עניין של חיים ומוות!!

בחורונת

New member
עניין של חיים ומוות!!../images/Emo18.gif

טוב, אז זה לא ממש עניין של חיים ומוות. אבל- אני אתחיל מהתחלה: כשהייתי בגיל גן היו לי תמיד רק חתולים כחיות מחמד, ואז- בכיתה ד בערך אבא שלי הביא הביתה כלבת פינצ´ר (בהפתעה, בלי תכנונים מראש) מתוקה, חומה וחמודה. כל המשפחה מאוד נקשרנו אליה ואהבנו אותה ופינקנו אותה. עכשיו מה שקרה זה שלפני ארבעה חודשים היא פשוט הלכה לאיבוד. עוברים הימים וכולנו מאוד מתגעגעים אליה ורוצים אותה בחזרה, אבל אני לפחות מנסה להיות מציאותית ולא לחיות באשליות ולכן אני מבינה ומקבלת את זה שהיא כנראה לא תחזור לעולם. אני מאוד (אבל מאוד) רוצה בעל חיים בבית כרגע (אבל רק כלב/ה) אבל אני יודעת שלפני שמביאים איזשהו כלב או כלבה הביתה צריך לקחת בחשבון הכל. למה אני מתכוונת?? אני מתכוונת לכך שצריך לקחת בחשבון את המין והגזע. ולמה? מכיוון שכלב זה לא לכמה חודשים וזהו, זה להמון שנים אלא אם כן חס וחלילה קורה משהו. אני לא מכירה כל כך הרבה סוגים של כלבים. אבל אני אנסה לתאר לכם בערך איזה סוג כלב אני רוצה: אני חושבת שלמרות שהייתה לי רק כלבה אחת בחיים אני רוצה כלבה שוב. כלבה, נקבה. לא גדולה מדיי.. שתהיה בגודל קטן עד בינוני. עכשיו אני רוצה שתעזרו לי בחיפוש גזע... תודה רבה! I LOVE DOGS !! תודה, ושוב תודה. בייייייייייייייייייייייייייייייייי
 

shanty.G

New member
הי בחורונת! ברוכה הבאה לפורום ../images/Emo13.gif

כאב לי לשמוע על כלבתך האבודה... אבל כלב/ה חדש/ה בהחלט ירומם את רוחך, בתקווה שתשמרי עליו טוב טוב... גורלם של הכלבים ההולכים לאיבוד בדרך כלל רע ומר. חשוב חשוב חשוב: לשים לכלב על הקולר תג זיהוי ורשיון עירוני -כך יש יותר סיכוי שיוחזר במקרה כזה, ואם התגלגל לתחנת הסגר- יש לו גם יותר ימי חסד. למה דווקא כלבה? אחרי עיקור/ סירוס שהם חובה- אין הבדל התנהגותי בין המינים. כלב לפי התאור שלך תמצאי בכל אחת מהעמותות המציעות כלבים לאימוץ. טלפון של "לב לחי"-6439010-03 תנו לחיות לחיות- 6241782-03 אני מוסיפה לך מספר קישורים: s.o.s חיות friend 4 life בהצלחה!
 

dana15

New member
אני ממליצה על אס או אס בחורונת

אני נורא ממליצה על אס או אס למה? כי הם לא נותנים לכל אחד וגם הייתי צריכה להביא את ההורים שלי כדי שהם יסכימו באס או אס לתת לנו כלב והם עשו הכל בשביל שניקח את הכלב שמתאים לנו ולדעתי זה חשוב. הם גם מייעצים אחר כך איך לטפל שיהיה לו טוב וחוץ מזה אצלם הכלבים בכלל לא גרים בכלובים אלא בבתים ממש עם משפחות שזה יותר טוב לדעתי כי ככה הכלבים לא סובלים ושמחים כל הזמן ואז כשאת מאמצת אז הכלב כבר רגיל לא לעשות את הצרכיו בתוך הבית ואז מירב הסיכויים שאתם תסתדרו איתו. בהצלחה הנה הטלפון שלהם יש לי אותו 037441010 וגם הלינק לאתר שלהםהוא www.sospets.co.il
 

sarvarus

New member
עזרה דחופה

בחורונת אולי נוכל לעזור אחד לשניה יש לי כלבת בוקסר יפיפיה מטופלת ומטופחת בת שנה וחצי אם את אכן אוהבת כלבים וזינה(זה שמה)תקבל את היחס לו היא רגילה את פשוט תהיי מאושרת כלבה מאולפת ומחונכת אניפשוט טס לקנדה בעוד שבועיים וכואב לי הלב להשאיר אותה סתם באיזה מחסה אני רוצה לדעת שיש לה בית חם אגב זינה מחוסנת ומעוקרת אז תהיי בקשר בייי
 

בחורונת

New member
תגובות...

לשאנט ג´י- כמובן שכלבתי הייתה עם קולר ו"צג זיהוי" כזה.. לא יודעת מה שמו. ואני גרה בקיבוץ מאוד מרוחק ככה שזה לא עיר... ולכן הסיבה ממש מוזרה למה היא נעלמה פתאום.. היא אף פעם לא התרחקה מאיזור הבית והגינה. ולעלם הנחמד שמציע לי את כלבת הבוקסר שלו -צור איתי קשר, וגם הייתי רוצה לדעת עוד פרטים. בקשר לבית חם- ממש אין לך מה לדאוג ! ברגע שאני אאמץ כלב/ה אני אטפל בו ואדאג לו הכי טוב שאפשר וכמובן אוהב אותו מאוד. וגם כל המשפחה שלי אוהבת כלבים ככה שזה הסתדר עד עכשיו ויסתדר בעתיד.
 

בחורונת

New member
ועוד משהו..

אני חושבת שהמצב האידיאלי הוא שאני אקח גור כלבים ואגדל אותו ואחנך אותו כפי שאני רוצה וככה שנינו נתרגל אחד לשני הכי מהר וניקשר אחד אל השני.. אתם מסכימים איתי? מה דעתכם?
 

ליציטה

New member
לאוו דווקא

אני לא חושבת שהמצב האידיאלי הוא לקחת גור. דבר ראשון גור דורש המון תשומת לב וטיפול, כמו כן קחי בחשבון שגור עושה את צרכיו בבית והחינוך הינו קשה ולעיתים מיגע... חוץ זה, ישנם הרבה כלבים בוגרים שמחפשים בתים, ולמרות שאינן גורים הם יקשרו אלייך ויהיו הכלבים הכי נאמנים בעולם והכי חמים ברגע שתתני להם בית חם. נכון שגיל החינוך הינו בגיל צעיר, אבל לרוב אין דבר שלא ניתן לשנות בעזרת המון אהבה וחינוך מחדש.
 

טל קר

New member
את ג´ימי ז"ל כלבי האידיאלי במשך

כ11 שנים, מצאנו ברחוב כשהסתובב ללא קולר ובצורה עזובה (אולי ברח אבל יותר סביר שנטשו אותו) כשהיה בן שנה וקצת. אמא שלי ראתה אותו בבוקר מסתובב ליד המאפיה, וכשחזרה מהעבודה בצהרים ראתה שהוא עדין מסתובב שם במצב בוהה, אז היא קנתה עוגיות וניסתה לפתות אותו לבוא אחריה (ההורים שלי גרים לא רחוק מהמאפיה שעדין קיימת). אבל אחרי כברת דרך קצרה הוא לא רצה. היא לא ידעה מה לעשות, ואיזו עוברת אורח שאלה אותה אם היא רוצה את הכלב, וכשהיא אמרה כן, היא פשוט הרימה אותו על הידיים וסחבה אותו לדירה של ההורים שלי (כלב זאב מעורב, בגודל בינוני פלוס, בוגר, שזה ממש לא קליל). ג´ימי היה הכלב הנפלא ביותר בעולם במשך 11 שנים, עד שבשנתו ה12 חטף פריצת דיסק שגרמה לו לשיתוק, ונאלצנו להרדים אותו (הוא לא היה מסוגל יותר לעמוד על הרגלים בכלל ולקחנו אותו לכמה וטרינרים ואמרו לנו שזה לא הפיך) בינואר השנה. והוא היה הכלב הנפלא ביותר בעולם, שהיתה לי דרך מיוחדת לנשק אותו (מקפלים שתי אוזנים למצח ומצליחים בבת אחת לנשק שתי אזנים פרוותיות ומצח!)למרות שנקשרנו אליו אחרי שהוא היה בוגר.
 
יודעת מה את עוברת...

הי טל!לצערי אני יודעת מה את מרגישה.לפני שבועיים הכלב שלי נפטר.הוא היה בן 16,ולמרות שהמוות לא הזדחל בהפתעה-זו היתה טראומה נוראית.עדיין יש לי התקפי בכי,אני מתגעגעת אליו נורא ומקווה כל לילה לפני השינה שאני אחלום עליו-כי זה הכי קרוב שאני אראה אותו מעכשיו.יש את ההרגשה הזו -שאף אחד לא באמת מבין כמה שזה קשה! ויש את האנשים האטומים האלה שאומרים לך-"די,זה רק כלב" ולא מבינים שעם הכלב הזה עברתי 16 שנים,אתו דברתי ואליו בכיתי כשחשבתי שאף אחד לא מבין אותי...זה נשמע טיפשי? בכל מקרה,אני יודעת שהיו לו חיים טובים,ואני מודה לאלוהים ששלך לי את המלאך שלי שהיה אתי כ"כ הרבה זמן.עכשיו הוא למעלה.אני לא ממש מאמינה באלוהים-אבל אני יודעת שבטוח שיש עכשיו למעלה מישהו ששומר עלי-הכלב שלי.
 

*gemini*

New member
sarvarus!!

בדוק בבקשה אימייל. שלחתי לך מייל בעניין הכלבה שלך. תודה.
 
למעלה