על פי הסרט שכחו אותי בבית

גניפר14

New member
כן את החידה של חמיצר פתרו אבל לא את של גלעד ש

שליט שיושב 5 שנים בשבי ולאף אחד לא אכפת כולל ביבי נתניהו.
 
לא ראיתי שמנהיגים אחרים עשו יותר אבל....

הפרטנר בצד השני לא "מתלהב" להחזיר את גלעד וקובע תג מחיר לא הגיוני
 

גניפר14

New member
לצערנו אין לנו פרטנר ולכן

שיחרור גילעד בידינו לפני שיהיה מאוחר מדיי 5 שנים השפיות שלו רעועה לצערי נקבל אותו יום אחד עם הוא ישתחרר חולה נפש ואז יאמרו מה עשינו למה לא שיחררנו אתו לפני גילעד לא ישוחרר אם לא ישוחררו האסירים העם הערבי זה עם עקשן עם מטומטם העקשנות שלהם עוברת גבולות בלתי ניתנים להבנה הם לא אנושיים ולכן אין לנו פרטנר וביבי צריך לשחרר אותו כי בין כה וכה הוא ישוחרר כנגד האסירים שהם דרשו אז למה לחכות עוד מספר שנים למה לא לשחרר עכשיו. וכל הבולשיט על הסכנה בשיחרור האסירים הכל אינטרסים ואחיזת עיניים של המוסד והשב"כ ביבי צריך לרדת מהעץ שעליו הוא טיפס וירש זאת מקודמו אולמרט כולם חפורים בעמדותיהם על חשבון הגב של גלעד המסכן ממשלה זבל ראש ממשלה זבל נראה אותו מתנהג עם הבן שלו היה בשבי. יש לשחרר את גלעד מיידית.
 
כאחר שחברו הטוב נהרג בפיגוע ...

מתן זגרון { הי"ד} לא יודע אם יהיה חכם לשחרר אלפי מחבלים ורוצחים שיגרמו לעידוד חטיפות נוספות כניעה לטרור היא לא פיתרון אני בעד התג שהציע נתניהו למרות שלא בחרתי בו בבחירות האחרונות ואיני נמנה עם תומכיו
 

גניפר14

New member
מצטערת לשמוע זאת כולי צער על כך.

לגבי שיחרור מחבלים ורוצחים תמיד יהיו טרוריסטים מחבלים ורוצחים גם עם נשחרר וגם עם לא המוסד והשב"כ זורעים פחד בעם וטוענים שאסור לשחרר אותם כי הם יחזרו ואני שואלת בשביל מה יש לנו צבא חזק? כדי לפחד ממספר טרוריסטים זקנים וחולים שכמעט בטוח לא יחזרו לפעילות. אם אי אפשר לסמוך על הצבא אז מפחיד לחשוב מה יהיה כשאחמנדיגד ישיג את פצצת האטום שלו. אז אני מבינה שהצבא שלנו חלש מאוד כי הוא מפחד ממספר טרוריסטים והוא הצבא חושב שלא יוכל להתגבר עליהם דיי עצוב. במשא ומתן הגיעו לחילוקי דעות רק לגבי 4 טרוריסטים שיש להם דם על הידיים הארבעה האלא גורמים לגלעד להמשיך להיות בשבי אבל לא מזמן שיחררנו את רב המרצחים ללבנון זה שהרג בנהריה את המשפחה לפני הרבה שלנים משפחת הרן. אז אם אותו שיחררו בעבור כלום אז למה אי אפשר לשחרר את האסירים שהם דורשים בעבור גלעד הרי כולנו יודעים שבסוף הם יקבלו את הדרישות שלהם וכל האסירים שהם דרשו ישוחררו ההבדל הוא שאם גלעד ישוחרר עכשיו הוא עוד בריא אבל אם עוד מספר שנים הוא יחזור חולה נפש אז בשביל מה חיכינו? מה ההגיון אם בין כה וכה נשחרר את אותו מספר אסירים. המפתח לשיחרור גלעד נמצא בידי ביבי נתניהו ושרה נתניהו עליו לרדת מהעץ הגבוה שעליו טיפס ולשחרר את גלעד לקבל החלטה אמיצה למרות ההפחדות של השב"כ והמוסד. כל הקצינים ואנשי המפתח בשב"כ במוסד הנהנתנים הגדולים שחיים טוב אוכלים טוב יושנים טוב חכמים על הגב של הילד גלעד.
 
למעלה