ענייני פייסבוק - איך אתם מתמודדים...

Lir האחת

New member
ענייני פייסבוק - איך אתם מתמודדים...

מספר סיטואציות שקורות לי ובטח להרבה מכם, מעניין אותי איך אתם מתמודדים עם מקרים שבהם... 1.אקס מציע לכם חברות. 2.יצאתם עם מישהו מספר דייטים (נניח תקופה של חודש-חודשיים) ולא הסתדר. אתם כבר לא מדברים בטלפון מה עושים עם החברות הוירטואלית הזאת? 3. חבר שמוסיף חברים מהרשימה שלכם ומתחיל איתם. טוב זה משהו שקורה אצלי, יש איזה מישהו מהרשימה שלי, שראה אותי באיזה פאב והוסיף אותי בפייסבוק, ומאז הוא מוסיף חברות שלי ומתחיל איתן חחחחחחח הזוי. קיצר, שתפו
וספרו חוויות הזויות מהפייסבוק..מעניין אם אנחנו עוברים דברים דומים
שבוע טוב!
 

Lir האחת

New member
לגבי 2

אם זה מישהו שאת עדיין מתלבטת לגביו? היית משאירה אותו?
 

LEATHER REBEL

New member
רוב החברים שלי בעולם האמיתי לא בפייסבוק שלי

אצלי יש הפרדה. אמנם, לא מן הנמנע שחברים שלי שאני פוגש ביום יום נמצאים לי גם בפייסבוק, אבל אני לא אתן לפייסבוק לנווט לי את החיים. להזכיר לכולנו: המכשירים האלה נוצרו בכדי לשרת אותנו, ולא להיפך. ומי שהופך להיות עבד של המכשירים האלה... בעצם יודעים מה? אני לא אשלים את המשפט, כי ברור לי שמי שהפך לעבד של המכשירים האלה, לא יסכימו אתי.
 

The Lonely Lion

New member
קרה לי הקטע...

התחברתי עם מישהי, אולי מתפוז. דיברתי על גבי אלבום התמונות שלה עם חברה שלה, או משהו כזה, על התמונה, אז עברנו להודעות פרטיות וביקשתי חברות. הראשונה כעסה שהלכתי מאחורי גבה... זה היה סיפור מוזר למדי. ממש לא רואה את עניין החברות בפייסבוק כדבר רציני.
 
הפייסבוק הזה........

אז ככה
אקס שמציע לכם חברות - תלוי ... מי זה, איך נגמר וכו'... בפייסבוק שלי יש אצלי 2 אקסים ... והאמת שהיחסים בנינו מאד טובים.. וכיף לדבר מידי פעם. מס' דייטים לא הסתדר כבר לא מדברים וכו'.. - מוחקת. היה לי ומחקתי.. חבר שמתחיל עם חברה - חחח קרה לי. ידיד שלי התחיל עם חברה טובה שלי, היא ישר התקשרה אליי בהיסטריה של מה הוא דפוק מה הוא עושה... בקטנה.... לא מתרגשת מזה... המקרה הכי הכי הכי מוזר שקרה לי בפייסבוק - כשרק פתחתי פייסבוק הוסיף אותי בחור בשם משהו מויאל, לא אישרתי בהתחלה ודיברנו רק בהודעות בפרטי... ההבחור הציג את עצמו כאקס של חברה שלי (שאין לי מושג מי זה או זאת עד היום) ושהוא ראה אותי בעבר כמה פעמים ואם אני לא טועה גם היה אצלי בבית, עם אותה חברה. כמובן שניסיתי לדלות ממנו מי החברה וכו' והוא סרב לענות... בקיצר הוא אפילו סיפר לי על היומולדת שלי שחגגתי במסעדה בראשון לפני משהו כמו 4 שנים.. ובאותה תקופה הייתי בקשר עם מישהו מאזור הדרום. והוא ממש התחיל לספר לי מי היה שם וכו.'.. ואז הגיע לדובדבן שבקצפת - הבחור ההוא מהדרום, והתחיל לספר לי שהוא מכיר אותו ואת החברה שלו (חשוב לציין שאני והבחור הזה לא ממש היינו בקשר) ושהוא רוצה את החברה שלו ושאני יעזור לו להפריד בניהם. דפוק... אחרי שהעפתי במחשבה שזה בעצם הבחור עצמו, הוא נעלם וחזר אחרי מספר שבועות ושוב דיבר עליהם וניסה לדלות ממני פרטים על הקשר שלי עם הבחור וכו'.... ככה מספר חודשים עד שהוא התייאש ונעלם מהאופק.
 

XDXDXDX0X0X0

New member
פייסבוק זה זבל

ואיך לעזאזל אפשר בכלל להתחיל עם נשים זרות בפייסבוק, זה פשוט לא הולך, אלא אם כן הן מכוערות ונואשות...
 

LEATHER REBEL

New member
אני דווקא התחלתי עם מישהי דרך תפוז

ולא רק שהיא לא מכוערת, היא דווקא יפה! מה יצא מזה? סופשבוע של סקס-סקס-סקס.. אישית קיוויתי ליותר מזה, אבל הי, העולם אינו מושלם.
 

LEATHER REBEL

New member
לא סתם יפה. היא יפהפיה.

וכנראה גם מתוסבכת. אתה לא תאמין, אבל יש דבר כזה. נשים יפות ומתוסבכות. אתה לא תאמין, אבל העולם אינו פועל לפי תפיסת עולמם של אנשים, מלומדים ככל שיהיו ובעלי נסיון ככל שיהיו.
 
למעלה