על טיולים, גבולות וידיים

רותי ע

New member
על טיולים, גבולות וידיים

הטקס קבוע. יוצאים מהרכב, רוצים להתחיל ללכת ואז הקטן (3) מתחיל "ידיים". ואז אבא מתחיל איתו משא ומתן קשה שמאפשר הליכה בהפסקות (להמשך המשא ומתן). וזה הולך ככה "אני אקח אותך עד העץ הזה". ואח"כ "אמרנו עד העץ, אתה צריך לקיים הבטחה. טוב, עד השיח הזה". וכך הלאה... אני משתגעת מזה. ואני אומרת לו שהפתרון פשוט. לשים לילד גבולות. אין ידיים. בהתחלה יבכה ואח"כ יתרגל. ובטיול האחרון אבא התקדם עם הגדול ואני עם הקטן. הוא מתחיל בבכי הקבוע ואני אומרת לו שאני לא יכולה לקחת אותו (וזה נכון כי פיזית אני לא מסוגלת). ואז הוא מפסיק לבכות והולך יפה עד...שהוא רואה את אבא והטקס הקבוע מתחיל. אז מה דעתכם, לזרום עם הילד כמו אבא או להיות "קשוח" איתו כמו אמא?
 

szim

New member
תלוי באבא אצלנו ברור לעידו שאמא לא

יכולה לסחוב אותו למרות שהוא מנסה כל הזמן ואבא מוותר אז שיסחוב ושלא יתלונן אחר כך
 

רותי ע

New member
גם אצלנו אבא הוא הסובל העיקרי אבל

לא רק. כולנו נפגעים מכך שכל כך הרבה אנרגיות מושקעות בשכנוע הילדון ללכת. עדיף לדעתי להקשיח פעם ופעמיים ולסגור עניין (רעה שכמותי
).
 

צימעס

New member
לזרום. בשביל זה יש מנשא

בת השנתיים וחצי במנשא כמה שהיא רוצה.
 
ומה עם מנשא גב?

אצלנו הם כבר גדולים, אז השאלה הזאת ירדה מהפרק. הקטן עוד מנסה לפעמים, אבל אני מודיעה לו שאני פשוט לא מסוגלת לקחת אותו על הידיים כי הוא גדול מדי, ובזה נסגר הנושא. אני חושבת שבמקרה כמו שלכם, הפיתרון הכי טוב הוא מנשא גב, שגם את וגם בעלך תוכלו להתחלק בנשיאה שלו.
 

מלצeרית

New member
../images/Emo207.gif אצלינו זה קורה עם גלידה.

תמיד כשאנחנו מגיעים למקום מסויים, הילדים שלי כבר מרחוק קולטים את האוטו גלידה ואז- אם אנחנו מחליטים לא לקנות בשלב הזה, אז כל הטיול הם מנדנדים ולא מפסיקים לקטר בגלל הגלידה. לפעמים אנחנו עומדים בזה אבל לפעמים גם לא, בעיקר כשיש איתנו זוגות נוספים שאין להם בעיה עם זה.
 

רותי ע

New member
אם לא קנינו עד עכשיו

אז בטח שלא נקנה עכשיו לילד בן שלוש וחצי. ואני לא מדברת על הליכות ארוכות. אפילו כמה מטרים זה כבר סצנה. חינוך...אין מנוס
 
לנו יש 3, וכולם הולכים

שני הקטנים בני שלוש וחצי. בגיל שלוש הלכו את הג'ילבון כולו, לבד, בלי להניד עפעף. איך עשינו את זה? אנחנו פשוט לא יכולים לקחת על הידיים. כמו שאמרת, אם אי אפשר אי אפשר. כשהם ממש מתעייפים, אני לוקחת לשתי דקות (זה כל היכולת שלי) והם יודעים שאני מתאמצת בשבילם, זה מספיק. השאלה היא, האם אבא באמת יכול, או שלא. אנחנו באמת סוחבים המון מים וזה לא אפשרי.
 

רותי ע

New member
אתם החלום שלי ../images/Emo13.gif

וכמו שאמרת - אם הילד עייף אז אפשר לעצור ולנוח ואפשר גם לקחת קצת. המקרה תארתי הוא ממש לא כזה. ילד רענן ועם יכולת להשתולל שעות אחרי שאנחנו נופלים מהרגליים.
 

ברוריהה

New member
נושא כאוב ...

יש לנו 16 ק"ג של ילדה עקשנית במיוחד ! עושים הרבה הפסקות. מחפשים כל מיני דברים מעניינים בדרך. לשמחתי בעלי במקצועו מדריך טיולים ומוצא כל מיני דברים שאני אפילו לא שמה לב אלים. ובסוף, כשכבר אין ברירה, על הכתפיים. אבל מותנה. תנוחי על הכתפיים עד העץ הזה ואחרי זה תתני לי לנוח ותלכי ברגל.
 
למעלה