עליה של 20 אחוז בשימוש בכרמלית

מצב
הנושא נעול.

עדירמר

New member
רכבות חשמליות

גם אני ירוק אך זו לא הסיבה שאני מתנגד נחרצות
לפרויקט החישמול המטופש ושואב המיסים מבית היוצר של האיש שדוחף לכם את היד עמוק לכיס.מעבר לרמת הכיעור הבלתי נסבלת שתיווצר בנוף זה פרויקט בזבזני ולא תורם לשום תועלת לציבור מעבר להעלאת מחיר הנסיעה וביזבוז הון עתק על מוצר שמזהם גם כן.איפה אתם חיים?ייצור חשמל גם מזהם וגם יקר.מי שמחפש גורמים מזהמים שמסיעים אנשים ומשאות שיעזוב במטותא את הרכבת בשקט וכמה שיותר מהר ויעבור לפרויקט חישמול אוטובוסים ומשאיות!
רכבות חשמליות
תראה, פרוייקט החישמול אינו מזהם את הסביבה. הוא תורם לרכבות יותר מהירות, יותר שקטות, ואינו מכער את הסביבה.
אסון צ'רנוביל, זיהם יותר את הסביבה, גרם לפגיעה מתמשכת בבריאותם של עשרות אלפים, וכל זה בגלל מה? ייצור חשמל.

הרי בכל אירופה יש רכבות חשמליות, גם במרכזי אוכלוסיה צפופים במיוחד שהרי תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת במרכז העיר.
צא לדוגמה לתחנת הרכבת המרכזית של רומא וראה מה הולך שם מבחינת תנועת האנשים, והאמן לי שאף אחד מאותם מוכי גורל מקבצי נדבות אינו לוקה במחלות למיניהם.

אם אתה או מתנגדי החישמול רוצים את השיטה הפרימיטיבית ביותר להנעת רכבת (פחם) אז שיבושם לכם!
 

jumbo701

New member
לא הבנת את הפואנטה אז למענך אחדד!!

רכבות חשמליות
תראה, פרוייקט החישמול אינו מזהם את הסביבה. הוא תורם לרכבות יותר מהירות, יותר שקטות, ואינו מכער את הסביבה.
אסון צ'רנוביל, זיהם יותר את הסביבה, גרם לפגיעה מתמשכת בבריאותם של עשרות אלפים, וכל זה בגלל מה? ייצור חשמל.

הרי בכל אירופה יש רכבות חשמליות, גם במרכזי אוכלוסיה צפופים במיוחד שהרי תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת במרכז העיר.
צא לדוגמה לתחנת הרכבת המרכזית של רומא וראה מה הולך שם מבחינת תנועת האנשים, והאמן לי שאף אחד מאותם מוכי גורל מקבצי נדבות אינו לוקה במחלות למיניהם.

אם אתה או מתנגדי החישמול רוצים את השיטה הפרימיטיבית ביותר להנעת רכבת (פחם) אז שיבושם לכם!
לא הבנת את הפואנטה אז למענך אחדד!!
תועלת מול מחיר !!! וזה באמת לא מזיז לי אם אגיע לחיפה תוך 37דק או תוך 27דק...או לאילת תוך 135דק או תוך 110דק.מה שמענין אותי כאזרח זה רשת(!!!!) של רכבות.מצידי שיימשכו ע"י סוסים דוהרים והעיקר שהדודה ממצפה רמון תוכל להגיע בצורה נאותה לבקר את הדודה מקרית שמונה
 

danits2008

New member
תקופה ארוכה אני חושב שזה הכלי המתאים לחיפה:

חבל שלא בונים עוד "כרמלית" במקום תוכנית הרכבל
תקופה ארוכה אני חושב שזה הכלי המתאים לחיפה:
המיני- מטרו בפרוג'יה: יכול להחליף את הכרמלית המקורית (מה שיצור קו גמיש ל"מרכז השמונה" ואזורים אטרקטיביים בכרמל כגון ציר מוריה, וחורב) ואולי אף לבטל את
הסימטריות הנדרשת מהכרמלית (פוניקולר) ובכך ליצור תחנה אמיתית בבני ציון למש, שם התחנה די רחוקה ומייגעת עד לבית-החולים.
וגם את הרכבל הצפוי לאוניברסיטה, תוך כדי מעבר בנקודות אטרקטיביות בנווה שאנן כגון מרכז זיו.



יוטיוב:

http://www.youtube.com/watch?v=yVec1BLfLlA
 

jp3raptor

New member
נראה מדהים!

תקופה ארוכה אני חושב שזה הכלי המתאים לחיפה:
המיני- מטרו בפרוג'יה: יכול להחליף את הכרמלית המקורית (מה שיצור קו גמיש ל"מרכז השמונה" ואזורים אטרקטיביים בכרמל כגון ציר מוריה, וחורב) ואולי אף לבטל את
הסימטריות הנדרשת מהכרמלית (פוניקולר) ובכך ליצור תחנה אמיתית בבני ציון למש, שם התחנה די רחוקה ומייגעת עד לבית-החולים.
וגם את הרכבל הצפוי לאוניברסיטה, תוך כדי מעבר בנקודות אטרקטיביות בנווה שאנן כגון מרכז זיו.



יוטיוב:

http://www.youtube.com/watch?v=yVec1BLfLlA
נראה מדהים!
מה החסרונות של מערכת כזאת?
 

alantan

New member
החסרונות הם בעיקר בנפח שהמערכת מעבירה

נראה מדהים!
מה החסרונות של מערכת כזאת?
החסרונות הם בעיקר בנפח שהמערכת מעבירה
אבל אין מניעה כיום מלהקים מטרו מלא ללא נהג באופן דומה. נדמה לי שהמערכת של קופנהאגן מעט גדולה יותר (המערכים).
 

jp3raptor

New member
האם הנפח קטן יותר מרכבל?

החסרונות הם בעיקר בנפח שהמערכת מעבירה
אבל אין מניעה כיום מלהקים מטרו מלא ללא נהג באופן דומה. נדמה לי שהמערכת של קופנהאגן מעט גדולה יותר (המערכים).
האם הנפח קטן יותר מרכבל?
קשה לי לדמיין מערכת עם נפח קטן יותר
 

alantan

New member
זה לא, אבל גם לא בטוח, למעשה כמעט ודאי שלא,

האם הנפח קטן יותר מרכבל?
קשה לי לדמיין מערכת עם נפח קטן יותר
זה לא, אבל גם לא בטוח, למעשה כמעט ודאי שלא,
שהמערכת יכולה להתמודד עם שיפועים כמו זה של הכרמלית. המערכת קרוב לוודאי תאלץ לעשות סיבובים רבים כפי שעושים הכבישים.
 

danits2008

New member
מכיל עד 50 (!) נוסעים בכל קרון -די גדול...

החסרונות הם בעיקר בנפח שהמערכת מעבירה
אבל אין מניעה כיום מלהקים מטרו מלא ללא נהג באופן דומה. נדמה לי שהמערכת של קופנהאגן מעט גדולה יותר (המערכים).
מכיל עד 50 (!) נוסעים בכל קרון -די גדול...
8 נוסעים בישיבה ועד 50 בעמידה...זה כמו אוטובוס קטן.
עוד נתון מעניין הוא: יש 25 רכבים שכאלה, שעובדים בכל רגע נתון על מה שמגדיל את נפח התעבורה.
האורך שלו 5.7 מטרים..

יש אתר שמפרט כל מיני נתונים טכניים על כלי תחבורה ציבורית בעולם:

http://www.metrotram.it/index.php?vmcity=PERUGIA&ind=0&num=1&lang=eng&vmsys=fun
 

jp3raptor

New member
שיפוע מקסימלי של 12%?

מכיל עד 50 (!) נוסעים בכל קרון -די גדול...
8 נוסעים בישיבה ועד 50 בעמידה...זה כמו אוטובוס קטן.
עוד נתון מעניין הוא: יש 25 רכבים שכאלה, שעובדים בכל רגע נתון על מה שמגדיל את נפח התעבורה.
האורך שלו 5.7 מטרים..

יש אתר שמפרט כל מיני נתונים טכניים על כלי תחבורה ציבורית בעולם:

http://www.metrotram.it/index.php?vmcity=PERUGIA&ind=0&num=1&lang=eng&vmsys=fun
שיפוע מקסימלי של 12%?
בווידאו זה נראה הרבה יותר...
 

tapuzo

New member
הרכבל הזוי יעלה חצי מליארד שקל וייסע ריק

חבל שלא בונים עוד "כרמלית" במקום תוכנית הרכבל
הרכבל הזוי יעלה חצי מליארד שקל וייסע ריק
במקום צריך פשוט עוד קוי אוטובוס ישירים לקמפוסים דרך מנהרות הכרמל
יפה נוף הורסת ושודדת את קופת העיר על שטויות
גם התחנה המרכזית במפרץ אפילו אין סגירה ומיזוג.. הכל כמו שנות החמישים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה