עצומה למען נפגעי חפציבה

  • פותח הנושא avne
  • פורסם בתאריך
התעקשתי ואף שלחתי מכתב

שבו איימתי לפוצץ את העיסקה. אבל לא היה לי זמן כי כמה ימים אחר כך חפציבה קרסה. ומה עם אנשים בפרוייקט שלי שחתמו עיסקה כשבועיים לפני שחפציבה נפלה?????? ולא הספיקו לקבל ערבות (כי צריך לחכות 14 יום)???????
 
לבנותי היקרות - נפגעות חפציבה

לבנותי היקרות מאיה ושרון, בשבוע האחרון, מתפרסמות כתבות רבות, על בועז יונה המתארות אותו כאדם מסכן. צר לי שלנו ולכל נפגעי חפציבה, אין כסף כמו לבועז יונה על מנת לשכור משרד יחסי ציבור שיסייע לנו במאבק. צר לי שלנו, לא כמו למשפחתו של בועז יונה, אין כסף לגור בוילה באיטליה במשך שנה. אבא ואמא מאוד מצטערים שאין לנו בית, כסף וזמן להתייחס אליכן בזמן האחרון כי אנו עסוקים במלחמה על הבית ודאגה מהיכן נביא את הכסף שדורשים מאיתנו - על מנת שלא תישארו חסרות כל. בנותי היקרות, צר לי שבגיל כל כך צעיר נחשפתן לשחיתות כזו: אחד גנב לנו את הכסף, חברו הטוב- שר האוצר לא מוכן לסייע לנו ואפילו העיתונות לצד העשירים - מוכנה לפרסם את מכתבו קורע הלב. אבל אף אחד לא מתייחס בעיתונות אליכן, לבנות של האנשים התמימים שהאמינו שהם דואגים לבית טוב יותר לילדיהם וכעת נשארו חסרי כל. בנותי המתוקות, אמא כל-כך מצטערת שראיתם אותי בוכה ומתמוטטת כששמענו שכל כספנו נעלם עם בועז יונה. אני כל-כך מצטערת, שרון המתוקה שלי, שאת- בגיל שלוש וחצי אומרת: "אמא בוכה כי גנבו לנו את כל הכסף". חמודות שלי, אתן יודעות כמה אבא ואמא נאבקו על- מנת שאתן תגיעו לעולם ותדעו שאנו נמשיך להאבק על מנת שיהיה לכן את הבית החם שחלמנו עליו. אבל, בנותי היקרות - אני לא יכולה להיות אופטימית כמו בועז יונה שיודע שעומדים אחריו כסף רב, משרד יחסי ציבור וחברים בעלי כוח. לנו אין כסף או חברים במקומות הנכונים. לכל מי שקרא את המכתב הזה (שכולו אמת ונכתב מכל הלב) וזה נגע מעט לליבו - אנא היכנסו לאתר http://www.sos2all.com/site/index.php וחיתמו על העצומה למען נפגעי חפציבה.
 

adiavn

New member
שאלה פשוטה לי אלייך

האם את התעקשת על ערבות בנקאית או לא?
 

baudrate

New member
המדינה צריכה לדאוג לכלל אזרחיה ולא לקבוצה

מתוקשרת כזאת או אחרת. אני מתנגד לתשלומים אד-הוק . אם רוצים להעביר חקיקה שהמדינה ערבה לחובות של קבלנים אז צריך לשקול חקיקה כזאת, אבל ללא חקיקה שכזאת נפגעאים של קבלנים אחרים (ולא חסרים כאלו) יצאו מקופחים.
 
למעלה