עלייתה ונפילתה של Big Brother 14 (ספוילר)

niro62

New member
על מה אתה מדברת?

זאת מבין העונות הטובות אי פעם! ודן הוא מדהים, ואני יגיד מה שאני אומר תמיד שכל המתחסדים בוכים על שקרנים בהישרדות ישראל, ואומרים שזה מחנך אנשים לשקר, אז ככה, זה לא מחנך אף אחד לשום דבר ושהעולם יתעורר כבר מהסרט הזה, אני גדלתי על תוכניות ריאלטי ויצאתי בן אדם הגון, ובנוסף דן חושב שמרוב שזה משחק שולי אז לה' לא באמת אכפת ממה שקורה שמה, ומהשבועות שנעשות שם.
ואת רצינית, וויל ומייק לא עברו גבולות אדומים? כל מה שקרה עם אריקה וג'אנל היה מזעזע ברמות, וסביר להניח שהיו תולים אותם אם העונה הזאתי הייתה משודרת בישראל
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני חושב שהתקדמנו קצת בחיים

עבר הרבה זמן מאז הפעם הראשונה שמישהו העז לעשות את זה- ג׳וני פיירפליי ושקר הסבתא.
מבחינתי אין שום הבדל בין להשבע בתנ״ך, בחברה בסבתא או בדודה שלך, לבין להשבע סתם או להבטיח ברית ולהפר את ההבטחה.
גם רוב מריאנו אהובך שיקר לא פעם ולא פעמיים, הבטיח הבטחות והפר אותם. זה שהוא סתם נשבע ולא היה צריך להשבע באמא שלו בשביל זה, זה מוציא אותו ישר יותר מדן?
זה המשחק, מה לעשות.. וזה שפרנק היה תמים להאמין לו - זו בעיה שלו!
 

אורישקי

New member
(כולל עונות אחרות של BB)

אוסף של שטויות בפוסט אחד.
דן נשבע לפרנק שהוא לא יעמיד אותו ושאיאן היה זה ששיקר להם ולא דן/בריטני שגרמו להדחה של בוגי. אז במה בדיוק כולם קופצים על זה?
והיו מעשים הרבה יותר מלוכלכים מאלה.
מה שבוגי ווויל עשו לאריקה היה יותר דוחה - הבן אדם השפיל אותה מול אומה שלמה שזה מזעזע, גרם לה לחשוב שהיא בשואומנס איתו וכל זה היה כדי לנצל אותה. זה הרבה יותר מגעיל מלשקר למישהו במשחק.
או מאט ששיקר להם שאשתו חולת מחלה קשה כדי שירחמו עליו.
גם ג'יימס נשבע בתנך על משהו שלא התכוון לעשות.
או איבל דיק שהתנהג כמו בהמה כלפי מלא אנשים וירד עליהם קשות. (לא שאני התנגדתי לזה חלילה)
או בהישרדות - כמו שבן אמר, ג'וני פיירפליי, רוב מריאנו, ראסל האנץ או טווילה שנשבעה בחיי הבן שלה - כולם היו שחקנים מלוכלכים.
 
למעלה