על תיאוריות הקונספירציה, 50 שנה אחרי רצח קנדי

על תיאוריות הקונספירציה, 50 שנה אחרי רצח קנדי

אתמול צויינו 50 שנה לרצח ג'ון פ. קנדי, נשיאה ה-35 של ארה"ב. כזכור קנדי נרצח בעת ביקורו בדאלאס שבטקסס.
דו"ח החקירה של ועדת וורן קבע אמנם שלי הארווי אוסוולד היה הרוצח ושפעל לבדו, אולם רבים אינם מקבלים מסקנות אלו, ולאחרונה התבטא גם שר החוץ האמריקני ג'ון קרי בנושא באופן הנשמע כמטיל ספק בקביעה שאוסוולד פעל ללא מעורבות גורמים נוספים.
סקר מעניין שנערך בקרב הציבור האמריקני לאחרונה בנושא תיאוריות קונספירציה בכלל, מעלה שמרביתן אינן זוכות לאמון על ידי מרבית הציבור (כמו למשל, הטענה שהנחיתה על הירח צולמה באולפן, והטענה שהממשל ידע מראש על התקפת הטרור של 11/9/2001 אך הניח לה לקרות), אך כמחצית מן הציבור מאמין שרצח קנדי היה תוצאה של קונספירציה מורכבת יותר מפעולה של רוצח בודד, למרות שבמשך השנים שחלפו לא נמצאה לכך עדיין הוכחה כלשהי.
 
מעניין מאוד. בדיוק יצא עכשיו סרט בנושא

שמספר את הדברים שלא ידענו שעומדים מאחורי רצח קנדי.
נדמה לי שהוא כבר מוקרן בקולנוע.
 

atlantis13

New member
עקרונותיו החזקים עמדו מאחוריו..

בגלל זה התנקשו בו - ממש כמו ברבין - הוא עמד על עיקרון "כירסום יסודות הדמונקרטיה היא עצם הנאום וחוסר העשייה" -מה שכן נעשה - היה מהצד הרע - ושניהם נרצחו.
 

atlantis13

New member
מה עם רבין ורצח מרתין לוטר קינג?

ומנהיגים פוליטיים ונאומים שוחרי שלום וחופש - לאן הם הגיעו - דווקא לתחתית הטבלה - קונספירציה חסרת בסיס רוחני? או מסר אוהב אשר עבורו מתו אנשים טובים מהשקרנים החיים עד 120?
 

atlantis13

New member
ישו, לדוגמא.. כל אחד שהפיץ על אהבת חינם..

ולא היה רב או קפץ ממכונית של נחמן מאומן - נהרג או נרצח. זוהי השפעת האמת על הלטאות הארורות שסובבות אותנו - הם חזירים צמאי דם ואוכל ודלק ותרופות ורוצים שתחיה איתם בדיר הזה - כמה שיותר שנים - כלוא בגוף - בתוך דיר חזירים - ודווקא הכמרים, המורים הרוחניים של התורה ( חוץ מהשקרנים מהם) - הפיצו אהבת אמת - תוך כדי מאבק ועבודה - חיצונית ופנימית - ישו טיהר את בתי הכנסת מעובדת אלילים - כמו שעשה אברהם בתנך - וגם ידע להוציא שדים מגוף הקורבן - יש על זה אפילו סרט שנעשה בדקות אלו - על זה שוחחתם כאן או בפורום רוחני? לא. אתם עדיים מחכים למצלמה מסוג מסויים שתקלוט אנרגיה בשביל שתראו איזה כדור אנרגיה או אאורה AURA יוצאת מנשמה - כדי להגיד - הנה ראיתי נשמה/רוח - ולהישאר בבורותיכם עם האלומינטי והממשלות.. כסף כסף ואני והאוכל שלי - זה והטלויזיה - זה ומשחקי המחשב - זה והפייסבוק - לא אהבה, שום אתיקה אוהבת כלפי המטופלים של הרופאים שבחרו לכם - מנהיגים חזיריים הטובעים באוכל ובכסף של האזרח התמים - ולא הדתי המקבל על מגש של כסף תפילות חינם + בית + קיצבאות - וכן הלאה - מזייפים ומשקרים לכם דרך קרני צדקות על בעיותיהם - ויש להם מספיק אוכל לשבת - כמו שאין להם כל אהבה או כבוד כלפי עניים או חיילים בודדים - לכן - מה שאתה לא תעשה - הממשלה תעשה עבורך - ואתה תקבל מגש רעוע עם אוכל קפוא.
אז אל תיקחו אחריות - ותגידו שאתם עובדים כל היום - ואין זמן.. צריך לפרנס.. תשכחו מרוחניות - רק תצלמו אותה.. תראו דוקומנטרי ותעבירו לחדשות ותלכו לישון - ותשכחו שבחוץ יש אנשים שישינים ברחוב ורעבים לאהבה - לחם התורה האמיתי- ויאללה - עוד דור הולך ובא - והארץ - בזכותנו - לעולם עומדת. לא עוד.
 
למעלה