עם המעבר של הקווים

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
עם המעבר של הקווים ../images/Emo26.gif

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
 

IntelliMe

New member
קוים 314, 315

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
קוים 314, 315
הם של קונקס כבר יותר מ3 שנים... אתה בטח מתכוון ל313
 
לא מפתיע

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
לא מפתיע
כאשר אגד+ התחילה לפעול באזור הדרום, שינו את סדר הרציפים בת"מ ב"ש. ביום של המעבר הכרוז עבד קשה, הודיע כל פעם על האוטובוסים שיוצאים ומאיזה רציף הם יוצאים. על הקופות תלו שלטים שממש לא היו מאירי-עיניים. יכול להיות שגם מחר הדרומיים יופתעו, וימצאו ששוב עשו להם בלגאן. אגב, במהלך השינוי ההוא, האוטובוסים לערד עברו לרציף 1. השבוע גם גיליתי למה: רציף 1 הוא הימני ביותר, ולכן מימינו יש שטח שאנשים יכולים לעבור בו בבטחה. זו תכונה חשובה, כי בכל יום בשעה 17:00 (ואולי גם בשעות אחרות) יוצאים מהרציף הזה שני אוטובוסים בו-זמנית! קו 386 לערד וקו 059 לנבטים.
 

Shark Alarm

New member
לא הגיוני שהקווים לת"א יהיו שם../images/Emo35.gif

לא מפתיע
כאשר אגד+ התחילה לפעול באזור הדרום, שינו את סדר הרציפים בת"מ ב"ש. ביום של המעבר הכרוז עבד קשה, הודיע כל פעם על האוטובוסים שיוצאים ומאיזה רציף הם יוצאים. על הקופות תלו שלטים שממש לא היו מאירי-עיניים. יכול להיות שגם מחר הדרומיים יופתעו, וימצאו ששוב עשו להם בלגאן. אגב, במהלך השינוי ההוא, האוטובוסים לערד עברו לרציף 1. השבוע גם גיליתי למה: רציף 1 הוא הימני ביותר, ולכן מימינו יש שטח שאנשים יכולים לעבור בו בבטחה. זו תכונה חשובה, כי בכל יום בשעה 17:00 (ואולי גם בשעות אחרות) יוצאים מהרציף הזה שני אוטובוסים בו-זמנית! קו 386 לערד וקו 059 לנבטים.
לא הגיוני שהקווים לת"א יהיו שם

טוב, נו... בכל מקרה, הגיע הזמן באמת שבראשון יעשו את הסדר הזה, כי רשומים שם קווים שלא כל כך עוברים כבר שם כמו הקווים לאילת 991, והקו 946 או 964 משהו כזה שנסע לצפונה.
 

אורי404

New member
קו 946 שנסע מראשון לציון דרך צומת

לא הגיוני שהקווים לת"א יהיו שם

טוב, נו... בכל מקרה, הגיע הזמן באמת שבראשון יעשו את הסדר הזה, כי רשומים שם קווים שלא כל כך עוברים כבר שם כמו הקווים לאילת 991, והקו 946 או 964 משהו כזה שנסע לצפונה.
קו 946 שנסע מראשון לציון דרך צומת
רעננה, נתניה והתחבר לכביש החוף כדי להגיע לבירת הכרמל.
 

Shark Alarm

New member
יש לך עוד פרטים על הקו../images/Emo35.gif ../images/Emo26.gif

קו 946 שנסע מראשון לציון דרך צומת
רעננה, נתניה והתחבר לכביש החוף כדי להגיע לבירת הכרמל.
יש לך עוד פרטים על הקו

ממתי החל לפעול
עד מתי
תדירות
זמן נסיעה
כמות נוסעים
לפי מה שאני הבנתי, הקו היה יוצא כל בוקר מראשון לציון לכיוון צפון, לאחר שראו שכמות הנוסעים לא מיטיבה עם הקו הורידו אותו לפעול פעם בשבוע ביום ראשון בבוקר, ומשראו שגם נסיעה זו לא רווחית, החליטו להוריד את קו השירות.
 

אורי404

New member
בדברים האלה בדרך כלל התותחים הם

יש לך עוד פרטים על הקו

ממתי החל לפעול
עד מתי
תדירות
זמן נסיעה
כמות נוסעים
לפי מה שאני הבנתי, הקו היה יוצא כל בוקר מראשון לציון לכיוון צפון, לאחר שראו שכמות הנוסעים לא מיטיבה עם הקו הורידו אותו לפעול פעם בשבוע ביום ראשון בבוקר, ומשראו שגם נסיעה זו לא רווחית, החליטו להוריד את קו השירות.
בדברים האלה בדרך כלל התותחים הם
mister K ו"ה2". עד כמה שזכור לי (אני מדגיש, כי יש לקחת את מה שאני כותב פה בעירבון מוגבל, כי ייתכן שאני טועה...) הקו החל לפעול באמצע שנות התשעים. לדעתי, היו נסיעות בודדות ביום. זמן הנסיעה (השערה, השערה...) אמור להיות קצר, מפני שזה היה קו מהיר. מצומת רעננה הוא נסע פחות או יותר כמו קו 947. זמן הנסיעה מצומת רעננה לחיפה הוא כשעה וחצי ואפילו פחות ויש לזכור, שאז הקווים הגיעו לתחנת בת גלים ולא לתחנת חוף הכרמל, הדרומית יותר. ככה שאני משער שזמן הנסיעה היה בין תחנות הקצה שעתים פלוס-מינוס. אגב, אם הזכרנו קווים מהעבר, היה בעבר את קו מאשקלון לחיפה (אם אני לא טועה קו 992). זה היה קו שעם הזמן הנסיעות שלו צומצמו לימי א' ולבסוף הקו בוטל.
 

אורי404

New member
../images/Emo52.gif לא בדרך כלל, אלא תמיד../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בדברים האלה בדרך כלל התותחים הם
mister K ו"ה2". עד כמה שזכור לי (אני מדגיש, כי יש לקחת את מה שאני כותב פה בעירבון מוגבל, כי ייתכן שאני טועה...) הקו החל לפעול באמצע שנות התשעים. לדעתי, היו נסיעות בודדות ביום. זמן הנסיעה (השערה, השערה...) אמור להיות קצר, מפני שזה היה קו מהיר. מצומת רעננה הוא נסע פחות או יותר כמו קו 947. זמן הנסיעה מצומת רעננה לחיפה הוא כשעה וחצי ואפילו פחות ויש לזכור, שאז הקווים הגיעו לתחנת בת גלים ולא לתחנת חוף הכרמל, הדרומית יותר. ככה שאני משער שזמן הנסיעה היה בין תחנות הקצה שעתים פלוס-מינוס. אגב, אם הזכרנו קווים מהעבר, היה בעבר את קו מאשקלון לחיפה (אם אני לא טועה קו 992). זה היה קו שעם הזמן הנסיעות שלו צומצמו לימי א' ולבסוף הקו בוטל.
לא בדרך כלל, אלא תמיד
 
הגיוני, אבל יש הסבר

לא הגיוני שהקווים לת"א יהיו שם

טוב, נו... בכל מקרה, הגיע הזמן באמת שבראשון יעשו את הסדר הזה, כי רשומים שם קווים שלא כל כך עוברים כבר שם כמו הקווים לאילת 991, והקו 946 או 964 משהו כזה שנסע לצפונה.
הגיוני, אבל יש הסבר
הקווים לתל-אביב היו דווקא במקום יחסית מרכזי בתחנה (נדמה לי שרציף 7, אבל בהחלט יכול להיות שאני טועה). כאשר הקווים הועברו למטרופולין, אגד דחקה אותם, כמו כל קווי מטרופולין, לרציפים "האחרונים" (12-16). כנראה שזה היה סוג של "עונש" על זה שלקחו את הקווים מאגד (בכל אופן, זה הסיפור שאני מכיר). הקווים לירושלים יוצאים מרציף "הגיוני" - רציף 2. פרט לכך - סידור הרציפים הוא קצת עניין מטעה. בת"מ ירושלים רציף 1 (לאילת) הוא דווקא רציף צדדי. בב"ש יש כניסה לתחנה גם ליד רציף 16.
 

rocar

New member
אתה שם לב מה אתה כותב? האם אתה

הגיוני, אבל יש הסבר
הקווים לתל-אביב היו דווקא במקום יחסית מרכזי בתחנה (נדמה לי שרציף 7, אבל בהחלט יכול להיות שאני טועה). כאשר הקווים הועברו למטרופולין, אגד דחקה אותם, כמו כל קווי מטרופולין, לרציפים "האחרונים" (12-16). כנראה שזה היה סוג של "עונש" על זה שלקחו את הקווים מאגד (בכל אופן, זה הסיפור שאני מכיר). הקווים לירושלים יוצאים מרציף "הגיוני" - רציף 2. פרט לכך - סידור הרציפים הוא קצת עניין מטעה. בת"מ ירושלים רציף 1 (לאילת) הוא דווקא רציף צדדי. בב"ש יש כניסה לתחנה גם ליד רציף 16.
אתה שם לב מה אתה כותב? האם אתה
חושב לפני שאתה כותב? אגד "הענישה" את מטרופולין ??? כמות הרציפים בתמח"ת מוגבלת אגד פינה את החלק "הדחוק" ע"מ שמטרופוליין תקבל "בוטקה" לסדרן משלה וכל הפעילות תהיה מרוכזת בשנים או שלושה רציפים. הכל התוך שיקולים טכניים ועניניים בלבד! תפסיק להשמיץ ללא סיבה, לדעתי אין לך מושג ממה שקורה בתח"צ בארץ ואף פעם לא ביקרת בתמח"ת!!! אגב... אגד מענישה גם את הנוסעים בקו 370 של אגד+, גם הם צריכים "לכתת" את רגליהם לאזור המרוחק!
 
תקרא בעיון

אתה שם לב מה אתה כותב? האם אתה
חושב לפני שאתה כותב? אגד "הענישה" את מטרופולין ??? כמות הרציפים בתמח"ת מוגבלת אגד פינה את החלק "הדחוק" ע"מ שמטרופוליין תקבל "בוטקה" לסדרן משלה וכל הפעילות תהיה מרוכזת בשנים או שלושה רציפים. הכל התוך שיקולים טכניים ועניניים בלבד! תפסיק להשמיץ ללא סיבה, לדעתי אין לך מושג ממה שקורה בתח"צ בארץ ואף פעם לא ביקרת בתמח"ת!!! אגב... אגד מענישה גם את הנוסעים בקו 370 של אגד+, גם הם צריכים "לכתת" את רגליהם לאזור המרוחק!
תקרא בעיון
כתבתי שזה הסיפור שאני מכיר. עובדתית הקווים עברו לרציפים אחרים. אינני יודע מה הסיבה האמיתית לכך, וה"עונש" הוא אחד ההסברים ששמעתי. הרי בטח ידוע לך שאגד הביעה התנגדות להעברת הקווים בכלל, וזו גם אחת הסיבות שהיא חולקת את 370/380 יחד עם מטרופולין. האם ההעברה היתה "עונש"? אני לא בטוח שזו הסיבה, אבל למרבה הצער כבר נרשמו לא מעט סיפורים מעניינים לגבי אגד והדרום לאורך השנים. ורק למען הסדר הטוב: אני נוסע בכל שבוע כ-1000 ק"מ באוטובוסים, ביקרתי בתמח"ת כבר לפחות 100 פעמים, ומעורב בפרוייקט לשיפור התח"צ בערד (שכרגע קצת תקוע מסיבות ביורוקרטיות).
 

rocar

New member
שמעת...? הצחקת אותי! תפסיק

תקרא בעיון
כתבתי שזה הסיפור שאני מכיר. עובדתית הקווים עברו לרציפים אחרים. אינני יודע מה הסיבה האמיתית לכך, וה"עונש" הוא אחד ההסברים ששמעתי. הרי בטח ידוע לך שאגד הביעה התנגדות להעברת הקווים בכלל, וזו גם אחת הסיבות שהיא חולקת את 370/380 יחד עם מטרופולין. האם ההעברה היתה "עונש"? אני לא בטוח שזו הסיבה, אבל למרבה הצער כבר נרשמו לא מעט סיפורים מעניינים לגבי אגד והדרום לאורך השנים. ורק למען הסדר הטוב: אני נוסע בכל שבוע כ-1000 ק"מ באוטובוסים, ביקרתי בתמח"ת כבר לפחות 100 פעמים, ומעורב בפרוייקט לשיפור התח"צ בערד (שכרגע קצת תקוע מסיבות ביורוקרטיות).
שמעת...? הצחקת אותי! תפסיק
לצטט שמועות!
 

levikon

New member
אם אין על מי לצעוק בכל הנוגע לחוסר

שמעת...? הצחקת אותי! תפסיק
לצטט שמועות!
אם אין על מי לצעוק בכל הנוגע לחוסר
הבנה בתח"צ זה על אופיר. הוא אחד האנשים היותר מביני עיניין שאני מכיר בתחום הזה. ובכלל, השירות של אגד דרומה מקרית גת היה ביזיון ונשאר ביזיון. (להבדיל מהשירות בשאר הארץ שהשתפר קמעה מאז הרפורמה)...
 

rocar

New member
מהיכן הידע הגדול? מ 1000 ק"מ

אם אין על מי לצעוק בכל הנוגע לחוסר
הבנה בתח"צ זה על אופיר. הוא אחד האנשים היותר מביני עיניין שאני מכיר בתחום הזה. ובכלל, השירות של אגד דרומה מקרית גת היה ביזיון ונשאר ביזיון. (להבדיל מהשירות בשאר הארץ שהשתפר קמעה מאז הרפורמה)...
מהיכן הידע הגדול? מ 1000 ק"מ
כנוסע? שמע "שמועה" או "סיפור" על מיקום הרציפים? שיעבוד קצת בענף, יכיר את הבעיות ואת היתרונות ואז יכתוב חוות דעת! הנושא השני שכתבת לא שווה תגובה!
 

levikon

New member
בעיה שלך.

מהיכן הידע הגדול? מ 1000 ק"מ
כנוסע? שמע "שמועה" או "סיפור" על מיקום הרציפים? שיעבוד קצת בענף, יכיר את הבעיות ואת היתרונות ואז יכתוב חוות דעת! הנושא השני שכתבת לא שווה תגובה!
בעיה שלך.
לא צריך לעבוד בענף כדי לכתוב חוות דעת. צריך להכיר את הענף. בדרך כלל נהגי אגד הם המומחים בכל מה שנוגע להפצת שמועות...
 

rocar

New member
אין בעיה, תביע את חוות דעתך אבל אל

בעיה שלך.
לא צריך לעבוד בענף כדי לכתוב חוות דעת. צריך להכיר את הענף. בדרך כלל נהגי אגד הם המומחים בכל מה שנוגע להפצת שמועות...
אין בעיה, תביע את חוות דעתך אבל אל
תבסס אותה על שמועות וסיפורים וכבר כתבתי לו שלא יקשיב לשמועות של אף אחד, כולל נהגי אגד.
 

571571

New member
מעבר קוים לקונקס בראשון

עם המעבר של הקווים

מאיזור ראשון לציון של אגד לקונקס (178,179,314,315) ולסופרבוס (247). החליטו אנשי התחנה המרכזית בראשון לציון לחדש את כתוביות על הרציפים וכן לשנות את הסדר שלהם. החל ממחר, קו 247 לא יהיה ברציף 20 כתמול שלשום. השאלה היא- היכן הוא יהיה ואיפה יהיו הקווים האחרים.. היום, כשעברתי שם, לא זכור לי שהיו דפי מידע על המעבר הזה.. ז"א אדם שלא היה היום/שלשום בתחנה המרכזית ורוצה לנסוע למרכז_העיר/אשקלון/רחובות/ירושלים/באר_שבע/לוד/אשדוד/וכו' לא יודע איפה הוא צריך לעמוד.. ושוב, אין באתר של אגד פירסומים על זה..
נראה לי כל המעבר של הקווים האלה, המעבר בכלל של ה- 15/2/2006 לא מאורגן בכללללללל... נקווה שיעבור חלק
מעבר קוים לקונקס בראשון
לידיעתך קוים אלו עוברים ב 15.02.2006 לחברת קונקס והם אחראים על הפרסום!!!!!! קוים אלו לא של אגד. עד היום כשהקוים היו באחריות אגד השילוט והפרסום דוקא היו מצוינים. הלוואי והחברה החדשה תעמוד ברמה ובשרות המצוין שהיה באגד
 

urilei

New member
בעניין הזה

מעבר קוים לקונקס בראשון
לידיעתך קוים אלו עוברים ב 15.02.2006 לחברת קונקס והם אחראים על הפרסום!!!!!! קוים אלו לא של אגד. עד היום כשהקוים היו באחריות אגד השילוט והפרסום דוקא היו מצוינים. הלוואי והחברה החדשה תעמוד ברמה ובשרות המצוין שהיה באגד
בעניין הזה
בתחנה הישנה של ראשון הדביקו שלט "נתב"ג טרמינל 3 - 313,330" ובתחנה שלאחר מכן (לכיוון צפון) "אסף הרופא - 313,330"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה