עיצוב הדמויות בקומיקס - Yey or Ney ?

einat162

New member
עיצוב הדמויות בקומיקס - Yey or Ney ?

עד עכשיו העליתי פרטים פה ושם, בעיקר של העלילה ותמונות השער שנחשפו בכל גיליון.
בשרשור הבא אני מעלה תמונות של הדמויות מהקומיקס- כפי שהן נראות בתמונות היח"צ של הקומיקס.

אני רוצה לשמוע את דעתכם- אוהבים את העיצוב? שונאים? מה הייתם משנים בו?

קחו בחשבון שכל דמות הייתה חייבת לא להראות כמו השחקנים מלכתחילה (כלומר דקסטר שונה מהפרצוף של מייקל סי הול, דברה שונה מהפרצוף של ג'ניפר קרפנטר, וכו').
 

bnorial

New member
אני חושבת שהתמונה הזאת הכי מייצגת-

כי לפחות בבסיס של סדרת הטלוויזיה דקסטר אמור להיות נאה מאוד (ולא מודע לעצמו ולתשומת הלב שמושך מנשים) וכל הסיבה שהוא יצא לבליינד דייט עם ריטה- והמשיך עם זה הלאה- היא בגלל שהיא נראית אטרקטיבית (וג'ולי בנץ לא מכוערת בכלל).

אני זוכרת שקראתי משהו על זה שהיה עיצוב אחר של דקסטר בהתחלה - ואח"כ שינו, לא?

בכל מקרה, ברגע שמשתחררים מהפרצופים של השחקנים (קשה מאוד!) אני חושבת שהעיצוב "נאמן לדמויות".

אבל אני מדברת יותר מבחינת סדרת הטלוויזיה....
 

bnorial

New member
מה זה, סכין? אירוניה במיטבה


בטוח שגם בסדרה עשו משהו כזה, אני די בטוחה, אבל עם דב...
עכשיו זה מעצבן אותי כי אני מנסה לזכור!
 

bnorial

New member
תמונה "מייצגת" ליחסים שלהם -

לפי עונה ראשונה של הסדרה או התיאור מהספרים, ולמרות זאת.... אני מניחה שתמיד תהיה איזה שהיא בעיה - גם כי אני רגילה לג'ניפר קרפנטר (לא רק הפרצוף אלא גם מבנה גוף).
לא קראתי את הספרים- אבל קראתי קטעים שאמורים להיות תיאורים פיזיים של דב, ופה היא ממש "גברית" (בעוד שבספרים היא אמורה להיות נשית מספיק ברמה של לעבוד במסווה- גם מבחינת גו, וגם מבחינת מה שהיא משדרת). יכול להיות ששני הציורים לא מייצגים אותה במאה אחוז - אבל מאוד קשה ליישב את הסתירה בין העובדה שהיא אמורה להיות מושכת וסקסית בעיני גברים - ובוסית קשוחה באמת (לאו דווקא שמשחקת אותה קשוחה ולא מתקבלת ככזאת, אלא גם נתפסת בעיני אחרים? לא יודעת די קיבלתי את הרושם שבספרים היא לא דמות שאחרים לועגים לה מאחורי הגב).
 

einat162

New member
מסכימה לגמרי, במיוחד שקראתי את הספרים

ולמרות שהקומיקס אמור להיות קרוב לספרים מאשר לסידרה - דב נראית לי מרובעת מידי- כן, "גברית" זה בהחלט מילה קולעת לתיאור... היא אמורה להיות "עסיסית"- כלומר לא רזה ושטוחה כמו ג'ניפר קרפנטר אבל גם נשית מספיק.
לגבי זה אם היא קריקטורה או לא - אין לי מושג... לא ההחלטתי, עבורי זה לא חד משמעי בספרים :
מצד אחד, עושה רושם שכן יש לה סמכות - אבל זה מודגש יותר מול ילדים (אסטור שמתלהבת מזה שיש לה אקדח ושהיא נותנת פקודות לשוטרים זוטרים יותר) או מול אזרחים (שאותם אנוחנו פוגשים כיצורים היסטריים בזירת רצח אחרי שמשהו קרה).
מצד שני, רוב הזמן היא דואגת שהיא לא תהפך לבדיחה, וכמובן שמתיוס הפוליטקאי לא יהסס לזרוק עליה אשמה עם משהו מתחרבש... כנראה שמעל כל דג גדול יש דג עוד יותר גדול. מבחינת המשטרה היא בחברה סופר מצ'ואיסטית שכל הזמן יורדים אחד על השני- אז קשה לדעת גם מהבחינה הזא.
 
למעלה