ענייני פורום וברכות - שרשור גורף

עידו פ

New member
../images/Emo65.gif היום המיוחל הגיע ../images/Emo65.gif

חברים, חיכינו כמה חודשים, אבל סוף סוף קיבלנו פורום. אז כמה הודעות בשביל הפתיח: 1. את ההודעות מהקומונה אי אפשר להעביר, אז החדשים מביניכם, שאינם יודעים מה הלך כאן בחודשיים האחרונים, אתם מוזמנים לבקר באתר הקומונה ולהתרשם : http://communa.tapuz.co.il/SoftwareEngineering (מי מכם שרגיל לכתוב בקומנה - המנעו מלרשום הודעות שם, אני לא אוכל להעביר אותן) 2. אנא הקפידו לשמור על כללי הפורום, כפי שאתם נוהגים בפורומים האחרים באתר (או במילים אחרות - מי שכותב דברים שלא במקום - צפה מחיקה !) 3. אל תרגישו נבוכים בשל אי-הבנה, ישנם הרבה נושאים בתחום הניתוח והפיתוח ואני לא משער שכולם יודעים הכל, אז אל תרגישו נבוכים לשאול ולהתעניין. 4. דרך אגב, למי שתוהה לאן נעלם השם "ניתוח עיצוב ופיתוח מערכות מידע" - זה היה ארוך מדי ונאלצנו לקצר (אני אפתח בקרוב שרשור הצעות שמות, אז המנעו מלתת הצעות בשרשור הזה) ובברכת חג שמח לכולם, ברוכים הבאים לפורום ניתוח ופיתוח מערכות
 

עידו פ

New member
שרשור תמונות עבור שער הפורום

יש פורום, עכשיו צריך תמונה לשער של הפורום (העמוד הראשי). התנאים : 1. התמונה לא צריכה להכיל סממן של תחום ספציפי - ז'תומרת - בלי כיתוב של "דוט נט", "ג'אווה", סימנים כגון "#C" או "UML". 2. התמונה צריכה להיות מרובעת (פחות או יותר) כמובן שאין צורך לציין שנא לשים תמונות רלוונטיות ולא תמונות של עצמכם, של הילדים שלכם, של הכלב או החתול וחס וחלילה תמונות פורנו וכדומה.
 

עידו פ

New member
מילון מונחים

כמה פעמים ישבתם בשיחה וחצי מהמילים באנגלית ששמעתם היו מורכבות מ-3 אותיות ? כמה פעמים המילה העברית היחידה ששמעתם בהרצאה היתה "מובן ?" ? מילון המונחים בא לעזרתכם, אבל על-מנת ללחוץ על הלינק למעלה (שכרגע איננו) אנחנו צריכים לפחות 20 מונחים. אז לכל מי ששמע לאחרונה מונחים שהוא לא בטוח מה פירושם (מי אמר SOA ?) או שבמקרה הסבירו לכם שלשום מה זה "DNA" (במחשבים כמובן) ואתם רוצים לשתף אותנו, פרסמו תחת השרשור הזה הודעה עם בקשה להסבר על מונח או הסבר משלכם למונח ואני אאסוף את רשימת המונחים ואפרסם אותם.
 

ייוניי

New member
ברכותי !

בהחלט פורום ראוי! בהצלחה! נ.ב. מתי מוסיפים אותו לקטגוריית "מחשבים ואינטרנט"?
 

ייוניי

New member
Refactoring

שיפור עיצוב פנימי של רכיב תוכנה ללא השפעה על תפקודו החיצוני. מושג שהוטבע על ידי מרטין פאולר בספרו "Refactoring" וזכה להערכה רבה. ישנם סוגים שונים של תהליכי Refactoring אך כולם מתחילים מקוד קיים ועובד ומסתיימים בקוד שעובד, וזאת תוך שיפור עיצוב הקוד באופן שמעודד שימוש חוזר ומקל על תחזוקה. מתודולוגיית ה eXtreme Programming עושה שימוש נרחב ב Refactoring כחלק מהותי במעגל הפיתוח.
 

עידו פ

New member
אני מכיר NMS מניהול רשתות

אבל אני מניח שלא לזה את מתכוונת. ולגבי EMS - למיטב זכרוני יש לזה הרבה פירושים, על איזה מהם את מדברת ?
 

זואי11

New member
EMS ו-NMS

EMS-Element Management System NMS - Network Management System אלו מערכות לשליטה ובקרה על רכיבי תקשורת כאשר EMS מתייחס לשו"ב על האלמנטים הבודדים ברשת (דוג' שו"ב על Switch) , ו-NMS מתייחס לשו"ב על המסלולים ברשת כשכל מסלול יכול לעבור דרך מספר אלמנטים שונים.
 

עידו פ

New member
מאחר ואנחנו מעוניינים בפורום לעשות

הפרדה בין נושאים הקשורים לפורום זה ונושאים הקשורים לפורומים אחרים, הנושא של ניהול רשתות תקשורת נידון בהרחבה בפורום מומחי IT בכתובת הבאה: http://www.tapuz.co.il/forums/forum.asp?forum=956
 

זואי11

New member
EMS ו-NMS שייכים לתחום הטלקום

ופחות קשור לפורום מומחי IT, אבל אין בעיה - רק עניתי לשאלה שנשאלה.
 

liortm

New member
יש!יש!יש!../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

כל הכבוד.המון מזל טוב,המון בהצלחה.
 

liortm

New member
לגבי ההודעות מהקומונה

אי אפשר לעשות משהו בעניין? אולי copy-paste? היו לנו שם כמה וכמה דיונים שווים ביותר וזה פשוט חבל.
 

עידו פ

New member
בתור אנשי מחשבים אנחנו יודעים

שהכל אפשרי (בסה"כ משפט update אחד קטן ב-DB), אבל זה מה שנאמר לי ע"י ההנהלה. אפשר לשבת עכשיו כמה שעות ולהתחיל ליצור הודעות ושרשורים בדיוק אותו דבר כמו בקומונה (אתה מתנדב ?), אבל נראה לי שעדיף שאם כבר יש שרשור שאתם רואים לנכון לציין אותו כאן, פרסמו הודעה ואני אשרשר את כל הקישורים תחת הודעה אחת. אבל לדעתי, עוד חודש-חודשיים, אתה תשכח שהיתה קומונה (וחוץ מזה, הדיונים שהיו לנו בטוח יחזרו בקרוב כשיגיעו אנשים חדשים).
 
למעלה