רכבות חשמליות
תראה, פרוייקט החישמול אינו מזהם את הסביבה. הוא תורם לרכבות יותר מהירות, יותר שקטות, ואינו מכער את הסביבה.
אסון צ'רנוביל, זיהם יותר את הסביבה, גרם לפגיעה מתמשכת בבריאותם של עשרות אלפים, וכל זה בגלל מה? ייצור חשמל.
הרי בכל אירופה יש רכבות חשמליות, גם במרכזי אוכלוסיה צפופים במיוחד שהרי תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת במרכז העיר.
צא לדוגמה לתחנת הרכבת המרכזית של רומא וראה מה הולך שם מבחינת תנועת האנשים, והאמן לי שאף אחד מאותם מוכי גורל מקבצי נדבות אינו לוקה במחלות למיניהם.
אם אתה או מתנגדי החישמול רוצים את השיטה הפרימיטיבית ביותר להנעת רכבת (פחם) אז שיבושם לכם!
רכבות חשמליותגם אני ירוק אך זו לא הסיבה שאני מתנגד נחרצות
לפרויקט החישמול המטופש ושואב המיסים מבית היוצר של האיש שדוחף לכם את היד עמוק לכיס.מעבר לרמת הכיעור הבלתי נסבלת שתיווצר בנוף זה פרויקט בזבזני ולא תורם לשום תועלת לציבור מעבר להעלאת מחיר הנסיעה וביזבוז הון עתק על מוצר שמזהם גם כן.איפה אתם חיים?ייצור חשמל גם מזהם וגם יקר.מי שמחפש גורמים מזהמים שמסיעים אנשים ומשאות שיעזוב במטותא את הרכבת בשקט וכמה שיותר מהר ויעבור לפרויקט חישמול אוטובוסים ומשאיות!
תראה, פרוייקט החישמול אינו מזהם את הסביבה. הוא תורם לרכבות יותר מהירות, יותר שקטות, ואינו מכער את הסביבה.
אסון צ'רנוביל, זיהם יותר את הסביבה, גרם לפגיעה מתמשכת בבריאותם של עשרות אלפים, וכל זה בגלל מה? ייצור חשמל.
הרי בכל אירופה יש רכבות חשמליות, גם במרכזי אוכלוסיה צפופים במיוחד שהרי תחנת הרכבת המרכזית ממוקמת במרכז העיר.
צא לדוגמה לתחנת הרכבת המרכזית של רומא וראה מה הולך שם מבחינת תנועת האנשים, והאמן לי שאף אחד מאותם מוכי גורל מקבצי נדבות אינו לוקה במחלות למיניהם.
אם אתה או מתנגדי החישמול רוצים את השיטה הפרימיטיבית ביותר להנעת רכבת (פחם) אז שיבושם לכם!