עיה בכרטיס מסך GFORCE NVIDIA

TheLoneWolf

New member
עיה בכרטיס מסך GFORCE NVIDIA

ברשותי כרטיס מסך GFORCE, עם דרייבר NVIDIA Geforce FX 5200, וטלוויזיה של חברת LENCO. חיברתי את במחשב דרך כבל COMPOSITE לטלוויזיה לכניסת ה COMPOSITE ללא מעבירים. הבעייה היא שאני רואה במסך הטלוויזיה הכל בשחור ולבן, אני לא רואה צבעים, ניסיתי גם חיבורים שונים כגון SVIDEO בכל מיני וריאציות בין כרטיס המסך לטלוויזיה ולהיפך,בשלב מסויים ראיתי על מסך הטלוויזיה את התמונה צבעונית אך אחרי מספר שניות זה נעלם, כמו כן אני לא רואה צבע כאשר אני עושה BOOT. מה עלי לעשות עכשיו כדי לראות בצבעים על מסך הטלוויזיה שלי?
 

TheLoneWolf

New member
מכיר את זה

תודה, את זה כבר ניסיתי וגם עבדתי לי המאמר בנושא שמופיע בחלק המאמרים, אבל תודה בכל זאת...
 

smarom

New member
גם לי יש אותה בעיה עם יציאת

SVIDEO... ולא משנה מה אני בוחר שם, זה נשאר שחור לבן.
 

JohnDoe5

New member
חשבתי לרשום לך עוד אפשרויות

עם מה לשחק (כמו לדוגמה להעלות את ה-saturation למקסימום), אבל ברגע שציינת שגם ב-boot הטלוויזיה מראה שחור לבן, המסקנה היחידה שניתן להגיע אליה היא אחת משתיים: 1. הכבל שלך לא טוב 2. יש בעיה בכרטיס המסך לגבי 1 זה פשוט - תחליף כבל ותבדוק אם ב-BOOT אתה רואה בצבע (לפחות עד השלב של חלון ה-login של וינדוס) לגבי 2 זה קצת יותר מסובך - תצטרך להשיג כרטיס מסך אחר בשביל לבדוק שאכן זו הבעיה. אפילו כרטיס מסך ישן של nvidia דוגמת geforce2 יהיה טוב מאחר וכל מה שאתה צריך לבדוק זה שכשהמחשב עולה, אתה רואה בצבעוני.
 

TheLoneWolf

New member
לא נראה לי הגיוני

מכיוון שכרטיס המסך חדש, מותקן מחדש עם כל המחשב (הכל חדש אצלי) ואת הכבל גם כן קניתי אתמול, אולי יש משהו שצריך לעשות עם הטלוויזיה? אולי זה קשור לשם??? מה דעתך?
 

JohnDoe5

New member
כל עוד אתה רואה בצבעוני בטלוויזיה

הבעיה כנראה איפשהו בדרך לטלוויזיה, בין אם בכבל (אולי קנית כבל לא מתאים) או בכרטיס (זה שהכרטיס חדש זה לא אומר שהוא לא יצא פגום מהמפעל). תבדוק את מה שהצעתי ואח"כ שתבדוק את שני הדברים, אם זה עדיין לא עוזר, תחזור אלינו.
 
למעלה