על שותפים וחיות אחרות

akapulko2020

New member
../images/Emo10.gifמפחיד ממש

ואני חשבתי שלי יש שותפות משונות במעונות בשנה האחרונה...
ממש מלחיץ מה שאתה מפסר-באמת גורם לרצות לגור לבד,אפילו אם זה עולה יותר (או בעצם,אםזה עלה הרבה יותר...) הבעיה היא-האם לדעתך לבחורה לא מסוכן לגור לבד? (אני יודעת שאתה בחור,אך שואלת לדעתך כבעל ניסיון בדירות שכורות )
 

Chihuahua

New member
שוב אם לא הייתי מספיק ברור

המקרים הנ"ל אלו מקרים שקרו לי, והם בהחלט לא מכלילים את כל השותפים, רק כל מה שרציתי זה להעיר את התשומת לב לבחירה של שותפים. ולגבי השאלה אם לבחורה לא מסוכן לחיות לבד, אשאל אותך: ומה אם בחורה גרה עם שותף והוא בסופו של דבר .... אותה? אי אפשר להתגונן ולהתכונן על כל דבר מראש, אבל אפשר לפחות לתהות על הקנקן ולראות מה יש בו, אם השותף הוא בנאדם רציני, לומד, עובד, ולא בנאדם מוזר בהתנהגות שלו. וגם צריכים הרבה ביטחון עצמי לדעת להתגונן על הגרוע מכול...
 

akapulko2020

New member
הבנתי שזאת לא הכללה ../images/Emo13.gif

אלא רשימת מקרים פרטים מפחידים משהו
העלת נקודה טובה,מה שכן-מוטב לגור לבד מאשר עם איזה שותף תמהוני ומסוכן,זה ברור. בינתיים סוגיית השותפות הייתה אצלי די פתורה-או שגרתי עם חברות (והצלחנו להשאר כאלה..) ,או לחילופין,השנה אחרי שחלקן עזבו -פשוט הגיעו שותפות חדשות (ומוזרות משהו,אבל היי-יחסית לשותפים שתיארת,מלאכיות ממש
) ,ככה זה כשגרי םבמעונות. אבל התקופה הזו עומדת להסתיים,ולכן העניין שלי ב"לעמוד על הרגליים",על כל היבטיו -יש כאלה שמן הסתם כבר נתקלתי בהם,כמו ענייני מזון וכו' ,אבל יש כאלה שעוד לא.
 

KoSeMeT

New member
באמת

ל-א ללכת לגור עם מישהו שמכירים. רק במקרים קיצוניים, שבאמת מכירים שנים על גבי שנים, אז אולי. בפעם הראשונה, עדיף לדעתי ללכת לגור או לבד בדירת חדר קטנה, שהשכ"ד שלה מכסה על כל ההוצאות הנלוות (ארנונה, מים, חשמל),ואז אתם נפטרים מהרבה בלבול מוח, או ללכת לגור עם אנשים שאתם לא מכירים. אם אתם מפחדים שלא תסתדרו, או מכל מיני שותפים מפלצות- עדיף לדעתי להכנס לשותפות קיימת ולא לפתוח שותפות חדשה, מהסיבה שהרבה יותר קשה למצוא שותפים, מאשר למצוא שותפות קיימת, שאת זה יש בשפע, וגם בגלל ששותפות קיימת ברוב הפעמים כבר הוכיחה את עצמה, לטובה או לרעה, ותמיד אפשר לקבל חוות דעת על השותפים האחרים בדירה, ממי שפתח/ה את השותפות. ובאמת לא ללכת לגור עם אנשים שאתם כבר מכירים. מסכימה איתך קיטי. אם אתם לא מסתדרים- וול, נתקעתם. דבר אחד זה להכיר ולהיות חברים טובים, ודבר אחר לגמרי זה לגור ביחד.
 

kiticat

New member
יש לי מספיק ידידים

שלא גרים איתי באותה עיר כרגע. ושותפות איתם זמנית לפחות, דווקא נשמעת כפיתרון נחמד. כי כבר מכירים את האדם די טוב, וזה עניין של שותפות. בכל מקרה, שמעתי מספיק שהיו 2 חברות, או 2 חברים שהלכו על שותפות ביחד.
 
למעלה