נורא מעצבן עניין הרציפים
בסופו של דבר, אין מניעה עקרונית שמאותו הרציף ייצאו קווים של מספר מפעילים (זה עובד עם 400/402, 370/380 ועוד כמה קווים בצפון). גם ככה בדרך-כלל מפעיל מקבל "אשכול" שבו כל הקווים נוסעים לאותו הכיוון. היתרון העיקרי, כפי שציין rocar הוא עניין עמדת הסדרן. צריך לשאוף לסידור קבוע של הרציפים, כך שלא יהיה צורך בהחלפת רציפים בכל פעם שקו מחליף ידיים. בכלל, יש בעיה אחרת, לא פחות מעניינת לדעתי: ניקח את ב"ש לדוגמא: מי שרוצה להגיע לנתיבות/שדרות יכול לנסוע ב-351/353 של מטרופולין, או קווי 36X של אגד+ או קו 443 של אגד. כל האחד מהקווים הללו יוצא מרציף באזור אחר בתחנה. הרציפים מוינו, בשורה התחתונה, על-פי היעד הסופי (351/353 לת"א, 36X לאשקלון, 443 לירושלים) בעוד שלמעשה אדם שפוי לא ייסע בקווים הללו ליעד הסופי הזה! התוצאה - נוסעים לירושלים עלולים לטעות ולחשוב שכדאי להם לנסוע בקו 443, ונוסעים לשדרות יטורטרו בין שלושה רציפים בשלושה חלקים שונים של התחנה.