עצה בבקשה....

rozit2

New member
עצה בבקשה....

שלום לכולם, הסיפור שלי הוא כזה: יצאתי עם בחור במשך שבועיים, שכבנו והנה עברו יומיים אחרי והוא לא התקשר.... אני מבינה מצידי שזה נגמר. כי זה לא מתאים לו, היינו משוחחים מדי יום,אני הייתי מתקשרת ולמחרת הוא. הוא נסע בגשם זלעפות לראות אותי, היה מגיע מותש ולא רואה בעיניים אחרי יום עבודה ועושה את הדרך הארוכה עד אליי בכול מיקרה, היה מחמיא לי תמיד ומנומס כלפיי והראה כבוד כפי שאיש לא עשה זאת לפניו. הסתדרנו מעולה,היה לנו כייף והוא אמר שיש כאן חיבור מוצלח ביותר ואמרתי שאני מסכימה עם דעתו. זה היה ניראה כמו הבן אדם הנכון לקשר אמיתי, עד לאותו לילה שאחריו לא שמעתי ממנו יותר. עברו מאז יומיים ואין מענה. התקשרתי אליו ביום אחרי כי חשבתי לתומי שאולי חס ושלום קרה לו משהו ולכן לא שמעתי ממנו, אך לא היה מענה והוא לא חזר אליי גם לא למחרת היום. אם הייתם בסיטואציה הזו, או \ ואתם יודעים מה הסיבות ובלי קשר אשמח לשמוע דעות:) תודה.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
שמעתי הרבה על התופעה הזאת

כלומר, זה קורה די הרבה שעד הסקס הכל נפלא ויום אחרי... נדה. זה לא אומר שכל מי שעושה את זה, עושה את זה מאותה סיבה. מה שכן, לפי דעתי ממש לא חושב להתעסק במה עובר לאותו אדם בראש. זאת הבעיה שלו, לא שלך. את אולי נפגעת קצת, אבל בסך הכל תחשבי על זה שנחסכה ממך מערכת יחסים עם מישהו בעייתי, ותגידי תודה לאל שהוא הלך. ולגבי השאלה מה הלאה, האם אםשר לסמוך עוד על בחורים או שאי אפשר לסמוך על אף אחד: ברור שאפשר לסמוך, ויחד עם זאת, לשפר את אינואיציות, לבדוק קצת יותר טוב, לקחת מערכות יחסים לאט אם צריך... תאונות קורות, וזאת אחת מהן. אל תתייסרי יותר מדי. מריוס
 

rozit2

New member
תגובה נהדרת!!!

ענית לי על כול הדברים שעלו לי בראש...וגם על עיניין ה"לסמוך על בחורים"....וכי איך אפשר?! אני מאוד פגועה ואני גם לא יודעת מה עבר לו בראש חוץ מכשניגמר הסקס הוא טען שהיה נהדר...לכן זה תמוה לי. אבל קשה שלא לחשוב שמשהו בי לא היה בסדר באותה סצינה אינטימית...וזה משאיר צלקות לעתיד.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
" קשה שלא לחשוב שמשהו בי לא היה בסדר"

אכן, הוא ברח, ועכישו אין מי שיתן לך ציונים בשאלה "איך את במיטה". ובתור מעוטת-נסיון, טבעי שתחשבי: אולי אני לא כל כך טובה? אולי חברתי, ההיא המכוערת והפחות נמדה, הרבה יותר טובה ממני? אולי יש לה ביצועים כאלה שממנה הוא לא היה בורח? אז קודם כל - אני מבקש בכל לשון של בקשה שאת הנושא שנקרא "חרדת ביצועים" תשאירים לבחורים. זה התחום שלנו, ולכן הבנות אין מה לחפש שם! עצם המושג "ביצועים" הוא כל כך מופרך, שרק מישהו ממש ממש חזר ניסיון עלול להאמין שיש דבר כזה. "ביצועים" יש בתחרויות ספורט, ששם יש שופטים עם סטופרים, ומחלקים מדליות. ביחסים, לעומת זאת, לא נהוג לחלק מדליות, וזאת לא תחרות. זוגותשיש ביניהם קשר רגשי, לפעמים חשים חוסר סיפוק מיני. לרוב, האחריות לכך היא על הצד שחש לא מסופק, למרות שמקרים קיצוניים גם פרטנר מאוד מאוד לא מיני יכול לתרום לעניין. אבל גם אז, בני הזוג מדברים, מסיבירם, מבקשים, מנסים... לא נעלמים בין לילה. לעומת זאת הנעלמים בין-לילה בדרך כלל מסמנים פס ליד המיטה שלהם, והלכים לכיבוש הבא. זה לא שבאמת אם תופיע מישהי עם ביצועים מדהימים (נניח, מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8 שניות), אז הם יתחננו אליה שתתחתן איתם... בקיצור, סתם נכנסת לסרט בעניין. אני מאחל לך שהבחור הבא יעריץ אותך, ואז תראי שסתם הצקת לעצמך. שבת שלום! מריוס
 

rozit2

New member
אתה מעלה לי חיוך../images/Emo13.gif

על הפנים בעקבות התגובות שלך!!! גם מנוסח יפה וגם ישירות לעיניין. אתה צודק, ככה נישמע כשזה קורה בין אנשים בוגרים שרוצים בזה בצורה רצינית...אבל כאן כניראה מדובר בבחור ילדותי בהשקפתו שלא עיניין אותו שיחה על זה, או לתת לזה עוד זמן וניסיונות...אלא יותר קל לברוח. בריחה בעיניי היא חוסר הבגרות, וכאן גם חוסר הבגרות לקשר אמיתי.
 

nate2000

New member
תראי

יש המון סיבות ללמה הוא התנהג ככה, אבל רשימת המכולת וההסבר המפורט שנלווה אליה לא בדיוק ייקדמו אותך. אז בשביל מה לחפור ובשביל מה להאשים את עצמך? היה לך סקס טוב? מצויין! היה לך סקס לא משהו? לא נורא, עדיף שהוא הלך. בקיצר, חבל לבזבז אנרגיה- תמשיכי הלאה.
 

rozit2

New member
קשה לא לחפור...

ללא ספק, זה כמו רפלקס נשי אוטומטי...לחפור במה היה ואיך היה ולמה היה וכ"ו...וקשה שלא לחשוב איפה אני הייתי לא בסדר אולי הביצועים שלי לאותו לילה ראשון איתו לא סיפקו אותו? אין לי מושג מה עבר לו בראש כשהוא החליט להיעלם כאילו בלעה אותו האדמה...אבל זה בדיוק מה שמשאיר את לי את היכולת להאשים את עצמי, כי אם איני יודעת מה עובר לו בראש אני יכולה להביט רק על עצמי...ומשם אני מסוגלת לצא בהאשמות כלפי עצמי... שזה הרסני וכואב ומשאיר צלקות.
 

seeyou

New member
"איפה אני הייתי לא בסדר"? תגידי את בסדר?

אולי הביצועים שלי לאותו לילה ראשון איתו לא סיפקו אותו?
את לא חייבת לספק אותו(לדעתי) כחברים(זוג) הסיפוק בא עם הזמן החיבור האינטימי זה מה שחשוב אם יש בעיות פיזיות ורצון או יכולת להשתפר זה עיניין אחר. אילו הייתי בחורה-אישה לרגע לא הייתי מאשימה את עצמי . את לא חייבת להיות מומחית בסקס על מנת לקיים זוגיות(שוב זאת רק דעה פרטית שלי)
 

rozit2

New member
אתה צודק!

אני אכן לא חייבת לספק אותו ונשמע הכי נכון שזה בא עם הזמן, לדעתי האישית ,הפעם הראשונה (לא הראשונה בסקס, אלא סקס ראשון עם בחור חדש) היא לא קובעת אלא זה אמור לבוא בחיבור ביניהם עם הזמן והניסיון של לעשות זאת שוב ושוב יחדיו... אני תמיד זוכרת עוד מהסקס הראשון, שבדר"כ הוא לא רצוף תענוגות אלא הוא טבילה ראשונית ועם הזמן מגיע הסקס הנהדר.
 

seeyou

New member
תמיד זוכרים את הסקס הראשון-גם אם היה טוב

וגם אם גרם לטראומה
בדר"כ,סקס הוא לא רצוף תענוגות זה דומה למסלול של רכבת האם הנסיעה היא החשובה או את הפרק הזמן בתחנה-עצירה. אם כול מספר היה רצוף תענוגות העולם היה טוב יותר-שמח יותר-בריא יותר. לתענוגות יש צורך לא רק בהתאמה פיזית אלא גם כימיה(אהבה) כלפי הפרטנר(ית). חוץ מזה "טענוג" זה שם של מעדן(דיאט) סטודיו C מזמין אותך לשיפור כושר וגמישות במקומות החשובים לזוגיות
 

rozit2

New member
אכן כן...

זוכרים לטובה או לרעה. וחבל כשזה לרעה. חבל שהרבה זוגות לא מבינים את זה שמדובר גם בהתאמה פיזית וגם בכימיה בין בני הזוג ולא רק תרגיל טכני. אז העולם היה טוב יותר,זה נכון:)
 

nate2000

New member
יקירה חבל על האנרגיות

חוץ מזה, למה את חושבת ישר שאת לא בסדר? קצת ערך עצמי וקצת מחשבה חיובית :) חייכי לעצמך ותגידי "תודה לאל שהוא ברח" כי לכי תדעי אחד כזה אם היה נשאר- היה עושה לך טראומה יותר גדולה. נ.ב, קצת פרופורציות. נכון זה מאוד מעליב ומאוד מגרגיז שנעלמים לך אחרי סקס, אבל הכרת אותו בסה"כ שבועיים- אבל את עושה לעצמך סרטים כאילו הוא הבריז לך מהחופה והשאיר אותך עם החשבונות...
 

rozit2

New member
את צודקת../images/Emo13.gif

קצת קשה לי להכנס לפרופורציות....אבל אני מאמינה שזה ייקח קצת זמן ואני יעביר ואשמח שהוא היה פה...טוב שזה אכן שבועיים ולא משהו גדול מזה. כמו שנכתב פה ובצדק, הדבר החיובי שניתן לומר בעיניין הזה הוא שטוב עכשיו מאשר מאוחר יותר,כי מי יודע מה היה קורה אילו..... ככה עוד לא הספקתי לפתח רגשות לבחור וטוב שכך אחרת זה היה כואב ומשפיל פי כמה וכמה יותר. תודה:) אני אנסה לסגל לעצמי מעט יותר מחשבה חיובית וערך עצמי, ומקווה שלא תשאר לי צלקת בנוגע לסקס בעתיד. את מקסימה!!!
 

nate2000

New member
../images/Emo140.gif

אל תתני למקרה אחד לא נעים להשאיר בך רושם רע. לא כולם כאלה, אבל קורה שמדי פעם גם נופלים על כזה. מתסכל, מרגיז אבל תמיד צריכים להסתכל קדימה- הוא לא שווה את העצבים שלך.
 

seeyou

New member
"הוא אמר שיש כאן חיבור מוצלח"../images/Emo12.gif גם הסקס ?

האם את יזמת? קשה לנבא מה קרה מניסיוני
יש לא מעט "כישלונות" בחיבור המיוחד כפי שאת כתבת, לאחר המגע המיני. חשבתי לתומי שאולי חס ושלום קרה לו משהו
-זה מזכיר לי בדיחה: " שתי פולניות יושבות ומפטפטות. לאחר שעתיים אחת פונה לחברתה ואומרת: בעלי עוד לא הגיע מהעבודה , מה יהיה ?את חושבת שיש לו מאהבת? החברה עונה: זוש'ה, תחשבי חיובי, אולי הוא נדרס .. " יוסי
 

rozit2

New member
בדיוק...

אני יושבת ומנסה לנבא מה קרה....אולי משהו שעשיתי ואולי משהו שאני צריכה לשפר אצלי..שלא התאים לו במיקרה הזה. לא יודעת.... אני לא יזמתי את הסקס ,הוא יזם....אני זרמתי איתו. ואולי טעיתי כשבחרתי לזרום כי חשבתי שהוא רציני כלפיי כי זה מה שהוא הראה עד לאותו לילה. הוא שאל איך היה לי, אמרתי שהיה בסדר גמור ושאלתי אותו איך היה והוא ענה :"נהדר"...ולמחרת בלעה אותו האדמה... מה אפשר להבין מזה? היכן הבעיה? אין לדעת! נ.ב. אהבתי את הבדיחה של שתי הפולניות, העלת חיוך על פניי
 

seeyou

New member
"הוא שאל..."../images/Emo178.gif

אני חושש שהוא חדש בתחום או יש לו בעיה עם הסקס. ייתכן שקיבל חוות דעת שלילית מהקודמת(ות). בדרך כלל,שוב לזיכרוני
המעשים מדברים בעצמם. לא עושים "תחקירים-טריביה " אלא עושים תרגילים
. משתדלים ומנסים לעלות חיוך(או דמעות שמחה אצל הבת הזוג)
לפי החיבוק של הבחורה-אישה אפשר להבין אם היא ניהנתה או סבלה
סתם עצה-בפעם הבא אם וכאשר יהיה אל תגדירי:"נהדר" תגידי תוכל להזכיר לי עוד פעם?(עם חיוך) או סתם נשיקה. קבלי עוד בדיחה: " אישה מבוגרת נכנסת הביתה ותופסת את בתה במיטה עם ויברטור. "מה את עושה",היא צורחת עליה, והבת עונה:"אמא בחייך,אני בת 40, אני לא נשואה ולא יוצאת עם אף אחד,אלה שנות ה-90 אז תעזבי אותי". האם מנענעת בראשה ועוזבת את החדר. למחרת האבא נכנס הביתה ותופס את בתו באותו המצב."מה את עושה?" הוא צורח.... היא נותנת לו את אותו הסבר והוא יוצא מהחדר. באותו לילה האם מתעוררת ויורדת למטבח, מוצאת את בעלה עם כוס בירה ביד אחת, והוויברטור בשנייה. "מה אתה חושב שאתה עושה?" היא שואלת... "תרגעי", עונה הבעל..."מה אכפת לך אם בנאדם שותה כוס בירה עם החתן שלו?" "
 

rozit2

New member
רק תיקון קל...

את המילה "נהדר" הוא אמר ,אני רק עניתי שלי היה בסדר גמור כי לא התלהבתי יותר מדי מהסקס. ושוב, בדיחה חזקה!!!!
 
פשוט מאוד...

הבחור השיג את מה שהוא רצה מהר מאוד, לפני שהתאהב בך, ולכן זה הפך אותך לבלתי רלונטית. 2 טיפים לעתיד - 1. לא למהר לשכב עם מישהו שאת רוצה משהו רציני איתו. 2. בטח ובטח לט להתקשר אליו אחרי... בכל מקרה אל תקחי את זה קשה - זה קרה לכולנו! :)
 

שילה1

New member
ואני חושבת שאת ממש בסדר.האיש מחפש

רק ריגושים,ואולי פוחד להתחייב לקשר קבוע. על כן-מה שהיה-היה,וחשבי קדימה. אגב-אישית-מאמינה שהוא עוד יתקשר,אחרי שיקלוט.
 
למעלה