עיר מגעילה ויבשה!

PaDF00t

New member
עיר מגעילה ויבשה!

אין פה מה לעשות משעמם נידח אנשים מעפנים אין יוזמה! איך זה שביום חמישי בערב - היום הראשון של החופש הגדול ואין מה לעשות?! לא לילדים ולא למבוגרים?!!" בושה וחרפה! פשוט בושה! לנו, בניגוד לערים אחרות אין חוף ים - בערים אחרות אם אין מה לעשות הולכים לים - לנו אין כזה אז חייב לדאוג שתמיד יהיה מה לעשות איכסה. ולחשוב שפעם הייתי באר שבעית גאה. גועל נפש.
 

PePener

New member
יש את אלה המתלוננים

ויש את אלה העושים. לא אתחיל עכשיו לפרט לך מה את יכולה לעשות כדי לשפר במעט את היחס שלך לעיר ולסביבה. זה לא התפקיד שלי. זה התפקיד שלך - שבי עם עצמך ותחשבי מה את אוהבת לעשות ומה הילדים אוהבים לעשות. הכל קיים - השאלה איך את מסתכלת על זה.
 

Superdror

New member
כשבן אדם מתלונן הכי קל להגיד לו "תקום ותעשה"

ה"מנטרה" שלך לא שונה מההתבכיינות שלה.
 

PePener

New member
זה הדבר הנכון לעשות

שמת לב לכל השליליות שאתה סופג? כל היום אתה שומע: זה לא טוב, זה לא בסדר, זה ככה וזה ככה. אתה יודע מה? תמשיך לבכות כמה שאתה רוצה. אם באמת מפריע לך משהו? תשנה. תזוז. תנסה לפחות לשפר את המצב. אנלוגיה פשוטה - הבחורה כאן בטח הייתה מאלה שהתבכיינו על מחיר הקוטג'. חודשים וחודשים היא בכתה וסיפרה לחברות שתנובה הזאת חרא חברה. יש המון אנשים כאלה. יכול להיות שגם אני הייתי עושה את זה, אם באמת הייתי צורך קוטג'. אבל היו כמה שעשו מעשה: פתחו קבוצה, שלחו מכתבים, הלכו לתקשורת.... כל דבר "תופס". אני מאוד מצטער עם ה"מנטרה" שלי, כמו שכינית אותה, אינה תואמת את הרצון שלך לרבוץ על הספה ולהתבכיין. אני מאמין שאדם שעושה מרגיש טוב יותר בסביבתו, מרגיש טוב יותר עם עצמו ואתה יודע מה? הוא גם מרוויח באותו הזמן כי במקום להתבכיין הוא עושה. השאלה האם היא פנתה לעירייה? האם דיברה עם אחראי אגף החינוך? יצרה קשר עם מתנ"סים? ניסתה לאגד כמה תושבים או שכנים לבצע פעילות משותפת? אולי קצת גינון או נסיעה בכמה רכבים לטיול בסביבה. הכל צריך להינתן במגש של כסף? צריך להבין שאולי היא רואה חוסר עשיה, אחרים חושבים שיש להם כל יום מה לעשות. כדי לברר וכדי לשאול וליידע ולא לשפוך את השלילה החוצה.
 

Superdror

New member
אני לא סופג שליליות כלל וכלל.

לא כל בני האדם נולדנו להוביל מהלכים, לנהל ולשנות. יש אנשים שפשוט לא מסוגלים לעשות את זה, יש אנשים שאין להם את הזמן להקדיש לזה ורק רוצים להנות מהעוגה. אתה יכול לקרוא להם בכיינים כפויי טובה, אבל זה המצב. וזה קורה לא רק כשמדובר בלקום ולהפוך את עירנו ל"מלאה יותר", זה קורה בכל תחום, כל יום, כל היום. להגיד לבן אדם "קום ותעשה" זה בדיוק על אותו משקל של "לקום ולהתלונן".
 

Superdror

New member
למה לא?

למה שלא תחשוף אותנו לדברים שאנחנו לא יודעים ? לבילויים שאנחנו לא מכירים ? לדברים שיעשירו את חיינו וינעימו את יומנו ? למה שלא תתרום מהידע שלך ?
 

poland1

New member
למה לא? כי המילים המגעילות שבהן היא בחרה

להשתמש בהודעה שלה לא שוות טיפת התייחסות.. זה למה. יש דרכים להגיד דברים ולהציג עמדה. אני לא יודע מה היא רוצה לעשות בעיר או מה היא מחפשת, אבל באמת שיש מה לעשות בעיר אם פותחים את הראש ומפסיקים להתבכיין (ונכון אין היצע כמו במרכז ואין צורך בהיצע כזה, אז מה?) אני מפרסם כאן כל הזמן אירועים שהעירייה עושה, הקיץ העירייה בחרה לקיים אירוע לילה לבן מדהים עם תוכניה עשירה ביותר. התפרסמה חוברת של ארועי קיץ שנותנת עוד כמה ארועים מעניינים שהעירייה מקיימת בחודשים יולי-אוגוסט ובהשוואה לעבר באמת שחיי התרבות בבאר שבע פורחים. שתפסיק להתבכיין ותתחיל לעשות. נ.ב: אני בינתיים היחיד שמחייה קצת את הפורום הזה ומביא מידע על מגוון דברים, דבר שאתה כמנהל שהיה בפורום המון זמן לא הצליח לעשות - אז אל תנסה לעקוץ אותי.
 

Superdror

New member
אני לא מנסה לעקוץ אותך

להפך, אני מנסה להעשיר את הידע שלי, כי כרגע, חוץ מלילה לבן ושני במוזיאון, אני באמת מחפש את עצמי כל פעם מחדש ובסוף מוצא את עצמי יושב באותו הפאב עם אותה הבירה. כמו שמישהו אמר תחתיי, שיגרע.
 

poland1

New member
שכחת את רביעי בסמילנסקי, קומיקיץ שיהיה במרכז

הצעירים, עושים כבוד בוואן פלאזה (הופעות חיות של שלומי שבת, קובי פרץ, עידן עמדי, דנה לפידות, דור דניאל, אבי בן אבו, אביהו שבת, אתי ביטון, שיר לבי, איציק שמלי, DJ ינון יהל, DJ עמיאד), פסטיבל היין, פסטיבל הבירה שיהיה אחרי אוגוסט, מסיבות רחוב גדולות שיש כל הזמן, הפאבים בשכונות הסטודנטים, המקומות הנחמדים בעיר העתיקה, מקומות הבילוי בקריית יהודית, יש לנו אחלה בתי קולנוע, תיאטרון מצויין, הצגות ומופעים שמגיעים להיכל התרבות והמשכן.. ואפשרויות הבילוי בבאר שבע כל הזמן גודלות, העיר מתפתחת בצורה מצויינת. והנה 2 שרשורים מצויינים: http://forum.bgu.co.il/index.php?showtopic=240810&st=0 http://forum.bgu.co.il/index.php?showtopic=156377&st=0
 

G A L 17

New member
אני הבנתי שפסטיבל הבירה בוטל

מי אמר לך שהוא יהיה אחרי אוגוסט ?
 

G A L 17

New member
ואני אומר לך שנכון לעכשיו הוא מבוטל :)

אם בעתיד יחליטו להחזיר אותו זה כבר אני לא יכול להגיד לך , אבל נכון לעכשיו הוחלט לבטל את הפסטיבל כדי להשקיע את התקציב שלו באירועים אחרים .... אתה יכול להאמין ואתה יכול שלא , נראה לי שבנתיים רוב הדברים שאמרתי התבררו כנכונים ...
 

poland1

New member
אתה יכול להגיד מה שבא לך..

אני אומר לך בוודאות שהוא ממש לא בוטל, אלא רק נדחה לסביבות ספטמבר וזה לא משנה לך מה המקורות שלי. אתה מוזמן להמשיך להתווכח ולקשקש!
 

G A L 17

New member
איך מזהים נביא שקר?

מחכים לראות אם הנבואה שלו תתגשם ... תשים לב שלא משנה כמה מריבות הבאת עליך אני אף פעם לא התערבתי , להפך , ידעתי לעדכן אותך בפרטי לגבי אירועים עוד לפני שיצא אליהם פרסום , משמע שהוכחתי לך לא פעם ולא פעמים שאני לא מדבר באויר וכנראה כל דבר שאני אומר יש לו גיבוי , על אירועים חדשים , על הופעות שהחליטו עוד לפני שפורסם וכו... ופה הבעיה הכי גדולה שלך שגורמת לאנשים לא להעריך תתרומה הבאמת ענקית שלך לפורום - להודות בטעות זה לא בושה ... אם אני יושב כרגע עם ספר התקציב לשנת 2011 של חברת כיוונים ורואה שאין תקציב לפסטביל הבירה + אין קול קורא להגשת הצעות מעומדות להפקת פסטיבל הבירה כשאנחנו חודש וחצי לפני ספטמבר אז כנראה שאני יודע על מה אני מדבר .... אז אתה יכול להמשיך לפרסם דברים שאתה מלקט באתרים השונים של העירייה\כיוונים או בפייסבוק של יאיר נגיד , אבל לקרוא לי קשקשן ? חצוף .... תזכור את האשכול הזה טוב מועד בספטמבר , כי כרגע איבדת את האמינות שלך בפני , בספטמבר תאבד אותה גם מול שאר הפורום
 

poland1

New member
אין לי מה להודות בטעות שלא הייתה, השנה יתקיים

פסטיבל הבירה וזה יקרה במהלך ספטמבר/תחילת אוקטובר גג. נראה מי טועה ומי לא, אני אומר לך שכרגע אתה טועה. אני מודע לידע שלך, אבל אם אני אומר לך שיהיה פסטיבל הבירה השנה אתה יכול להגיד שאולי זה נכון ואתה טועה/שאולי אני ממש טועה/שאני משקר/לא יודע מה, העיקר שאני הבאתי את המידע ואני עומד מאחוריו ב-100%!
 
למעלה