עצמאי, גם ליכודניק. תראה מי אוהב ודואג לך.

tgranot1

New member
עצמאי, גם ליכודניק. תראה מי אוהב ודואג לך.

https://www.globes.co.il/news/artic...HRsBLGGIJ2q_BVBG8D92QkYogPSAcCe3RNaeXbPq8RF3Q למרות ההבטחות: נתניהו וגנץ הצביעו נגד הצעת החוק להענקת דמי אבטלה לעצמאים בראשית מאי הבטיח ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לראשי ארגוני העצמאים כי יקדם "חוק דמי אבטלה לעצמאים" • היום נתניהו וגנץ יצאו במיוחד מישיבת ממשלה להצבעה על מנת להבטיח שלאופוזיציה לא יהיה רוב עבור הצעת החוק להענקת דמי אבטלה לעצמאים
 

monoishhazaam

New member
הטפשים לא מתים, הם רק מתחלפים

תמשיכו להצביע בשביל המושחתים והשקרנים, למה לא?
 

katomish

New member
אלה טריקים ידועים של אופוזיציה מרימים הצעת חוק לא ריאלית

שחורגות באופן מגוחך מהתקציב רק כדי לקצור פירות תדמית של מגיני הציבור. ואת זה אני אומר מבלי לקרוא אות בהצעת החוק כי אני יודע איך עובדים הדברים. כשהקואליציה תציג מתווה אחראי ומעוגן בתקציב האןפןזיציה כמובן תתנגד. הכל פופוליזם זול
 

tgranot1

New member
וודאי שלא ריאלית.

יש חרדים לתקצב. ראש ממשלה מושחת לזכות ממיסים. למה שתחזיר גמול למי ששילמו לביטוח לאומי ממיטב כספם במשך השנים. למה שנתנהל בהגיון וכמדינה מתוקנת כמו ניו זילנד למשל. הרי אם עסקים יסגרו, סך דמי האבטלה יהיו גבוהים בהרבה. תמשיך לתרץ בשמו של הבלפן מבלפור.
 

katomish

New member
בעיקר בגלל הפנסיות התקציביות שעולות מליארדים רבים והופכים

את כל מה שרשמת לבדיחה. בני גנץ יעלון ואשכנזי כל אחד מעל 100 אלף שקל בחודש. ניו זילנד אתה אומר? ראש הממשלה שם קיצצה 20% משכרה כל הכבוד. ועכשיו אחרי הקיצוץ שכרה בברוטו הוא פי 2.5 משכרו של נתניהו. בנטו משהו כמו פי 4 תבדוק אותי.
 

ספי111

New member
דמגוגיה עלובה.

לא גנץ ואשכנזי קבעו את הפנסיה שלהם. מערכת הביטחון מנוהלת כבר הרבה זמן על ידי ממשלות הליכוד והיא קובעת את תנאי הפרישה של אנשי הקבע. ורק שתבין שרוב הפנסיה התקציבית משולמת לנגדים ולבעלי דרגות ביניים שמשתחררים בגיל צעיר. בשום מקום בעולם כמו שאתם אוהבים לומר לא פוטרים ממס הוצאות פרטיות של מישהו גם לא של ראש ממשלה. על הרכב שלי אני משלם מס. המשכורת שלו לא קשורה לענייין.
 
רוב מקבלי הפנסייה התקציבית הם עובדי מדינה ועובדי מדינה בד"כ

שמאלנים. במיוחד אלו שמשתייכים לדרג הגבוה של עובדי מדינה, למשל פרקליטות או שופטי בתי המשפט. ובדרגים האלו השחיתות סביב התקציבית מצמררת. אהרון ברק מקבל למעלה ממאה אלף שקלים פנסייה! הפנסייה של שופט מחוזי (זו לא טעות מחוזי ולא עליון) דומה לשכרו של ראש הממשלה!!! אני חוזר שנית: שכר ועוד של ראש הממשלנ. היה כאן איזה טמבל בור ועם הארץ שהעיז להזכיר את המילה "חרדים". אז כדאי שיפנים את העובדה שבפנסיה אחת של שופט אפשר לממן יותר מארבעים אברכים... ככה זה כאשר החונטה דואגת לאנשי שלומה
 

ספי111

New member
עוד שקר ומטופש ומכוער.

כבר מזמן שרוב עובדי המדינה ממונים על ידי שרים ימניים שדואגים לבוחרים שלהם. עשרות שנים של ימין בשלטון שלא שינה את הפנסיה התקציבית. ולמה לקשור את הפנסיה של השופט לאוכלי החינם החרדים ולא לנכים ולקשישים.
 
בוודאי שזה שקר. ידוע שרוב השופטים שייכים לשמאל

וגם בפרקליטות , שממש מוצפת בימנים. מי ששולט בגופים האלו , שמעבר לכך שהם החזקים ביותר במדינה , מפיק גם רווח מטורף מהשכר הגבוה (שופט מרוויח הרבה יותר מראש הממשלה\!) שלא לדבר על הפנסייה התקציבית שמנותקת לגמרי מחוקי הכלכלה ומהווה הטבה חסרת תקדי9. אקטוארים מעריכים את ההטבה הזו בסכום אסטרונמי של 700 מיליארד שקלים!!!
 

ספי111

New member
שקר גס,בכייני ומטופש.

השופטים האלה איפשרו ל700000 אזרחים ישראלים להגר לשטחים הכבושים. השופטים האלה מאפשרים למדינת ישראל לנצל משאבי טבע בשטחים הכבושים בניגוד לאמנות בין לאומיות. השופטים האלה מאשרים לחסל ערבים לפי דרישה של מערכת הביטחון. השופטים האלה סוגרים את כל תיקי הרצח של ערבים בידי צבא ומתנחלים ונאלצים לדון רק כשיש צילומים שאי אפשר להחביא. ומה שהופך אותם לשמאל זה שהם לא מאפשרים לגזול אדמה פרטית של ערבי על פי דרישה של מתנחלים.
 

katomish

New member
את ברק שטס במסוק כל סופ"ש לכוכב יאיר פטרו

את שרון שטס במסוק כל יום לחוות השקמים פטרו את כל ראשי הממשלה לפני נתניהו פטרו תבדוק.
 

ספי111

New member
לא מדברים על הטיסות אלא על מליונים שנתניהו משקיע

בביתו הפרטי על חשבון המדינה. אף אחד מהאחרים לא תיחזק את ביתו הפרטי על חשבון המדינה. תבדוק.
 

katomish

New member
בטח שמדברים גם על זה מס הכנסה דורש החזרים

בחוות השקמים הושקעו כספים רבים כולל ארוחות שהוזמנו לשם ברק עם רמת השחיתות שלו אפילו חבל להיכנס לכמה כסף לקח מהמדינה מבלי להחזיר. תבדוק.
 

ספי111

New member
אתה כמובן לא ממש יודע אבל אין כמוך בלזרוק ערימות של

חרא על המאוורר בתקווה שמשהו יתפוס. אתה יודע שברק שיפץ את הבית הפרטי שלו על חשבון המדינה?
 

katomish

New member
אני יודע שברק היה שנה וחצי ראש ממשלה ולכן לא הספיק לעשות

יותר מדי נזק בכל גזרה שהיא. אני יודע שנתניהו מפחד לשפץ את החורבה בבלפור כדי שאף אחד לא יגיד שהוא מבזבז כספי ציבור. ואני יודע שטיסות במסוקים עולות הרבה כסף והוא נמשך מאותה קופה.
 

ספי111

New member
עוד שקר של בלפור.

הוא דורש השקעה של מליונים בביתו בקיסריה כדי שיצא מבלפור. בינתיים לא מוכנים לתת לו את המתנה הזאת. טיסות במסוקים צריכות אישור. נתניהו לא ממעט להשתמש במסוקים שלא לדבר על טיסות לחו"ל לצורכי בחירות. וגלה לנו כמה כסף הכניס ברק לכיסו בזמן שכיהן כראש ממשלה.
 

katomish

New member
הוא דורש את זה לצרכי עבודה ואבטחה שכן זו תהיה לשכת רוה"מ

או שהמדינה תספק משכן חליפי עם אבטחה ולשכת עבודה מספקת לניהול צרכי המדינה. למה זה צריך להיות כל כך מסובך להבנה. תבדוק.
 

ספי111

New member
המדינה מוכנה לספק לו דיור חלופי על פי דרישות הביטחון

שיענה על הצרכים שלו. הוא רוצה שישפצו את ביתו הפרטי . תבדוק.
 

katomish

New member
בדקתי ואף הבאתי סימוכין, או שאתה לא יודע לקרוא או שאתה משקר

 
למעלה