עכשיו,שרון וערפאת,זמן שלום

אד

New member
עכשיו,שרון וערפאת,זמן שלום../images/Emo42.gif

היום מתחיל עידן חדש. יבורכו האמריקאים על היוזמה החדשה לעצור האלימות. ברוכים הבאים זיני וברנס. היום העם הזה יותר אופטימי. זה המיבחן האמיתי של שרון וערפאת. שניהם יצטרכו לשים בצד את מישקעי העבר, בדרך לפגישת פיסגה ,לטובת שני העמים. זה מיבחנם של מנהיגים. רק שלום יביא ביטחון שלום חופש וזכויות לכל.
 
אם כבר מדברים על פראבדה....

אלה האנשים שכינו את סטאלין "שמש העמים" ואת בריה"מ "מולדתם השניה". אח"כ הסתבר שנרצחו מליונים.
 

אביסון

New member
אחרון התמהוניים

אד היקר. אני תמיד נדהם מחדש לגלות שעדיין קיימים במדינתנו האהובה פתים נחמדים כמוך. מה שלא הלך, ידידי, ב - 9 השנים האחרונות - לא ילך כמובן גם עכשיו. מתי תכניסו, אתה וחבריך מהשמאל לראשכם שערפאת לא רוצה , לא יכול, לא מוכן, לא ולא ולא ---- לביצוע צעד שיסיים את הסכסכוך? כמה הוכחות עוד תצטרכו? כמה אזרחים עוד ייהרגו עד שתחשבו אחרת, וכך תאפשר להקים פה פעם אחת ממשלה שתישען על רוב מוצק ותוכל לקיים מדיניות שתמנע את כל מה שהמדינה שלנו עוברת.נחזור לעראפאת - אז זאת עובדה שכשנתנו לו הכל בקיימפ דיויד - הוא לא רצה לחתום. למה שירצה עכשיו? הרי לא יסכימו לתת לו גם את זכות השיבה, והוא האי בחיים לא יוותר על זה. וביננו, אני אגיד לך עוד משהו: גם אם יתנו לעראפאת או למנהיג פלסשתינאי אחר את הכל: את כל השטח + הסכם שיחזיר לכאן את כל הפליטים+ ירושלים+כל דרישותיו - - הם פשוט לא יחתמו. פשוט מפני שלא קם ולא יקום מנהיג מתוכם שיהיה לו אומץ להכריז קבל עם ועולם:בזאת נסתיים הסכסוך. אד ידידי: הם נאמנים לאמנה שלהם, לתוכנית השלבים שלהם, וכל 9 השנים האחרונות אינם אלא שלבי ביצוע בדרך הבטוחה להעלים אותנו מפה ולהחזיר אותנו אל מאין שבאנו. בקיצור, אני לא אוהב לבאס, אבל רצוי שתוריד עד ל- 0 את רמת האופטימיות שאתה מפגין לנוכח הגעתו של עוד זיני לאזור. חולי סרטן לא מרפאים באקמול. אם יום אחד יפתר הסכסכוך - זה יהיה רק לאחר שיקרו כמה דברים מאוד בסיסיים לצד השני: 1. המנהיגות הפלשתינית והם שלו יצטרכו להבין שישראל היא עובדה מוגמרת ושאנחנו מתכוונים להשאר פה לתמיד.זה כמובן בשילוב של חינוך הנער שלהם לא לשנאה ולטרור. נכון, זה קשה, אבל אין ממש אלטרנטיבה אחרת. 2. ינהיגו לעצמם דמוקרטיה, כך שלמנהיגות שלהם יהיה מה להפסיד. עריץ יכול להמשיך ולדפוק את העם שלו, הוא הרי שולט בכח הזרוע. 3. יוותרו לאלתר על זכות השיבה. 4. יבינו שלא רק שלא יזכו לשלוט בחיפה, לוד ות"א - גם חלקים גדולים מיו"ש לא יהיו בשליטתם. רק לאחר שיקרו הדברים הללו (זוה יקרה רק אם ישראל תגביר את עוצמתה, את כח ההרתעה שלה ואת כושר ההסברה שלה בעולם) - רק אז נוכל כולנו לחלום שאיזה זיני, בייקר,אולרייט או פאוואל יחזרו מפה עם אזיה הסכם שיהיה שווה יותר מהנייר עליו נחתם. בברכת ערב טוב, אביסון.
 

אד

New member
מה עים שרון../images/Emo35.gif

כולם יודעים שאת הסכם אוסלו הימין קבר. היה לימין קשה לחיות עים הסכם שהשמאל חתום עליו. הכל פוליטיקה. אתה מדבר עליהם,מה איתנו??? אתה יודע שגם אנחנו מפרים בגסות הסכמים? איך תדע, אנחנו לא מדברים על זה. מו"מ מנהלים עים אויבים ללא היתנשאות וללא תכתיבים. מנהלים מו"מ תחת אש לעצור את האש. שרון עושה ויעשה הכל לטרפד התהליך המדיני. שרון חי עדיין בשנות ה-60-50- בגבלאות. שרון איש כוח ומילחמות שלא רואה את טובת העם לנגד עיניו. רק שלום יביא ביטחון
 

shlomikli

New member
אביסון- חבל לך על הזמן.

אני במקומך הייתי מוותר. על הודעתך הרצינית והעניינית אדון "אד" ענה ברצף של סיסמאות, אולי העלובות ביותר שקראתי מימיי. על שטופי- מוח שכמותו- עדיף לא לבזבז את הזמן.
 
למעלה