על סרבנים, משתמטים, השמאל הלאומי ונועם סמל

crazyelli

New member
על סרבנים, משתמטים, השמאל הלאומי ונועם סמל

"יש סרבנים מהשמאל ויש מהימין, יש אזרחים שפטורים משירות– חרדים, ערבים שלא חייבים, יש מספר חולי נפש ויש נכים –ויש משתמטים... ...משתמטים הם לא שמאלנים. האמת היא שמשתמטים הם גם לא ימנים. אנחנו טוענים שהם סתם חארות ובעיקר לא ממלאים את חלקם בחוזה". (מתוך מניפסט "השמאל הלאומי"). הציטוט אותו הבאתי מתוך מניפסט השמאל הלאומי, מייצג נאמנה את דעתי בנושא ההשתמטות משירות צבאי/לאומי. מה שפעם היה מתקבל בזעזוע עמוק, הפך לדבר שבשגרה המתקבל היום בשלוות נפש. יתר על כן, במקרים רבים מותקפים אלה היוצאים כנגד אותם משתמטים בטענה שהם מתעסקים בתפל. הרבה מעבר לחוק הפורמלי, יש פה עניין של חוזה לא כתוב שבין אזרח במדינה לשאר החברה ויתרון לא הוגן שמקבל מי שלא מקיים את חלקו בחוזה, על פני מי שאינו מתנהג כסוציומט. לטור המלא
 
מתאים לאפסים האלה לזיין את השכל על חוזים

עוד לפני הקשקוש האפולוגטי הזה היה ברור שהם אפסים גמורים. מילא השימוש המטופש בשיר המחאה של אהוד מנור וקמפיין האנטי האישי (בעיקר נגד ברק), אבל ה"ישראל מחכה לרבין" הזה פשוט... נחתי בנתב"ג ומיד ראיתי את זה בחוץ. הגועל, הגועל.
 

haemek11

New member
מוחקים הודעות ללא קללות ומותירים הודעות עם

בכל מקרה, אמרתי ואני חוזר ואומר: את ממש לא תחסרי כאן, אישה אלימה עם פה מטונף ומסריח, עלי על המטוס הבא ותעלמי מכאן. וקחי איתך את השוטה הכושל תאב הכוח.
 
נועה

כבר חזרת מהליקוק היומי לאהוד ? לא יודע מי טרול - אבל את יצור כזה נחות שטרול זו מחמאה בשבילו
 
למעלה