עצומה לעונה 8 לפיג'מות !

stavgoldko

New member
עצומה לעונה 8 לפיג'מות !

עצומה בשביל שהפיג'מות יעשו עונה 8 ! כי הם רוצים לסיים אחרי עונה 7 אבל לא הם צריכים לפחות עוד עונה 1 ! (:) אז בבקשה תחתמו ! http://www.atzuma.co.il/hapizamot
 

stavgoldko

New member
כן פשוט כן !!!!

מה אכפת לכםםם???????. הפיג'מות זאת סידרה שחשובה לייייי ולעוד המוןןן ילדים מה אכפת לכם לחתום??????????????.
 

barak97

New member
בדיוק בגלל זה היא צריכה להיגמר ../images/Emo40.gif

המצב שלה היום זה פשוט פרקים ממלאי מקום כדי שיהיו פרקים. עוד עונה רק תהרוס את זה. עדיף לעצור עכשיו
 

B R A Y E R

New member
מנהל
אני לא מבין את המרמור הזה

ואת המושג ההזוי הזה ״פרקים ממלאי מקום״ שנהייה טרנד בימים האחרונים בפורום. מה לעשות, בכל עונה יש בנוסף לקלאסיקות גם פרקים חלשים. כן כן גם בעונות הישנות עם אלונה, וגם בעונה 4 האגדית. זו סדרת טלוויזיה, ככה זה בכל סדרת טלוויזיה. בלתי אפשרי להדהים את כל הצופים כל פרק מחדש, בטח גם לא עם התקציב שיש לפיג׳מות. אף פרק לא נעשה למלא מקום, אחרת לא היו מבזבזים עליו שקל, ותאמין לי זה עולה להם קצת יותר משקל (החל מכתיבה, ימי צילום ושעות עריכה) כל פרק נעשה כדי לשעשע את הצופים, ומה לעשות בעולם הקומדיה לא תמיד הכל עובד כמו שמצפים. פרקי ספיישל? פרקי ספיישל היו בכמויות בעונות 1-3, ומאז לא היו בכלל וכולם התלוננו איך אין פרקי פיספוסים או ספיישל אחרים. ועכשיו כשכן יש אז מתלוננים למה יש וטוענים שזה כדי למלא מקום(ומה זה משנה אם זה באמצע העונה או בסוף?) אז אפשר להתלונן ולהתמרמר עד מחר, ואם מחפשים על מה גם מוצאים. ואפשר לשבת ולהנות מהפרקים החדשים שבעוד שנה יהפכו לקלאסיקות בVod ונתגעגע ונרצה עוד :)
 
הבעיה היא לא בפרקים "ממלאי מקום" ../images/Emo3.gif

גם בעונות קודמות היו פרקים כאלה, פשוט העונות היו קצרות יותר אז זה נראה לך רהבה פרקי ספיישל.. אם כי, יש כמה בעיות בעונות האחרונות: 1. דנה פרידר - מה לעשות, הבחורה לא שחקנית. לא יעזור שום דבר, היא לא אמינה בשיט. הילדים אוהבים אותה? פאק איט. הילדים גם אוהבים את יובל המבולבל, אז גם הוא צריך תפקיד קבוע בסדרה?
בעונה 5 היא אמנם הייתה נחוצה בגלל שימית הייתה עסוקה, אבל כרגע יש מקום לצלע נשית אחת ומה לעשות, ימית עושה עבודה נפלאה..כרגע זה סתם מעיק ולא נחוץ לחלוק תפקיד אחד בין שתיים.. 2. הדמות של נתן - הדמות הזו כבר מזמן איבדה את המהות שלה - להיות הבכיין הפראייר, גם את נתן בהרבה פרקים "דוחפים בכוח". אני חושב שנתן צריך להיות דמות משנית בסדרה כמו ברכה ומר לטין, להגיח פה ושם ולא להיות קבוע
3. רוני - רוני כבר לא ילדה, היא בוגרת, אוטוטו משתחררת (בסדרה) וכבר לא צריכה לבקש כסף מאבא, ולבקש מאבא שילווה אותה לאספות הורים, לאודישנים ולמקומות כאלה ואחרים. היא כבר בוגרת בשביל לדאוג לעצמה והיא כבר לא מציקה לגרי כמו פעם. אני חושב שאם תהיה עונה נוספת, כדאי להחליף אותה באחד מהבנים של גרי.. 4. המהות של הסדרה - המהות של הסדרה הוא הצלחת הלהקה, דבר שנשכח. אני באמת לא זוכר מתי בפעם האחרונה היה פרק שהתעסק בלהקה ובניסיון שלה להצליח..אפילו הכותבים כבר התייאשו מהלהקה הזאת.. 5. סצנות חוץ - באמת שנמאס מדירה-המבורגרי-חדר חזרות...פרקים רבים בסדרה יכלו לשפר את רמתם אם היו מצולמים בחוץ, אבל להפקה אין תקציב ולכן לפעמים התוצאה שמתקבלת פחות טובה וחבל.. לסיכום, הסיבה ל"הדרדרות" של הסדרה נובעת לדעתי מנסיון של הכותבים לדחוף לכל פרק את כל הדמויות בכוח..וגם מעוד דברים אבל שוליים יותר..
 

B R A Y E R

New member
מנהל
../images/Emo45.gif

מסכים בעיקר עם "דנה פרידר", ועם זה שכל הדמויות נדחפות בכוח לתוך פרק אחד של 20 דקות
 
וואו, ממש לא מסכים לגבי 2

נתן לדעתי רק הולך ומשתפר, הוא שחקן מצויין ורב גווני, כבר מזמן לא רק בכיין. לדעתי הסיבה להתדרדרות בשתי העונות האחרונות (למרות הגאולה בפרקים האחרונים של עונה 7) היא כזאת- יש הרבה פחות כותבים, מה שמוריד את מפלס הבדיחות ומעלה את מפלס הבדיחות-המאולצות-רק-בשביל-שיהיו-בדיחות.
 
למעלה