עידכון שבירת סנקציות טלוויזיוניות בריטיות במושבות האירופאיות

Ccyclist

Well-known member
עידכון שבירת סנקציות טלוויזיוניות בריטיות במושבות האירופאיות

(עד פברואר 2014 נהנו "מושבותיה" של בריטניה בקוסטות מטלוויזיה בריטית של סקיי בכל בית כאילו שרק מזג האוויר השתפר. מתחילת פברואר צומצמה הקרן ששידרה את ערוצי ה BBC, ITV, 4,5 כך שתכסה רק את האיים הבריטים ורצועה צרה בצרפת, בלגיה והולנד).

חזרנו לדירה שבקוסטה דל-סול לפני כשבוע, המנהלת עידכנה אותנו שהקומפלקס התקין צלחת המכוונת ללווין אינטלסאט 907, 27.5 מעלות מערב (בניגוד לאסטרה 28.2 מזרח שמשמש את ערוצי התשלום של סקיי) וניתן לקלוט את ארבעת הערוצים הקרקעיים - BBC 1, 2, ITV , 4 דרך האנטנה המרכזית של הבניין, באותה הצורה שקולטים שידורים קרקעיים ספרדיים. לפי רשימת הערוצים בלווין הוא נושא גם את BBC 3,4, ערוץ החדשות של ה BBC וערוץ הפרלמנט שלו, אך אינו נושא את ערוץ 5 או ערוצים נוספים ברשתות של ITV וערוץ 4. כרגע ניתן לשמוע רק את ITV ויש בעיות קול בערוצים האחרים, כאילו שלא כיווננו אותם. כמו כן - הטלוויזיה שלנו מאלצת אותנו לבחור בין ערוצי הלווין הנותרים בטיונר לוויני (יש הרבה כאלו ובחינם, כולל Sky news, CNBC, מספר ערוצי מוזיקה ואפילו ערוצים עם תוכניות, וכן ערוצים שהסרנו מהרשימה כמו ערוצים הודים, ערוצי איסלאם, וערוצי פורנו). לבין הטיונר הקרקעי אז נשארנו עם שרידי הלויין. ממילא אנו מעדיפים להקליט ולצפות בזמן שנוח לנו ויש לזה פתרון שארחיב עליו בהמשך.

נאמר פה שאסור להמליץ על אתר, אז לא אנקוב בשמו, אבל האתר שמאפשר צפייה בכל התחנות הראשיות הבריטיות דרך הדפדפן של הטלוויזיה החכמה עדיין פעיל.

בבית באנגליה הרכבנו קופסאת Slingbox וממנה אנו מזרימים ישר מקופסאת ה SKY את כל התוכן המוקלט למחשב, וממנו לטלוויזיה. הצלחנו לעשות את זה גם מטאבלט, אבל השבוע נקבל קוספאת אנדרויד שתריץ את האפ בתוספת שלט רחוק ובלי להריץ פעמיים את הוידאו דרך אותה רשת Wifi.

אין מתאים מיום העצמאות הרודזי ה49 להדגיש שאלו סנקציות בלתי מוצדקות על אוכלוסייה שה BBC וערוץ 4 פיתו לגור בקוסטות במאות תוכניות Homes in the sun שבהן הודגש פעם אחר פעם שלבריטים בקוסטות יש צלחות לויין גדולות והם צופים בטלוויזיה בריטית. הסנקציות אינן עובדות ויש מלא דרכים לעקוף אותן, אפילו האותיות הראשונות של רישום המטוסים הרודזיים VP (תחילית שנודעה למקומות רבים באמפריה הבריטית) רלוונטי לפתרון שמאפשר לצפות ב iPlayer ושאר אתרי הצפייה המוקלטת בבריטניה - ה VPN.

ההמנון הוא הסימפוניה ה9 של בטהובן, הדגל הוא ירוק-לבן, ועכשיו יש גם סנקציות. רודזיה זה כאן. אפרד בקטע יוטיוב עם קריינית חדשות רודזית המקריאה את החדשות במבטא בריטי טיפוסי לארצה. תסלחו לשיר הפטריוטי בחצי השני של הקטע. עבורי רודזיה היא מקרה מעניין ביותר של בריטים בשמש שאמרו "עד כאן", מציאות היסטורית שנראית כמו מציאות מקבילה, שאם לא היתה קיימת היה צריך להמציא אותה.

 

Y. Welis

New member
אני עברתי לשיטת VOD - מוריד רק לצורך צפיה בזמנים פנויים

בלי TV יעודית. חדשות ושידורים חיים - מהאייפאד (ועוד מיני... אבל מספיק טוב). מספק את רוב הדרישות.
&nbsp
הייתי מוכן לשלם על ערוץ אחד ויחד מהמאות שיש בארץ (כבלים/לוויין) - ערוץ MEZZO. אבל אעדיף גם אותו דרך הרשת (או ממיר יעודי שניתן לקבוע מה יהיה בו).
 

Ccyclist

Well-known member
הורדת תוכנית זה לא כמו יכולת להחשף לתוכן בזיפזופ.

טלויזיונית, עד ל"סנקציות" חיינו בבריטניה גם אם מזג האוויר השתפר פלאים. בסלון הדירה ישנה טלוויזה גדולה שאפשר לצפות בה בנוחות.
&nbsp
טלוויזיה בריטית זה יותר מסדרות כאלו ואחרות (שניתן לשבץ בערוצים אחרים). היא כוללת חדשות מקומיות ב BBC ו ITV, פרסומות ייעודיות (שלפעמים יוצרות סלבריטאים או מטבעות לשון) וכמובן התוכניות המקריות האלו שמזפזפים דרכן בלי כוונה לצפות בהן.
&nbsp
כשה"סקנציות" הוטלו בשנה שעברה האתר איפשר מידה מסויימת של צפייה חיה, וה VPN איפשר הורדה, אבל היה עיכוב ניכר בזיפזופ (אתרים רבים מריצים פרסומות במעבר בין ערוצים), היו כמה ערוצים חסרים (למשל - לא היו לנו ה ITV וה BBC של אזורנו, אז לא קיבלנו את החדשות המקומיות הנכונות). הכל היה מתוכנן מדי לטעמי.
&nbsp
כמו כן - איננו הבריטים היחידים בקוסטה, ה"סנקציות" האלו מפרנסות נוכלים שמוכרים VPN בתשלום, קופסאת אנדוריד שעולה 50 יורו במחיר של 200 יורו כי יש עליה תוכנות מסויימות, ודמי מנוי לאנשים שבסך הכל רוצים להמשיך באורח החיים שהתרגלו אליו במשך עשרות השנים שבהם היתה פה טלוויזיה בריטית מלאה - מאות ערוצים של SKY.
 

Y. Welis

New member
פעם sky news היה הערוץ הקבוע אצלי, שבו ה-TV פתוחה כל הזמן

ובאמת שהיו פירסומות שוות (הופסקו לטובת 'שקפים' לפני 6-7 שנים). עוד זוכר כמה מהן (כמו ה-curly friend, שכמעט מרסק את סירת המירוץ על החוף; לא זוכר כבר על מה היתה הפירסומת).

למדתי אנגלית מהערוץ הזה... וגם חדשות (וגם מגישות נאות שהיו - לורנה עדיין שווה), וכן תוכנית הספרות המצויינת עם פול פרימן (השחקן. לפניו היה אחר, למדני יותר. עוד זוכר ראיון שהיה לו עם איש ביון בדימוס. מרשים). אבל בסוף אתה מבין שאין צורך בזה, ועדיף שהמסך יוקדש רק לדברים מעניינים באמת.

אני מבין את הצורך להרגיש את התרבות הזו, אבל אם תיצור לעצמך 'ספריה' של מדיה (סרטים, סדרות; אולי שירות כמו נטפליקס) וכן אתרי צפיה ישירה, תוכל לנסות גם לוותר על ה-LIVE (ואם צריך, אז ממסך קטן יותר, כמו טאבלט).
 

Ccyclist

Well-known member
עידכון ה RBC לדצמבר - שיפור ניכר כתוצאה משינוי הגדרות.

&nbsp
השידור מהממיר בבית בבריטניה שופר באופן ניכר כיום, כשבעלי שינה הגדרה חשובה בממיר של SKY - העברת ה Upscaling מהממיר ל"טלויזיה" עצמה (במקרה שלנו - קופסאת הסלינגבוקס). מאז השינוי אין יותר נפילות או קטיעות שידור, איכות ה HD נשמרת ללא דופי (בהגדרה הקודמת האיכות נפלה לאיכות של סקייפ - מינוס לפרקי זמן ארוכים), ולמעט בעיה טכנית בקוספאת האנדרויד פה השיפור מטשטש מאד את ה"סנקציות".
&nbsp
אם יש לכם מי שמוכן לתת לכם חיבור Slingbox בריטי חשוב מאד שלא להגדיר את ה Upscaling לממיר חיצוני.
&nbsp
משום שצפינו בסלינגבוקס שלנו באיטליה ובספרד אני יכול להעיד שמדובר במשהו שפועל כל עוד יש לכם שם משתמש וסיסמה לקופסה שנמצאת אצל ידידים או קרובים במקום שאת שידוריו אתם רוצים לקלוט.
 
למעלה