עקמת - עם חגורה או בלי?

D I D1

New member
עקמת - עם חגורה או בלי?

שלום, רציתי בבקשה לדעת- אני סובלת מעקמת ( סקוליוזיס) ומגיל 12 במשך 4 שנים נהגתי לחגור חגורה במשך 12 שעות ביממה . ראיתי באחת ההודעות כי החגורה מנוות את השרירים וכל חיי הרופאים אמרו לי שעלי לחזקם - האם הטיפול בחגורה אם כך לא סתר בכל שיטת הטיפול? האם הטיפול החגורה רק פגע בי? כמו כן רציתי בבקשה לדעת האם נכונה הטענה כי מומלץ לבצע את הניתוח בגיל צעיר מאשר בגיל מבוגר יותר ( אני בת 21 ) מאחר שלגוף צעיר יש יותר סיכויים להחלים? תודה מראש!!!!!
 
עקמת

החגורה שאת מתארת היא טובה ומומלצת ע"י אורטופדים. אבל חשוב לדעת שתרגילי התעמלות מיוחדים הם חלק בלתי נפרד מהטיפול בעקמת. (ההודעה שקראת התייחסה לחגורה מסוג אחר). אני בדעה שצריך לטפל בשיטות טיפול פחות פולשניות כגון כירופרקטיקה לפני ניתוח עקב החסרונות הרבים של אופציה זו.
 

D I D1

New member
בתגובה לתשובתך על העקמת

אני אכן הולכת לכירופרקט מצויין , מגיל צעיר אני מטופלת אצלו ( עם הפסקה של שנתיים בתקופת הצבא ) ובכל זאת העקמת רק הולכת ומחמירה ( המעלות הן 45 למעלה ו- 37 למטה ) כשבשנה האחרונה ניכרת עצירה . האם עלי לשקול ניתוח? מהם החסרונות בנוסף לנכות? מה שמתסכל הוא שרקדתי במשך שש שנים ושחיתי גם כן ולא ניכר שינוי! נכון אי אפשר לדעת מה הפעילות כן מנעה אבל אני לא ראיתי עצירה אלא רק עליה חדה במעלות מידי שנה. יש לציין כי מבחינה אסטטית העקמת לא נראית לעין ( אולי בגלל גובהי - מטר שבעים ושמונה ) אבל הכאבים מטרידים אותי ( בייחוד בצד המוגבה יותר באגן ) אם העקמת נעצרה גם הכאבים לא יחמירו עוד? מבחינת הריונות - האם העקמת עלולה לפגוע במהלך ההריון? שמעתי שבגרמניה יש בית חולים המתמחה בניתוחי גב עם הרופאים הטובים ביותר , שמעת עליו? צר לי שאני שואלת כ"כ הרבה , אבל פשוט כשאני מול הרופאים הם בד"כ קצרי רוח ומתייחסים די בזילזול ולא פעם ולא פעמיים יצאתי ממש מפוחדת מפגישה שכזו . אז באמת המון תודה על העצות וההקשבה.
 
אני מציע שתתייעצי עם הכירופרקט שלך

הוא מכיר היטב את הבעיה שלך ויוכל לתת לך חוות דעת רצינית ומועילה.
 
למעלה