עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

SababaGuy

New member
עלות הכספי למדינה תהיה עצום !!!

עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

גורם העובד ברכבת הקלה התקשר אליי לפני שעה ודיווח שקיים נזק עצום למסילות הרק"ל עצמן בשועפאט. בלילה נעקרו עשרות מטרים של מסילות ברזל באמצעות לומים ופטישי אויר וכלים הנדסיים ערבים. המסילות העקורות נגנבו ונלקחו מהמקום. כמו כן הושמדו סוללות שעלייהן מונחת המסילה. בשני מקומות יצקו המתפרעים במהלך הלילה בטון (כנראה מהסוג החזק ביותר) על קטעי מסילה שלמים. תחנות הרק"ל בשועפאט הושמדו לחלוטין. על-פי הערכה ראשונית זמן התיקון ייארך כחצי שנה לפחות. בחודשים הקרובים לא תיסע הרק"ל לפסגת-זאב.
נשקלת האפשרות להקים את התוואי על הכביש החדש מעל גבי הגשר.
נסיונות פגיעה בקרונות ארעו גם כן והדיפו מאובטח היום באופן יוצא דופן.
לצערי זו בדיוק התחזית שלי משנים קודמות.
עלות הכספי למדינה תהיה עצום !!!
יש הסכם שרכבת קלה יקבל פיצויים אדירים במידה שפיגוע טרור או מקרים בטחוניים ימנעו מנוסעים להשתמש ברכבת קלה. עכשיו מכינים את הניירת לתביעה על עובדן נוסעים ועובדן תשתיות. זה עלול לעלות המון כסף.
 

raminec

New member
זה בטח לא אשמת מפעילי הרכבת הקלה

עלות הכספי למדינה תהיה עצום !!!
יש הסכם שרכבת קלה יקבל פיצויים אדירים במידה שפיגוע טרור או מקרים בטחוניים ימנעו מנוסעים להשתמש ברכבת קלה. עכשיו מכינים את הניירת לתביעה על עובדן נוסעים ועובדן תשתיות. זה עלול לעלות המון כסף.
זה בטח לא אשמת מפעילי הרכבת הקלה
שמישהו החליט לפרק להם את התשתיות כדי לפרוק את התסכולים שלו...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ובינתיים המהומות נמשכות ואף מסלימות

עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

גורם העובד ברכבת הקלה התקשר אליי לפני שעה ודיווח שקיים נזק עצום למסילות הרק"ל עצמן בשועפאט. בלילה נעקרו עשרות מטרים של מסילות ברזל באמצעות לומים ופטישי אויר וכלים הנדסיים ערבים. המסילות העקורות נגנבו ונלקחו מהמקום. כמו כן הושמדו סוללות שעלייהן מונחת המסילה. בשני מקומות יצקו המתפרעים במהלך הלילה בטון (כנראה מהסוג החזק ביותר) על קטעי מסילה שלמים. תחנות הרק"ל בשועפאט הושמדו לחלוטין. על-פי הערכה ראשונית זמן התיקון ייארך כחצי שנה לפחות. בחודשים הקרובים לא תיסע הרק"ל לפסגת-זאב.
נשקלת האפשרות להקים את התוואי על הכביש החדש מעל גבי הגשר.
נסיונות פגיעה בקרונות ארעו גם כן והדיפו מאובטח היום באופן יוצא דופן.
לצערי זו בדיוק התחזית שלי משנים קודמות.
ובינתיים המהומות נמשכות ואף מסלימות
כרגע יש מסוק משטרתי שמרחף מעל הבית וקולות הנפץ הולכים ומתחזקים אל תוך הלילה. כמעט בלחתי אפשרי לישון בשכונה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וידאו מהמסוק המשטרתי

עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

גורם העובד ברכבת הקלה התקשר אליי לפני שעה ודיווח שקיים נזק עצום למסילות הרק"ל עצמן בשועפאט. בלילה נעקרו עשרות מטרים של מסילות ברזל באמצעות לומים ופטישי אויר וכלים הנדסיים ערבים. המסילות העקורות נגנבו ונלקחו מהמקום. כמו כן הושמדו סוללות שעלייהן מונחת המסילה. בשני מקומות יצקו המתפרעים במהלך הלילה בטון (כנראה מהסוג החזק ביותר) על קטעי מסילה שלמים. תחנות הרק"ל בשועפאט הושמדו לחלוטין. על-פי הערכה ראשונית זמן התיקון ייארך כחצי שנה לפחות. בחודשים הקרובים לא תיסע הרק"ל לפסגת-זאב.
נשקלת האפשרות להקים את התוואי על הכביש החדש מעל גבי הגשר.
נסיונות פגיעה בקרונות ארעו גם כן והדיפו מאובטח היום באופן יוצא דופן.
לצערי זו בדיוק התחזית שלי משנים קודמות.
וידאו מהמסוק המשטרתי
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/279344
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה מה נשאר מתחנת שועפאט

עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

גורם העובד ברכבת הקלה התקשר אליי לפני שעה ודיווח שקיים נזק עצום למסילות הרק"ל עצמן בשועפאט. בלילה נעקרו עשרות מטרים של מסילות ברזל באמצעות לומים ופטישי אויר וכלים הנדסיים ערבים. המסילות העקורות נגנבו ונלקחו מהמקום. כמו כן הושמדו סוללות שעלייהן מונחת המסילה. בשני מקומות יצקו המתפרעים במהלך הלילה בטון (כנראה מהסוג החזק ביותר) על קטעי מסילה שלמים. תחנות הרק"ל בשועפאט הושמדו לחלוטין. על-פי הערכה ראשונית זמן התיקון ייארך כחצי שנה לפחות. בחודשים הקרובים לא תיסע הרק"ל לפסגת-זאב.
נשקלת האפשרות להקים את התוואי על הכביש החדש מעל גבי הגשר.
נסיונות פגיעה בקרונות ארעו גם כן והדיפו מאובטח היום באופן יוצא דופן.
לצערי זו בדיוק התחזית שלי משנים קודמות.
זה מה נשאר מתחנת שועפאט
https://www.youtube.com/watch?v=VqtEhj1LQ1g
 
אני מקבל דיווח נוסף על כך שמסילות

אני מקבל דיווח נוסף על כך שמסילות
נעקרו ונוסרו בהצלחה. הצילום של הניסיון לניסור שהבאת בבוקר לא מייצג את מה שקורה בשטח. שם נכתב שלא הצליחו לנסר, אך לפי הדיווח שאני מקבל בשעה האחרונה, חסרות חוליות ומסילות שנעקרו בלילה. הדיווח מגיע ממחלקת החבלה של משטרת ירושלים.
 

guyweiss

New member
איך מוודאים שיקימו תוואי חדש מעל הגשר?

עידכון לגבי המסילות בשועפאט:

גורם העובד ברכבת הקלה התקשר אליי לפני שעה ודיווח שקיים נזק עצום למסילות הרק"ל עצמן בשועפאט. בלילה נעקרו עשרות מטרים של מסילות ברזל באמצעות לומים ופטישי אויר וכלים הנדסיים ערבים. המסילות העקורות נגנבו ונלקחו מהמקום. כמו כן הושמדו סוללות שעלייהן מונחת המסילה. בשני מקומות יצקו המתפרעים במהלך הלילה בטון (כנראה מהסוג החזק ביותר) על קטעי מסילה שלמים. תחנות הרק"ל בשועפאט הושמדו לחלוטין. על-פי הערכה ראשונית זמן התיקון ייארך כחצי שנה לפחות. בחודשים הקרובים לא תיסע הרק"ל לפסגת-זאב.
נשקלת האפשרות להקים את התוואי על הכביש החדש מעל גבי הגשר.
נסיונות פגיעה בקרונות ארעו גם כן והדיפו מאובטח היום באופן יוצא דופן.
לצערי זו בדיוק התחזית שלי משנים קודמות.
איך מוודאים שיקימו תוואי חדש מעל הגשר?
&nbsp
 

yudyud51

New member
מטעם תפקידי, השתתפתי הבוקר בהערכת מצב בעיריה:

שרשור עדכונים בנושא הרק"ל בירושלים
מטעם תפקידי, השתתפתי הבוקר בהערכת מצב בעיריה:
אני חבר בסיעת ירושלמים העירונית, נודע לי שישנה ישיבה מיוחדת לרגל ההשחתה הברברית בשופעט אז "דחפתי מרפקים" ונכנסתי בכדי להביא את הדברים אליכים, השתתפו: המפכ"ל, הרבה שוטרים, ראש העיר וחברי המועצה, על פי סקירת המשטרה מדובר בנזק שהוא כמעט בלי הפיך, כ20% מתוואי המסילות מכוסה בבטון לגמרי, הכל שרוף, מדובר בכ8 חודשים עד שנה במידה ויחליטו לתקן, לגבי האפשרות לרכבת בציר עוזי נרקיס, החשש העיקרי (שבגללו הוחלט למעשה להעביר את הרכבת בשועפט) הוא קריאות ל"אפרטהייד" "קיפוח" וכן הלאה, אולם הדעה מוטה לסלילת פסי רכבת בציר עוזי נרקיס, בניית מעבר מסודר (מעין מדרחוב) משועפט לתחנה מיוחדת למגזר הערבי בעוזי נרקיס
 

jp3raptor

Member
תודה רבה על העדכון!

מטעם תפקידי, השתתפתי הבוקר בהערכת מצב בעיריה:
אני חבר בסיעת ירושלמים העירונית, נודע לי שישנה ישיבה מיוחדת לרגל ההשחתה הברברית בשופעט אז "דחפתי מרפקים" ונכנסתי בכדי להביא את הדברים אליכים, השתתפו: המפכ"ל, הרבה שוטרים, ראש העיר וחברי המועצה, על פי סקירת המשטרה מדובר בנזק שהוא כמעט בלי הפיך, כ20% מתוואי המסילות מכוסה בבטון לגמרי, הכל שרוף, מדובר בכ8 חודשים עד שנה במידה ויחליטו לתקן, לגבי האפשרות לרכבת בציר עוזי נרקיס, החשש העיקרי (שבגללו הוחלט למעשה להעביר את הרכבת בשועפט) הוא קריאות ל"אפרטהייד" "קיפוח" וכן הלאה, אולם הדעה מוטה לסלילת פסי רכבת בציר עוזי נרקיס, בניית מעבר מסודר (מעין מדרחוב) משועפט לתחנה מיוחדת למגזר הערבי בעוזי נרקיס
תודה רבה על העדכון!
לדעתי יש להתעלם לחלוטין מ"מה יאמרו הגויים" זה פשוט לא משנה.
&nbsp
שמח לשמוע שהדעה נוטה לציר החילופי
 

Ofekalef1

New member
שיבדקו שוב מה היה באפרטהייד

מטעם תפקידי, השתתפתי הבוקר בהערכת מצב בעיריה:
אני חבר בסיעת ירושלמים העירונית, נודע לי שישנה ישיבה מיוחדת לרגל ההשחתה הברברית בשופעט אז "דחפתי מרפקים" ונכנסתי בכדי להביא את הדברים אליכים, השתתפו: המפכ"ל, הרבה שוטרים, ראש העיר וחברי המועצה, על פי סקירת המשטרה מדובר בנזק שהוא כמעט בלי הפיך, כ20% מתוואי המסילות מכוסה בבטון לגמרי, הכל שרוף, מדובר בכ8 חודשים עד שנה במידה ויחליטו לתקן, לגבי האפשרות לרכבת בציר עוזי נרקיס, החשש העיקרי (שבגללו הוחלט למעשה להעביר את הרכבת בשועפט) הוא קריאות ל"אפרטהייד" "קיפוח" וכן הלאה, אולם הדעה מוטה לסלילת פסי רכבת בציר עוזי נרקיס, בניית מעבר מסודר (מעין מדרחוב) משועפט לתחנה מיוחדת למגזר הערבי בעוזי נרקיס
שיבדקו שוב מה היה באפרטהייד
מעבר לכך, מצטרף ל-jp3raptor.
 

Ccyclist

Well-known member
בסך הכל יבוא של הפרדה גזעית מארה"ב.

אילו חוקים נחקקו במסגרת מדיניות האפרטהייד
אם להיות מדויקים יותר.
בסך הכל יבוא של הפרדה גזעית מארה"ב.
המדיה דוברת האנגלית המציאה את ה"אפרטהייד" באמצעות שימוש במילה באפריקאנס כמילה איומה המתארת תופעה איומה עוד יותר, כי אם היא היתה משתמשת במונח האנגלי הדומה Apartness או במונח האמריקני המקובל Segregation היה קשה מאד לבקר את דרא"פ על דבר שהיה מקובל בארה"ב עד אמצע שנות השישים.
&nbsp
הדרום-אפריקנים התוודעו להפרדה הגזעית נוסח מדינות הדרום בארה"ב במהלך מלחמת העולם השניה, וערב בחירות 1948 הצהיר יאן סמאטס, ראש הממשלה דאז מטעם המפלגת דרום-אפריקה שתוכנית ההפרדה הגזעית עליה התמודדה המפלגה הלאומית היריבה "פשוט אינה מציאותית במדינה כמו דרא"פ". למרות זאת, הבוחרים, שכדי להיות בעלי זכות בחירה היו צריכים לחצות ספי חינוך ורכוש מסויימים כמקובל בדמוקרטיות בקולוניות בריטיות רבות - בחרו במפלגה הלאומית וזו ייבאה את השיטה מארה"ב.
&nbsp
ובוא נדבר על ארה"ב - מדוע בפנטגון יש פי 2 חדרי שירותים מהנחוץ ? הסיבה היא שכאשר הבניין נבנה בשנות ה40 הוא היה בשטח מדינת ורג'יניה, מדינה דרומית שלפי חוק התיכנון בה היה צריך לבנות חדרי שירותים נפרדים לשחורים וללבנים. בשנות השיא של מוזיקת הג'אז בארה"ב האמנים השחורים לא יכלו לשהות במלונות בהם ניגנו, את חלקם היה צריך להכניס דרך המטבח כי לא היתה מותרת כניסת שחורים דרך הכניסה הראשית, היו רכבות דרומיות עם קרונות נפרדים לשחורים ולבנים (ורכבות צפוניות ללא הפרדה), וכמובן היתה רוזה פארקס שרק רצתה לשבת באוטובוס ולא לקום ללבנים. היו גם בתי ספר ואוניברסיטאות נפרדים. כמו כן בגירסה האמריקנית זכות ההצבעה נשללה מהשחורים או ע"י דרישת השכלה (בתקופה המיידית שאחרי מלחמת האזרחים) או ע"י דרישה שלאבי הנרשם היתה זכות הצבעה.
&nbsp
כעיקרון ההפרדה הגזעית דגלה בכך שלאנשים מגיע שירות "שווה אבל נפרד". היא לא איפשרה לשחורים להשתמש באותם הדברים שבהם השתמשו הלבנים ללא קשר לרמת ההשכלה או התרבותיות של השחורים.
&nbsp
בארץ אין דבר כזה. ערבי ישראלי או ערבי בעל תושבות ישראלית (מז' י-ם) יכול להכנס לכל אותן החנויות, מוסדות התרבות, כלי הרכב הציבוריים, הרחובות והכיכרות שאליהם יכולים להכנס ישראלים יהודים. הוא זכאי לאותו שירות לקוחות, וליחס שיוויוני. כאשר הוא מצביע בבחירות לקולו יש משקל שווה לקולו של היהודי (ובעצם - משקל גדול יותר מזה של אירי / ווילשי / סקוטי בלונדון כי כל הקולות בארץ נספרים ארצית ולכן קול לבל"ד שהוטל לקלפי בתל-אביב או ירושלים ילך לכיוון המנדטים של המפלגה בעוד קול לשין-פיין / SNP / פלייד לא רק שלא יספר בלונדון - הוא גם לא יוטל כי המפלגות האלו לא תתמודדנה במחוזות הבחירה של הבירה, וגם בארה"ב יש שיטה אזורית).
&nbsp
הדבר היחיד שיש בארץ זו אבחנה על בסיס אזרחות. ערבי בשטחים שהוא אזרח ירדני או אינו אזרח ישראלי או תושב ישראל לא יכול להכנס אליה בחופשיות, אינו חלק מהמערכת הדמוקרטית בה (אך יכול לפנות לבג"ץ ולזכות ביחס שיוויוני שם), והוא אמור להתבטא פוליטית דרך הרשות הפלשתינית בפעמים הנדירות שהיא בוחרת ללכת לבחירות. משום שהם מעוניינים במדינה נפרדת אין זה הגיוני לתת להם זכויות של אזרחי ישראל.
 

alantan

New member


בסך הכל יבוא של הפרדה גזעית מארה"ב.
המדיה דוברת האנגלית המציאה את ה"אפרטהייד" באמצעות שימוש במילה באפריקאנס כמילה איומה המתארת תופעה איומה עוד יותר, כי אם היא היתה משתמשת במונח האנגלי הדומה Apartness או במונח האמריקני המקובל Segregation היה קשה מאד לבקר את דרא"פ על דבר שהיה מקובל בארה"ב עד אמצע שנות השישים.
&nbsp
הדרום-אפריקנים התוודעו להפרדה הגזעית נוסח מדינות הדרום בארה"ב במהלך מלחמת העולם השניה, וערב בחירות 1948 הצהיר יאן סמאטס, ראש הממשלה דאז מטעם המפלגת דרום-אפריקה שתוכנית ההפרדה הגזעית עליה התמודדה המפלגה הלאומית היריבה "פשוט אינה מציאותית במדינה כמו דרא"פ". למרות זאת, הבוחרים, שכדי להיות בעלי זכות בחירה היו צריכים לחצות ספי חינוך ורכוש מסויימים כמקובל בדמוקרטיות בקולוניות בריטיות רבות - בחרו במפלגה הלאומית וזו ייבאה את השיטה מארה"ב.
&nbsp
ובוא נדבר על ארה"ב - מדוע בפנטגון יש פי 2 חדרי שירותים מהנחוץ ? הסיבה היא שכאשר הבניין נבנה בשנות ה40 הוא היה בשטח מדינת ורג'יניה, מדינה דרומית שלפי חוק התיכנון בה היה צריך לבנות חדרי שירותים נפרדים לשחורים וללבנים. בשנות השיא של מוזיקת הג'אז בארה"ב האמנים השחורים לא יכלו לשהות במלונות בהם ניגנו, את חלקם היה צריך להכניס דרך המטבח כי לא היתה מותרת כניסת שחורים דרך הכניסה הראשית, היו רכבות דרומיות עם קרונות נפרדים לשחורים ולבנים (ורכבות צפוניות ללא הפרדה), וכמובן היתה רוזה פארקס שרק רצתה לשבת באוטובוס ולא לקום ללבנים. היו גם בתי ספר ואוניברסיטאות נפרדים. כמו כן בגירסה האמריקנית זכות ההצבעה נשללה מהשחורים או ע"י דרישת השכלה (בתקופה המיידית שאחרי מלחמת האזרחים) או ע"י דרישה שלאבי הנרשם היתה זכות הצבעה.
&nbsp
כעיקרון ההפרדה הגזעית דגלה בכך שלאנשים מגיע שירות "שווה אבל נפרד". היא לא איפשרה לשחורים להשתמש באותם הדברים שבהם השתמשו הלבנים ללא קשר לרמת ההשכלה או התרבותיות של השחורים.
&nbsp
בארץ אין דבר כזה. ערבי ישראלי או ערבי בעל תושבות ישראלית (מז' י-ם) יכול להכנס לכל אותן החנויות, מוסדות התרבות, כלי הרכב הציבוריים, הרחובות והכיכרות שאליהם יכולים להכנס ישראלים יהודים. הוא זכאי לאותו שירות לקוחות, וליחס שיוויוני. כאשר הוא מצביע בבחירות לקולו יש משקל שווה לקולו של היהודי (ובעצם - משקל גדול יותר מזה של אירי / ווילשי / סקוטי בלונדון כי כל הקולות בארץ נספרים ארצית ולכן קול לבל"ד שהוטל לקלפי בתל-אביב או ירושלים ילך לכיוון המנדטים של המפלגה בעוד קול לשין-פיין / SNP / פלייד לא רק שלא יספר בלונדון - הוא גם לא יוטל כי המפלגות האלו לא תתמודדנה במחוזות הבחירה של הבירה, וגם בארה"ב יש שיטה אזורית).
&nbsp
הדבר היחיד שיש בארץ זו אבחנה על בסיס אזרחות. ערבי בשטחים שהוא אזרח ירדני או אינו אזרח ישראלי או תושב ישראל לא יכול להכנס אליה בחופשיות, אינו חלק מהמערכת הדמוקרטית בה (אך יכול לפנות לבג"ץ ולזכות ביחס שיוויוני שם), והוא אמור להתבטא פוליטית דרך הרשות הפלשתינית בפעמים הנדירות שהיא בוחרת ללכת לבחירות. משום שהם מעוניינים במדינה נפרדת אין זה הגיוני לתת להם זכויות של אזרחי ישראל.

&nbsp
 

Ccyclist

Well-known member
הסרט היירספריי הוא על המאבק בהפרדה בארה"ב

הסרט היירספריי הוא על המאבק בהפרדה בארה"ב
https://www.youtube.com/watch?v=H-2He8cNHdw
&nbsp
בין כל הכיף והריקודים יש גם עניין רציני - בבולטימור של תחילת שנות השישים, תקופת הסרט, יש הפרדה גזעית המתבטאת פעם אחר פעם בעלילה, וגיבורת הסרט - טרייסי טרנבלאט - מתחברת למאבק האפרו-אמריקני לשיוויון, בעוד הרעות (אמבר ואימה) מצדדות בסדר הישן ובהפרדה הגזעית.
&nbsp
המצב המקורי, עם הגעתה של טרייסי לתוכנית המוזיקה ללבנים:
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=gRi2T6mgH3Y
&nbsp
שימו לזמרות המוטאון ב Negro Night הנפרד.
&nbsp
ובסוף הסרט, כשטרייסי וחבריה מצדדי האינטגרציה משתלטים על תוכנית הגמר של התוכנית הלבנה ויוצרים אינטגרציה:
&nbsp
https://www.youtube.com/watch?v=K54VMAmjNSk
&nbsp
הסרט מתאר בצורה כיפית את מציאות החיים באמריקה, 1962.
 
אז עכשיו יש עילה מצונית

מטעם תפקידי, השתתפתי הבוקר בהערכת מצב בעיריה:
אני חבר בסיעת ירושלמים העירונית, נודע לי שישנה ישיבה מיוחדת לרגל ההשחתה הברברית בשופעט אז "דחפתי מרפקים" ונכנסתי בכדי להביא את הדברים אליכים, השתתפו: המפכ"ל, הרבה שוטרים, ראש העיר וחברי המועצה, על פי סקירת המשטרה מדובר בנזק שהוא כמעט בלי הפיך, כ20% מתוואי המסילות מכוסה בבטון לגמרי, הכל שרוף, מדובר בכ8 חודשים עד שנה במידה ויחליטו לתקן, לגבי האפשרות לרכבת בציר עוזי נרקיס, החשש העיקרי (שבגללו הוחלט למעשה להעביר את הרכבת בשועפט) הוא קריאות ל"אפרטהייד" "קיפוח" וכן הלאה, אולם הדעה מוטה לסלילת פסי רכבת בציר עוזי נרקיס, בניית מעבר מסודר (מעין מדרחוב) משועפט לתחנה מיוחדת למגזר הערבי בעוזי נרקיס
אז עכשיו יש עילה מצונית
למה הרכבת הקלה לא צריכה לעבור משמה, ואם יקראו לזה קיפוח שיקראו, את הנזק הזה אי אפשר שיעשה על כל פיפס שערבי ירגיש מקופח ויגרום שוב נזקים .כמו שכתבתי שישארו בשאופט שלהם ללא תחבורה ציבורית, זה העונש הראוי לברברים
 
אבל אתה מעניש את מי שלא פשע

אז עכשיו יש עילה מצונית
למה הרכבת הקלה לא צריכה לעבור משמה, ואם יקראו לזה קיפוח שיקראו, את הנזק הזה אי אפשר שיעשה על כל פיפס שערבי ירגיש מקופח ויגרום שוב נזקים .כמו שכתבתי שישארו בשאופט שלהם ללא תחבורה ציבורית, זה העונש הראוי לברברים
אבל אתה מעניש את מי שלא פשע
ומחזק את הפושעים , המטרה שלהם היא לסלק כל נוכחות ישראלית מהשטח, ומי שכן צריך אותנו (למשל כדי לעבוד) יהיה לו קשה יותר.
 

alantan

New member
דווקא הפתרון המוצע הוא די הגיוני

אבל אתה מעניש את מי שלא פשע
ומחזק את הפושעים , המטרה שלהם היא לסלק כל נוכחות ישראלית מהשטח, ומי שכן צריך אותנו (למשל כדי לעבוד) יהיה לו קשה יותר.
דווקא הפתרון המוצע הוא די הגיוני
שהרכבת תסע בציר הראשי ומי שגר בשכונה יצא לציר. אם החברה המזרח ירושלמית רוצה להפעיל שירות מזין זו גם אפשרות, בדומה לחלק מהקווים המזינים לאורך הקו.
&nbsp
בלי קשר לבעיה הבטחונית, התוואי דרך שועפט גם מאריך את הדרך.
 

cwen

New member
אוקי, אז כדי לא להעניש את האנשים הפשוטים

אבל אתה מעניש את מי שלא פשע
ומחזק את הפושעים , המטרה שלהם היא לסלק כל נוכחות ישראלית מהשטח, ומי שכן צריך אותנו (למשל כדי לעבוד) יהיה לו קשה יותר.
אוקי, אז כדי לא להעניש את האנשים הפשוטים
שבאמת צריכים את הרכבת ולא אשמים במה שקרה, כי הם בטח ישבו בבית ורעדו מפחד ממה שקרה בחוץ - אתה אומר שצריך להשקיע את העשרות או מאות מליוני דולרים בבנייה מחדש של התוואי דרך השכונות.
&nbsp
ואיך אתה מוודא שמה שקרה לא יקרה שוב? שאותה התארגנות, של סביר להניח לא מעט אנשים, לא תפעל שוב ותהרוס מחדש את התשתית? ואז שוב תצטרך להשקיע את כל הכסף הזה (ובל נשכח את הזמן) וחוזר חלילה.
 
למעלה