עצומה לרכבת טובה יותר

מצב
הנושא נעול.

Yaron Cr

New member
עצומה לרכבת טובה יותר
מסע אחר פתחו עצומה לשיפור השירות ברכבת ישראל. פיתוח הרכבת חשוב למען איכות הסביבה, לצריכת אנרגיה זולה, נקייה וחסכונית, למען איכות חיים, להקלת העומסים בכבישים אנו, אזרחי מדינת ישראל החתומים מטה, קוראים לממשלת ישראל להשקיע לאלתר ברכבת ישראל. אנו קוראים לשפר את הקווים, את הרכבות, את התחנות ואת השירות. כל אלה נמצאים באיחור עצום, הם לא מעודכנים, מנוהלים באופן חובבני וכושלים בכל יום שחולף. הגיע הזמן להדביק את האיחור. בחודשים האחרונים פעילות הרכבת משובשת, מרבית הרכבות מאחרות, הקרונות צפופים ורועשים. כולנו מודעים ליתרונות העצומים שטמונים במערך הרכבות - שיפור איכות הסביבה, איכות החיים, הקלה על העומס בגוש דן ובערים הגדולות, עקיפת הפקקים ועוד. באופן שבו מנוהלת כיום רכבת ישראל – אנחנו לא נהנים מן היתרונות וסובלים בכל רגע של נסיעה.
 
עצומה לרכבת טובה יותר
מסע אחר פתחו עצומה לשיפור השירות ברכבת ישראל. פיתוח הרכבת חשוב למען איכות הסביבה, לצריכת אנרגיה זולה, נקייה וחסכונית, למען איכות חיים, להקלת העומסים בכבישים אנו, אזרחי מדינת ישראל החתומים מטה, קוראים לממשלת ישראל להשקיע לאלתר ברכבת ישראל. אנו קוראים לשפר את הקווים, את הרכבות, את התחנות ואת השירות. כל אלה נמצאים באיחור עצום, הם לא מעודכנים, מנוהלים באופן חובבני וכושלים בכל יום שחולף. הגיע הזמן להדביק את האיחור. בחודשים האחרונים פעילות הרכבת משובשת, מרבית הרכבות מאחרות, הקרונות צפופים ורועשים. כולנו מודעים ליתרונות העצומים שטמונים במערך הרכבות - שיפור איכות הסביבה, איכות החיים, הקלה על העומס בגוש דן ובערים הגדולות, עקיפת הפקקים ועוד. באופן שבו מנוהלת כיום רכבת ישראל – אנחנו לא נהנים מן היתרונות וסובלים בכל רגע של נסיעה.
עצומה חובבנית
ולמה? 1 מיקוד. נגד מי העצומה? נגד ההתנהלות הלוגיסטית של הרכבת, או נגד התנהלות הממשלה בתקצוב הרכבת? עצומה צריכה להיות ממוקדת, לעצומות לא ממוקדות יש אפקט של קיטורים ותו לא. 2. רצינות הטיעונים אני מצטט מהעצומה: תחת "עובדות": "רישום שערך נוסע שמשתמש בקביעות ברכבת גילה שבמשך כמה חודשים לא הגיעה אפילו רכבת אחת בזמן ליעדה." כלומר משה זוכמיר מגבעת ירגזי הירוקה הוא חובב טריינספוטינג, ועל כן נכניס אותו לעצומה. שהרי איש אחד(!) לא הגיע בזמן. זה טיעון רעוע כל כך, על גבול הכשל הלוגי (זוכרים מהפסיכומטרי?: בננה היא צהובה
כל הפירות הם צהובים). 3. התלהמות בעצומה נטען במקום אחד כי "אנחנו סובלים בכל רגע של הנסיעה". במקום אחר נכתב כי "תנאי הנסיעה לא אנושיים". וכמובן ה"מאחרים-נמאסתם" המעיד על עומק סטיקר. העניין מצער במיוחד כי העובדות (אלה שלא נופחו או לא נוסחו בעלגות) נכונות, והמאבק ראוי. עצומה המובלת על ידי עתון הייתה יכולה לנסח עצומב קמצ פחות חלטוריסטית מזו, וחבל.
 

down under

New member
עצומה חובבנית
ולמה? 1 מיקוד. נגד מי העצומה? נגד ההתנהלות הלוגיסטית של הרכבת, או נגד התנהלות הממשלה בתקצוב הרכבת? עצומה צריכה להיות ממוקדת, לעצומות לא ממוקדות יש אפקט של קיטורים ותו לא. 2. רצינות הטיעונים אני מצטט מהעצומה: תחת "עובדות": "רישום שערך נוסע שמשתמש בקביעות ברכבת גילה שבמשך כמה חודשים לא הגיעה אפילו רכבת אחת בזמן ליעדה." כלומר משה זוכמיר מגבעת ירגזי הירוקה הוא חובב טריינספוטינג, ועל כן נכניס אותו לעצומה. שהרי איש אחד(!) לא הגיע בזמן. זה טיעון רעוע כל כך, על גבול הכשל הלוגי (זוכרים מהפסיכומטרי?: בננה היא צהובה
כל הפירות הם צהובים). 3. התלהמות בעצומה נטען במקום אחד כי "אנחנו סובלים בכל רגע של הנסיעה". במקום אחר נכתב כי "תנאי הנסיעה לא אנושיים". וכמובן ה"מאחרים-נמאסתם" המעיד על עומק סטיקר. העניין מצער במיוחד כי העובדות (אלה שלא נופחו או לא נוסחו בעלגות) נכונות, והמאבק ראוי. עצומה המובלת על ידי עתון הייתה יכולה לנסח עצומב קמצ פחות חלטוריסטית מזו, וחבל.
חותם על כל מה שכתבת ביד ימין!
(הביטוי המקורי הוא לחתום בשתי ידיים, אך sorry, אינני מצליח [גם אם מאוד אתאמץ] לעשות זאת ביד שמאל).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה