עם המעבר של הקווים

מצב
הנושא נעול.

IntelliMe

New member
שאף אחד מהם לא נכון

בעניין הזה
בתחנה הישנה של ראשון הדביקו שלט "נתב"ג טרמינל 3 - 313,330" ובתחנה שלאחר מכן (לכיוון צפון) "אסף הרופא - 313,330"
שאף אחד מהם לא נכון
צריך להיות 330 - נתב'ג 313 - אסף הרופא
 

Shark Alarm

New member
אז למה הפרידו את רציף ../images/Emo26.gif

מעבר קוים לקונקס בראשון
לידיעתך קוים אלו עוברים ב 15.02.2006 לחברת קונקס והם אחראים על הפרסום!!!!!! קוים אלו לא של אגד. עד היום כשהקוים היו באחריות אגד השילוט והפרסום דוקא היו מצוינים. הלוואי והחברה החדשה תעמוד ברמה ובשרות המצוין שהיה באגד
אז למה הפרידו את רציף

התחנה של קו 85 מהרציפים של קווים 83 ו- 84
ההיגיון בסידור לא היה משהו. והקווים לת"א בסוף כאילו 'זניחים' משהו..
 

connex

Member
עד כמה שאני זוכר

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
עד כמה שאני זוכר
מהפעם האחרונה שהייתי בתחנה מרכזית ראשל"צ. 247 היה ברציף נפרד ללא קווים נוספים ולקונקס יש רציף אחד שבהחלט יכול להספיק לכל הקווים שלהם שעוברים בראשל"צ כי גם ככה התדירות שלהם לא משהו
 

Shark Alarm

New member
נכון, קו 247 היה קו יחיד ../images/Emo26.gif

עד כמה שאני זוכר
מהפעם האחרונה שהייתי בתחנה מרכזית ראשל"צ. 247 היה ברציף נפרד ללא קווים נוספים ולקונקס יש רציף אחד שבהחלט יכול להספיק לכל הקווים שלהם שעוברים בראשל"צ כי גם ככה התדירות שלהם לא משהו
נכון, קו 247 היה קו יחיד

ברציף בו הוא עמד- וזה היה הרציף האחרון שבתחנה (זה שהכי קרוב לכניסה למשרדי אגד בתחנה). אבל כשעברתי היום עם האוטובוס בתחנה (רק עברתי, לא ירדתי ממנו) הספקתי לראות שאת הרציף הזה תופסים קווים אחרים.
 

connex

Member
וזה מה שאני לא מבין

נכון, קו 247 היה קו יחיד

ברציף בו הוא עמד- וזה היה הרציף האחרון שבתחנה (זה שהכי קרוב לכניסה למשרדי אגד בתחנה). אבל כשעברתי היום עם האוטובוס בתחנה (רק עברתי, לא ירדתי ממנו) הספקתי לראות שאת הרציף הזה תופסים קווים אחרים.
וזה מה שאני לא מבין
אפשר היה לעדכן קווים גם בלי כל הבלאגן הזה. מה שכן לדעתי צפוי גם בלאגן בתמח"ת בגלל 461 של סופרבוס ו178,179 של קונקס ובלאגן ברחובות בגלל 48 של קונקס
 

Shark Alarm

New member
למה בלאגן../images/Emo35.gif הרי יש לסופרבוס ../images/Emo26.gif

וזה מה שאני לא מבין
אפשר היה לעדכן קווים גם בלי כל הבלאגן הזה. מה שכן לדעתי צפוי גם בלאגן בתמח"ת בגלל 461 של סופרבוס ו178,179 של קונקס ובלאגן ברחובות בגלל 48 של קונקס
למה בלאגן
הרי יש לסופרבוס

קווים מהתמח"ת, פשוט יתווסף עוד קו לרציף המסויים הזה או לזה שליידו
 

connex

Member
אבל מה לגבי 2 האחרים?

למה בלאגן
הרי יש לסופרבוס

קווים מהתמח"ת, פשוט יתווסף עוד קו לרציף המסויים הזה או לזה שליידו
אבל מה לגבי 2 האחרים?
אם אני לא טועה אז 461 ו156 ממוקמים באותו רציף אבל 153 אם אני זוכר נכון בכלל בצד השני של הרציפים (ובינינו- גם בתמח"ת אם מחליטים לשנות זה רק יעשה חסד עם הנוסעים שאולי יזכו לשילוט עדכני ואז אולי נדע סופסוף אם 476 של סופרעגלה עדיין קיים)
 

Shark Alarm

New member
עוד משהו לגבי התחנה בראשון ../images/Emo26.gif

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
עוד משהו לגבי התחנה בראשון

נראה כי היא גם תוכננה אחרת. הרי יש תחנות גם מחוץ למבנה (שכרגע רק קו 11 אוסף משם נוסעים) וגם יש את הסיבוב המעגלי שניתן לעשות סביב התחנה- מה שנראה כמאריך את הדרך. האם חשבו לייעל את זה איכשהו
או שאלה יותר טובה- למה לא חשבו על זה קודם
טוב, נו... כשיש דברים יותר גדולים שלא חושבים עליהם מראש, זה קצת בעייתי (ד"ד אי השארת מקום לרכבת ישראל בציר איילון)
 
נורא מעצבן עניין הרציפים

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
נורא מעצבן עניין הרציפים
בסופו של דבר, אין מניעה עקרונית שמאותו הרציף ייצאו קווים של מספר מפעילים (זה עובד עם 400/402, 370/380 ועוד כמה קווים בצפון). גם ככה בדרך-כלל מפעיל מקבל "אשכול" שבו כל הקווים נוסעים לאותו הכיוון. היתרון העיקרי, כפי שציין rocar הוא עניין עמדת הסדרן. צריך לשאוף לסידור קבוע של הרציפים, כך שלא יהיה צורך בהחלפת רציפים בכל פעם שקו מחליף ידיים. בכלל, יש בעיה אחרת, לא פחות מעניינת לדעתי: ניקח את ב"ש לדוגמא: מי שרוצה להגיע לנתיבות/שדרות יכול לנסוע ב-351/353 של מטרופולין, או קווי 36X של אגד+ או קו 443 של אגד. כל האחד מהקווים הללו יוצא מרציף באזור אחר בתחנה. הרציפים מוינו, בשורה התחתונה, על-פי היעד הסופי (351/353 לת"א, 36X לאשקלון, 443 לירושלים) בעוד שלמעשה אדם שפוי לא ייסע בקווים הללו ליעד הסופי הזה! התוצאה - נוסעים לירושלים עלולים לטעות ולחשוב שכדאי להם לנסוע בקו 443, ונוסעים לשדרות יטורטרו בין שלושה רציפים בשלושה חלקים שונים של התחנה.
 

urilei

New member
גם בתחנה המרכזית בתל אביב

נורא מעצבן עניין הרציפים
בסופו של דבר, אין מניעה עקרונית שמאותו הרציף ייצאו קווים של מספר מפעילים (זה עובד עם 400/402, 370/380 ועוד כמה קווים בצפון). גם ככה בדרך-כלל מפעיל מקבל "אשכול" שבו כל הקווים נוסעים לאותו הכיוון. היתרון העיקרי, כפי שציין rocar הוא עניין עמדת הסדרן. צריך לשאוף לסידור קבוע של הרציפים, כך שלא יהיה צורך בהחלפת רציפים בכל פעם שקו מחליף ידיים. בכלל, יש בעיה אחרת, לא פחות מעניינת לדעתי: ניקח את ב"ש לדוגמא: מי שרוצה להגיע לנתיבות/שדרות יכול לנסוע ב-351/353 של מטרופולין, או קווי 36X של אגד+ או קו 443 של אגד. כל האחד מהקווים הללו יוצא מרציף באזור אחר בתחנה. הרציפים מוינו, בשורה התחתונה, על-פי היעד הסופי (351/353 לת"א, 36X לאשקלון, 443 לירושלים) בעוד שלמעשה אדם שפוי לא ייסע בקווים הללו ליעד הסופי הזה! התוצאה - נוסעים לירושלים עלולים לטעות ולחשוב שכדאי להם לנסוע בקו 443, ונוסעים לשדרות יטורטרו בין שלושה רציפים בשלושה חלקים שונים של התחנה.
גם בתחנה המרכזית בתל אביב
אותו פאק רוצה להגיע לצומת בית דגן? יש לך את 301/201 בצד הצפוני, 461/451 ועוד כמה בצד הדרומי, ועוד כמה אוטובוסים שאני בכלל לא יודע עליהם כנראה כמו 351 371 וכו' מי מהם יוצא הבא? אם יהיה לך מזל זה בכלל יהיה כתוב בשלט. רוצה להגיע לציר ז'בוטינסקי (מכון מור לצורך העניין) אחלה! יש לך את 51, 54, 68, 69, 70 ועוד כמה קווים, כל אחד בצד אחר של קומה 7. וגם חלק מהקווים האלה (עושה רושם שכל פעם זה קווים אחרים) עושים את הסיבוב המאוד מאוד מיותר הזה בהר ציון ובתחנה הישנה, שהאנשים היחידים שעולים שם זה אלו שקווים שהגיעו מהדרום זרקו אותם שם (כמו 201 451 ועוד כמה קווים שעושים את אותו סיבוב מיותר)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה