנו מדברים על חוויות של "חלומות צלולים", שהם חלומות שבהם אנחנו מודעים להיותנו בחלום, ויכולים לשלוט במה שאנחנו עושים בחלום. מוזמנת לתרגל חלומות צלולים ולחקור את דמויות החלום שלך, לשאול אותם שאלות בזמן אמת. התשובות יכולות להפתיע וזה טוב יותר מכל פירוש.
 
למעלה