"על גלגלים" (רחובות) = שירות נוראי ומגעיל!

lastiger

New member
"על גלגלים" (רחובות) = שירות נוראי ומגעיל!

היי, רציתי להזהיר אתכם, מי שכבר לא חווה בעצמו, מהחנות "על גלגלים" שיש לה אתר באנטרנט שמוכרת אביזרים לרכב. אני לפני שבועיים רציתי להזמין וילון למראה האחורית באוטו ועשיתי אצלם הזמנה, הם כתבו שיצרו איתי קשר במיידי לבירור פרטי האשראי והמוצר יגיע אחרי 7 ימי עבודה. אני לא שמעתי מהם לא בטלפון/מייל והתייאשתי והזמנתי מאתר אחר ("הניצוץ") והמוצר כבר הגיע לפני יומיים. פתאום היום קיבלתי מייל מ"על גלגלים" שאומר שאצור איתם קשר לבירור ההזמנה, ששאלתי אותם איפה הם היו שבועיים הם אמרו שהם פשוט יצאו לחופשה 10 ימים ולא טרחו להודיע באתר, כנראה כי לא רצו להפסיד לקוחות. אז למי שחשב להזמין מהם=עדיף שלא!
 
אני לא מבין לא ניסתי להתקשר אליהם?

או אולי לחפש את המספר שלהם ב144?? די דביל להזמין אם משהו רציני ולבכות על 10 ימים שלא ידעת שהם בחופשה. נכנסתי כרגע לאתר אחר כך נכנסתי לצור קשר ותראה מה גליתי 3 מספרים שאתה יכול להתלונן להם. http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=contact עצלן!!!
 

lastiger

New member
אני לא אמור לרוץ אחריהם, זה נקרא שירות

אני ביצעתי הזמנה הם אמורים להתקשר מייד ולבצע אותה=זה נקרא שירות. אני לא חכיתי 10 ימים, אחרי 3 ימים ראיתי שהם לא מתקשרים אז פשוט ויתרתי והזמנתי מאתר אחר, למה שארוץ אחרים ואתחנן ליחס? אני משלם להם לא הם לי! שהם אומרים שהם פשוט יצאו לחופשה של 10 ימים בלי להודיע באתר ושהלקוחות ירוצו אחריהם = זה שירות רע נקודה.
 
וילון למראה האחורית ? זה משהו חדש ?

אולי הכוונה לחלון האחורי.. מצטער שאני קטנוני בשעות האלה.. שום דבר אישי כמובן חחח
 

שי ז.

New member
לפחות שלחת מייל שמבטל את ההזמנה

או שאתה החלטת להיות הלקוח המגעיל שחושב שהכל מגיע לו ולא נורא אם הוא יטרטר קצת עסק שממנו הוא הזמין משהו. אתה צריך להבין שבעכסק קורה שהזמנות הולכות לאיבוד או נופפלות בין הכיסאות. אם הזמנת ולא קיבלת תגובה אז תרים טלפון.
 

enigo

New member
לקוח מגעיל שהכל מגיע לו?

סליחה שי, ממש לא מסכים אתך. אם עסק מצהיר שהמוצר יגיע תוך שבעה ימים, והוא לא מגיע (ואפילו ללא בדל הסבר), העסקה מכל בחינה הגיונית מבוטלת - פשוט משום שהעסק לא עמד בחלקו בעסקה. לא מזמן הזמנתי פריט מחנות ברשת. למחרת יצרו איתי קשר שהפריט נמצא בחנות (נמצאת לא רחוק מהבית, העדפתי לאסוף לבד). אני מגיע - מדובר בפריט שגוי, חלופה נחותה למה שהזמנתי. לא הסכמתי לקחת, והם הבטיחו ליצור קשר שוב ברגע שיגיע הפריט הנכון "מחר, או מקסימום ביום ראשון". זה היה לפני יום העצמאות. צלצלתי עוד כמה פעמים, וכל פעם הם אמרו ש"מחר, מקסימום מחרתיים" ומשכו אותי כמעט שבועיים ככה. האם לשיטתך אני אמור להמשיך לחכות להם? או אולי לבזבז עוד שיחת טלפון כדי להודיע להם שקניתי כבר במקום אחר?
 

שי ז.

New member
זה משהו אחר. אם למשל

הזמנת משהו בפקס (ויש לך אישור על המשלוח מהפקס שלך) כשאתה יודע אחרי שיחה מוקדמת שאם תזמין תקבל את המוצר תוך שבוע ואחרי השבוע הנ"ל לא קיבלת שום תגובה אז תחליט שהם לא ראויים ליחס או שתררים טלפון לוודא שקיבלו בכלל את הפקס? אני מבצע הזמנות במאות אלפי שקלים בחודדש שכולם בפקס או במייל וקורה לא פעם שהזמנה שקיבלתי אישור עליה לא מגיעה ליעדה במערכת מסיבות שונות. זה קורה ופשוט צריך לבדוק מה קורה עם זה. להגיד "שלחתי והם לא הגיבו אז אני מתעלם" זו גישה לא עניינית כי צריך לברר למה. אין שום סיבה לגרום לספק נזק מיותר מתוך פרנציפים ילדותיים.
 

enigo

New member
איזה נזק יגרם לו?

הרי אם ההזמנה הלכה לאיבוד (ולא, אני לא חושב שזה דבר שצריך לעבור עליו לסדר היום) הרי שהוא לעולם לא ינסה לספק אותה, ולא יאבד עליה שקל. אם היא לא הלכה לאיבוד, אלא רק נתקעה איפה שהוא, הרי שזו דרישה הגיונית שיברר אם היא עדיין בתוקף כשהוא מגלה את העיכוב. כשאני מזמין משהו ברשת, אחת הסיבות העיקריות לכך היא שאין לי כח או זמן להתחיל להתעסק עם הקניה מעבר למילוי טופס ההזמנה. זה ההבדל ביננו בתחום הזה - אצלך זה חלק מהעבודה, אצלי לא.
 

שי ז.

New member
ההבדל נובע ממקום אחר לחלוטין

אני גם ספק ומכיר את הסיטואציה שהזמנה נופלת בין הכיסאות ומתעכבת כמה ימים. כשאתה מגלה אותה אתה הופך את העולם לספק אותה בהקדם (תוך תיאום עם הלקוח שבד"כ גם מודיע שלא קיבל התיחסות להזמנה שלו) וכשהוא פתאום מודיע שבגלל האיחור הוא מבטל את ההזמנה לך כבר נגרם נזק. אין שום בעייה עם ביטול ההזמנה אבל ראבק, כמה זמן ואנרגיה לוקח לשלוח מייל לביטול?
 

enigo

New member
שוב - אתה מדבר על ספקים עסקיים

עם היקפי סחורה ומשלוח אחרים. במקרים שלנו הצרכנים הפרטיים "הפיכת העולמות" מסתכמת בד"כ בהורדת הפריט מהמדף והכנסתו למעטפה מרופדת או קופסת קרטון. לא חושב שמקרה אחד של הזמנה שהתעכבה היא סיבה מספקת לפסול חנות (אם כי המקרה המתואר כאן הוא שונה, אם שמת לב), אבל מצד שני גם לא חושב שנגרם נזק מיוחד לחנות בגלל ביטול כזה. בכל מקרה, אני די בטוח שהחוק יעמוד לצד הרוכש במקרה כזה (לפחות הצדק אמור לעמוד לצידו). וכמה מאמץ זה לשלוח מייל? להכנס שוב לאתר, לכתוב את המייל (כולל מציאת המייל עם מספר ההזמנה כדי להעתיק אותה) ואז לחכות לתשובה, מה שעלול לקחת עוד כמה ימים. למה? מה פשעתי? בסך הכל רציתי מוצר כמה שיותר מהר ועם כמה שפחות התעסקות.
 

מיכאל45

New member
צר לי לא מסכים איתך

כנותן שירות אני חייב להגיד שיש הבדל בין הזמנה שנפלה בין הכסאות - שגם מצב כזה פשוט אסור שיקרה בשום פנים ואופן ואין תירוץ וסליחה למקרה כזה! - לבין יציאה מרוכזת לחופשה מבלי לטרוח להודיע על כך באתר או לפחות לשלוח מייל אוטומטי \SMS אוטומטי שזה המצב וההזמנה תתעכב ותטופל עם החזרה לעבודה. וכדי להוסיף חטא על פשע גם כשחזרו מהחופשה לא טרחו להתקשר ללקוח להגיד משהו או להתנצל. פשוט שלחו לו מייל שהוא ירדוף אחריהם. לדעתי זה כבר עובר את הגבול מטפשות וחוסר איכפתיות מינימאלית לחוצפה ישראלית טיפוסית. חג שמח! מיכאל
 

be_roo

New member
נוראי ומגעיל?!

עסק הפסיד לקוח כי הוא לא טרח ליצור קשר תוך זמן סביר. לא נגרם לך נזק של ממש, נסה רגיעון.
 
למעלה