עצות לגבי ארגון טיול....

TheSegal

New member
עצות לגבי ארגון טיול....

אני מתכננת אולי בקיץ ליסוע לטיול של עד חודש לבריטניה.... אני רוצה להיות בלונדון וכמובן בעוד מקומות...אולי גיחה לליברפול (Beatles Fan)... מכם חברי הטובים אני צריכה עצות לגבי כמה כסף להכין, איפה כדאי לבקר (הייתי רק פעם אחת למשך שבוע בלונדון), ואיפה כדאי לישון... אז הנה שרשור עצות לעדי !!!
 

TheSegal

New member
מקפיצה לעצה....

בבקשה !!! אני רוצה לעשות את הטיול לפני הלימודים באוקטובר ואני צריכה לדעת כמה כסף לחסוך.... (וכמה משמרות בעבודה לקחת...)
 

stevie1

New member
הרבה!

תעשי חשבון כזה: לינה, ב-B&B אפילו הכי פשוט זה בסביבות 30 פאונד ללילה (לפעמים זה לחדר לפעמים פר אדם) כולל ארוחת בוקר. בלונדון יכול להיות יותר, אבל בקיץ יש שם מקומות שאפשר לשכור לפי שבוע שבשנת הלימודים גרים בהם סטודנטים אז יש בהם מיני מטבחון פצפון שיכול לחסוך עלויות אוכל. לא יודעת דרך איך ומי כי כשאני עשיתי את זה זה היה לפני כמעט 10 שנים (המקום הוזמן מהארץ). מעבר לכך, את תמיד יכולה כשאת מגיעה למקום לגשת למשרד התיירות המקומי, יש להם רשימות של כל בתי ההארחה המקומיים ואפשר להזמין מקום, אפילו בדקה התשעים, דרכם. אוכל, נאמר בהערכה גסה, אם אוכלים בחוץ 20 פאונד לבנאדם ליום. אם יש מקום עם מטבחון אז זה קצת יותר זול. נסיעות בלונדון לא זולות, אני לא בטוחה כמה הכרטיס השבועי אבל אני יודעת שאם קונים אחרי 9.30 בבוקר הם יותר זולים. בהעכרה גסה זה בערך 5 פאונד ליום. הכרטיסים כוללים גם נסיעות באוטובוסים - חוויה לא ממומלצת בלילה, יש עליהם המון סוטים וכל מיני WEIRDOS . רוב המוזיאונים וההסתובבויות הם בחינם, למעט המאדאם טוסו ולונדון דאנג'ן למיניהם, אבל בעיני הם לא להיט גם ככה. אני מבינה שזה MUST לתיירים בפעם הראשונה ובצעירותי גם אני התלהבתי והשתעשעתי מהם - לשיקולך. קניות - בשום פנים ואופן, על אף הפיתוי, לא באוקספורד סטריט. החנויות שם הם רשתות שיש אותן בכל פינה ברחבי בריטניה, אבל המחירים שם בשמיים. אם את יוצאת מלונדון אז תמצאי את אותם דברים בדיוק, יותר בזול. איפה לבקר זה מאוד תלוי בתחומי העניין שלך ועד כמה את רוצה/מוכנה להרחיק מחוץ ללונדון. לונדון בקיץ עמוסה תיירים ובכלל, לדעתי זו לא התקופה הכי טובה (כל המחירים קופצים) אבל אין מה לעשות יש לך אילוצים שקובעים לך לוח זמנים. www.visitlondon.co.uk כרטיסים להופעות: www.ticketline.co.uk - אם יש הופעה בזמן שאת שם ואת רוצה לראות ממליצה לך לקנות כרטיסים ולא להתמהמה כי הם נגמרים בצ'יק. מה עוד?
 

stevie1

New member
מוסיפה עוד משהו

בקשר למוניות. רק מוניות שחורות, ז"א LONDON TAXI , יכולות לפי החוק לעצור לאסוף נוסעים ברחוב. הן מאוד (!!!) יקרות. מוניות אחרות נקראות PRIVATE HIRE, ואלו הן מכוניות רגילות עם שלט מונית על הגג. בשום פנים ואופן לא להכנס לאחת מאלה שעוצרת לכם ברחוב!! אלף אסור להם, ובית זה סיכון וסיכוי לשוד או אונס/תקיפה (ויש הרבה מקרים כאלה לצערי). איפה שלנים אפשר לשאול אם הם מכירים חברת PRIVATE HIRE כזאת בסביבה ולקחת מהם את הטלפון. אפשר להתקשר לחברה הזאת ולקבוע עם מונית במקום מסויים (גם באמצע הלילה) - רק ככה מותר להם לאסוף נוסעים. צריך רק לחפש את המונית עם השם של החברה אליה התקשרתם ולגשת לשאול את הנהג למי הוא מחכה, יהיה לו את השם שלכם. הנהגים מחוייבים להציג בתוך הרכב, במקום שאפשר לראות היטב את רשיון המונית שלהם שעליו יש מספר נהג, שם ותמונה. רצוי לזכור את מס' הנהג לפחות עד שמגיעים הביתה, על כל מקרה שלא יהיה.
 

bushi tooshi

New member
רגע רגע

אם את כמו שהזכרת beatles fan ואת מתכוונת לנסוע לליברפול אל תשכחי שהמוזיאון וכל המסביבה עמוס ב"ביטלס מורצ'נדייז" שקשה להתאפק לו...אני בכל אופן לא יכולתי...
קחי בחשבון....
 

TheSegal

New member
אני בטוחה שאני לא אצליח להחזיק מעמד

מה מציעים שם ??? ועוד שאלה...חודשי הקיץ הם יקרים מאוד... בין החודשים יוני לאוקטובר (עד האמצע) איזו תקופה עדיפה ?
 

sigalit33

New member
מסכימה לחלוטין - ספטמבר עדיף

גם המחירים מתחילים לרדת, גם יש קצת פחות תיירים ופחות עמוס ומזג האוויר עדיין לא קר מדי. ספטמבר חודש אידאלי. תעשי חיים!!!
 

bushi tooshi

New member
הו הו מה מציעים

פוסטרים, מחזיקי מפתחות, גלויות, תקליטים, אוספים מיוחדים, דברים חתומים, כל מה שאת מדמינת עם הפרצוף שלהם על זה, דיסקים במהדורות מיוחדות, בחנויות מסביב יש גם כל מיני רישומים שלהם וקריקטורות... אוי...בא לי עכשיו לנפץ תוכנית חסכון...
 

sela v

New member
תקראי את הכתבה המצורפת

יש לה שתי גרסאות אחת במעריב ואחת בתפוז.
 
למעלה