עמית, כל הכבוד

לי מ ו ר

New member
עמית, כל הכבוד ../images/Emo45.gif

על הראיון (שכבר לא רלוונטי). אני והאיש ישבנו והתעצבנו, מול אי מתן האפשרות לדבר ולהעביר את הדברים כפי שרצית. לא כל אחת היתה יכולה לשבת שם ולדבר בצורה מאוד שקולה והגיונית.
 
עמית יצגת אותנו בגדול

תיגדו לא הייתה להם כצת הצתה מאוחרת הרי התוכנית דיבר על קיום המאבק לאחר שיש לנו נצחון.
 

מם 1971

New member
אומנם כבר לא רלוונטי

אבל האם יש שידור חוזר? אשמח לראות.
 
../images/Emo44.gif ../images/Emo44.gif שידורים חוזרים:

ביום שני בשעה 10:15 בבוקר בערוץ 1 ובמקביל בערוץ 23, ושוב, בשעה 17:30, רק בערוץ 23. עמיתי - כבר אמרתי ואני אומרת לך שוב: תודה. היה קשה שלא לטבוע בדיון המבולבל הזה (שהיה דוגמה מצוינת ל"תפסת מרובה לא תפסת") - ועמדת במשימה בכבוד רב!
 

neta2

New member
לא ידעתי ולא ראיתי../images/Emo4.gif אבל מחר אראה

בשידור החוזר . עמית,אני בטוחה שהיית נפלאה, כי את כזאת!! חכמה, רהוטה, שקולה, יפה, עניינית. תודה
 
עמית - לצערי לא ידעתי שהתוכנית שודר

ידעתי שישנה דחייה וכבר שבועיים לאחר ההקלטה טרם שודרה חששתי כבר ששוב התקשורת רואה בנושא שלנו "לא חדשות" דווקא בשל הצלחת המאבק ראיתי עכשיו שרוני פרסמה מועדים של שידור חוזר אני אדאג להקליט ולצפות ואז כמובן לחוות דעה אין לי ספק שלאור מה שאמרו קודמותיי יהיו לי רק שבחים על ההשקעה ועל הדברים שוב
על הנכונות לעשות מה שרבים לא העיזו - להחשף בשם ובמראה גלויים הן בכתבה ב"הארץ" והן בתוכנית אשר לפחות השידור החוזר שלה משודר שזמני צפייה גבוהים
 

עמית@

New member
תודה לכולם ../images/Emo9.gif

אני שמחה שזה כבר לא רלוונטי,, אבל בכל זאת.. הדיון אכן היה מבולבל קצת, וכל אחד משך אותו לכיוון שלו ובילי מוסקונה לרמן ניסתה בכוח לדחוף את האג'נדה הפמיניסטית - למשל כשהיא אמרה למשיח : "אתה חושב שאם תגיד "מדע" ואתה גבר, אז אתה צודק?" והוא השיב לה בשאט נפש "מה הקשר, גם נשים עוסקות במדע".. בקיצור- היה נראה כאילו היא לא בקיאה עד הסוף אפילו במנטרות שהיא משננת.. מילא. תודה לכל מי שהקדיש מזמנו וצפה.
 

מריםXX

New member
ראיתי וראיתי!!!!!

קודם כל - עמיתי, דיברת נהדר, ממוקד, ענית היטב על השאלות הדמגוגיות של מי שמן הסתם רותם אג'נדה לא מורכבת מדי לעגלתו וחושבת שאם היא רצה מהר אז כנראה שלא שומעים את חריקות הגלגלים. נו, ונניח לדימויים. דיברת נהדר, נראית נפלא, וייצגת אותנו באופן הטוב ביותר שניתן. אני שמחה שזה לא רוללנטי, אבל באופן אישי די נרתעתי מהמטפלת האלטרנטיבית, הבטוחה בצדקתה (אמונה, בניגוד למדע, לא ניתנת להוכחה ולא להפרכה) והגישה כלפי משיח, במיוחד כפי שהתבטאה במשפט ההוא של מוסקונה לרמן, שפשוט העציבה אותי. מצער אותי שמה שמוצג כפמיניזם עלול להיות פלקטי ונטול מורכבות כל כך.
 

שווערצה

New member
גמני ראיתי, סוף סוף

ותודה לשידורים החוזרים... כל המחמאות לעמית, כמובן, ואני מצטרפת בהקשר זה לכל מה שאמרו קודמיי
אבל אני חייבת לציין שהדיון עצמו מטריד. אני לא מסכימה לדברים שהוצגו על ידי משיח, למשל. אי אפשר להתווכח עם הרצון הפרטי שלי להרות בכל מחיר, אבל הטענה שזוגות בלי ילדים לא יכולים למצוא את מקומם בחברה שלנו מקוממת (זו טענתו של משיח) והחברה שמביאה אנשים לחשוב שזה המצב היא חברה בעייתית.
 

מריםXX

New member
מסכימה איתך,

אבל שינוי חברתי ודאי שלא ייעשה על גבו של מי שאינו יכול לבחור. לצערי משיח צודק. חווינו את זה על בשרנו. צריך מיומנות רבה יותר מכדי להפריד בין התחומים - הלחץ החברתי והרצון להורות - וכמובן שהוא מנקודת מבטו רותם את הבעיה החברתית לענייניו. אבל מיומנות, יכולת להבחין בין תחום לתחום והנחיה מושכלת ממש לא היו נחלת המנחה הפעם. ועם זאת, עמית כן ידעה להבחין בין התחומים ועובדה היא שדבריה זכו בהסכמה ושהטיעון הדמגוגי לא הושמע שוב.
 

עמית@

New member
מסכימה איתך, ולכן לי ולסוציולוגית

לא היה משמ ויכוח-0 רק הבחנה בין הדברים בהחלט *יש* פה בעיות חינוך בארץ, והרבה דברים מוטמעים בנו בלי משים.
 
למעלה