עירום עוזר לנו להיות חכמים יותר?

קוואנט

New member
עירום עוזר לנו להיות חכמים יותר?

היום התפרסמה כתבה בנרג', על סופר שטוען שהעירום עוזר לנו להיות חכמים יותר. לטענתו, העור הוא איבר החישה הגדול ביותר, ועצם ההסתרה שלו בבגדים, פוגע בהתפתחות וביכולות השכליות שלנו. מה דעתכם/ן? רעיון הגיוני או קשקוש מוחלט? באופן אישי, נראה לי שיש בזה מעט מן ההגיון. אמנם לא נראה לי שהלבוש יכול לפגוע ביכולות השכליות, אבל אכן מגוון שלם של תחושות נמנע מאיתנו כאשר אנו עוטפים עצמנו בבגדים, ולבטח יש לזה השפעה כלשהי על היכולות החושיות שלנו. מישהו מוכן להשתתף בניסוי כדי לבדוק את זה?
 
נכון אבל בעיתי../images/Emo4.gif

במחקר שנערך בשטוקלוהם בשוודיה על ידי פרופסור אנס וולמר הוכח שחשיבה בערום אצל גברים משפרת את התוצאות ב67%. סברת הפרופסור לשיפור המדהים היא שכאשר הגבר ערום אין שום הפרעת תקשורת לאנטנה שלו,מה שכן לא מומלץ להתפשט ולחשוב ליד תחנת מוניות,אנטנות סלולאריות,ולווינים עקב חשש לשיבושי קליטה של האנטנה. אני אישית כבר שותף בניסוי!!! כל תגובותי בפורום נעשות כשאני בערום מלא וניתן בברור להבחין בתשובותי האינטלקטואליות. בואו נתפשט לחשיבה חיובית
 

tamirzak1

New member
בקיץ כשאני עירום ובחורף כשאני לבוש אני לא

מרגיש הבדל בחוכמה שיוצאת ממני. ואם כן, אולי כדאי ללמוד בבתי הספר ובאוניברסיטאות בעירום
 
נשמע לי כמו קשקוש מחלט

והאמת שבשבועיים האחרונים אני תוהה איך הנטוריזם מצליח לתפוס חזקה בארצות קרות, אני מתלבשת במספר שכבות ועוד מתכסה בשמיכה ועוד קצת קר לי, אלא אם כן אני "נשברת" ומחליטה להדליק את המזגן. אין שום סיכוי שמישהו יצליח לראות אפילו פיסת עור קטנה חשופה, אלא אם כן מזג האוויר יתחמם בצורה הולמת. מה זה הקור הזה?
 

קוואנט

New member
אל תשכחי שהסאונה הומצאה בארצות סקנדינביה...

מי מתפשט בחוץ? רק בסאונה, בג'קוזי או או בחדר מחומם היטב
עם זאת, אני לא מבין את אלו שקופצים למים קפואים באמצע החורף. זה כבר חוסר שפיות קל...
 

giora10

New member
קפצתי למים הקפואים ולא קרה לי כלום...

אחרי סאונה מהנה ומהבילה קפצתי למי הנהר הכמעט קפואים. אלה שקראו לזה חצי ז... צדקו כי זה היה הנאה ומי שלא ניסה לא יבין לעולם. באחת הפעמים שביליתי לי בסאונה במינכן ירד שלג כבד בחצר האתר. רבים ואנוכי יצאו לשלג, עירומים כיום היולדם אחרי השהייה בסאונה וזרקו אחד על השני כדורי שלג. גם זאת הייתה חוויה מיוחדת במינה. אפשר לשהות עירומים בשלג לזמן קצר שהוא כעשר דקות. יש כאלה שלא עומדים בזה וחייבים לחזור לסאונה ויש כאלה המחזיקים מעמד רבע שעה. תשבו חיובי ותיראו שאפשר לעשות גם את זה.
 
למעלה