ערביי הגליל משתלטים על נצרת עילית

ערביי הגליל משתלטים על נצרת עילית

'ערביי הגליל משתלטים על נצרת עילית' חברי סיעת האיחוד הלאומי וההנהגה הצעירה של המפלגה, יערכו היום סיור בנצרת עילית בעקבות תלונות רבות של תושבים במקום על גל רכישת נכסים, דירות, מגרשים וחנויות ע"י ערביי הגליל. לדברי אותם תושבים, דירות רבות בעיר נרכשו בשנים האחרונות על ידי ערבים , תופעה הגורמת לעזיבת הדיירים היהודים האחרים בבניין ולכניסת דיירים ערבים נוספים. כך משנה המקום את צביונו במהירות, וכתוצאה מהחדירה הערבית חשים התושבים חוסר ביטחון אישי, וסובלים מאלימות פיזית ומילולית, כתובות נאצה, פגיעות ברכוש פרטי, הטרדת נערות ונשים והפיכת השכונות לחממת פשע וסמים. בסיור ייפגש ח"כ אריאל ובכירי המפלגה עם תושבים בעיר הסובלים משכנות רעה של ערבים. האיחוד הלאומי החל בשנתיים האחרונות להשקיע מאמצים רבים בערים המעורבות כמו חיפה, עכו, כרמיאל, יפו ולוד, הנעזבות מהמשפחות היהודיות, כשאת מקומם תופס ציבור ערבי גדול ועוין. ביום חמישי שעבר סיירו ח"כ אריאל, מזכ"ל האיחוד הלאומי נחי אייל וההנהגה הצעירה בשכונת הדר בחיפה, העוברת אף היא תהליכים דומים.
 

SofTov1

New member
ומה עושים בנדון?

לא נראה שיש למישהו מה לעשות. גם האיחוד הלאומי רק מסיירים כדי לקבל יותר קולות.
 
הנה מה שהם מתכוונים לעשות בנידון. אח

נצרת עילית, כמו כרמיאל, הוקמה ביוזמת ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון במטרה לייהד את הגליל, ואולם מתברר כי במקום שהגליל יהפוך לאבן שואבת ליהודים מכל הארץ, ע"י נצרת עילית במרכזו, היא עצמה נכבשת ע"י ערביי האזור. חזון מקימי נצרת עילית היה להפוך אותה לעיר המחוז, שתהווה מרכז לכל שוכני הגליל. ולכן שוכנו בה משרדי ממשלה רבים: פרקליטות מחוז הצפון, לשכת רישום המקרקעין, מחוז הצפון במשרד הפנים, מחוז הצפון במינהל מקרקעי ישראל, מחוז הצפון במשרד החינוך, ועוד. בסיור שערך היום ח"כ אורי אריאל, יו"ר סיעת האיחוד הלאומי-מפד"ל וחברי ההנהגה הצעירה של המפלגה התברר כי שכונות אחדות בעיר כבר נכבשו כליל ע"י ערבים. כך למשל, שכונת "בנה ביתך" הישנה ברחובות נוף תבור והגיא. מתוך 56 וילות רק 5 נותרו בבעלות יהודית. בנוסף מתבצע בעיר גל רכישת נכסים, דירות, מגרשים וחנויות ע"י ערביי הגליל. לדברי אותם תושבים, בהם פגש ח"כ אריאל, כתוצאה מהחדירה הערבית חשים התושבים חוסר ביטחון אישי, וסובלים מאלימות פיזית ומילולית, כתובות נאצה, פגיעות ברכוש פרטי, הטרדת נערות ונשים והפיכת השכונות לחממת פשע וסמים. תושביה היהודים של נצרת עילית מדירים רגליהם מקניון "לב העיר " לאחר שכל הקונים במקום הם ערבים. גם אחד מבתי הספר הממלכתיים-דתיים הפך למעורב, ולומדים בו גם תלמידים ערבים. ח"כ אריאל הדגיש כי האיחוד הלאומי יכין תוכנית פעולה לעידוד הגירה אל העיר, ויגבש הצעות מפורטת למשרדי הממשלה לעידוד זוגות צעירים, סטודנטים ואוכלוסיות מבוססות לרכוש בחזרה דירות בעיר. כמו-כן יאורגנו ימי פעילות לנוער, סיורים ואירועי תרבות בעיר, וכן תוכנית לחיזוק המסחר ומינוף התיירות בסביבה. האיחוד הלאומי החל בשנתיים האחרונות להשקיע מאמצים רבים בערים המעורבות כמו חיפה, עכו, כרמיאל, יפו ולוד, הנעזבות מהמשפחות היהודיות, כשאת מקומם תופס ציבור ערבי גדול ועוין. ביום חמישי שעבר סיירו ח"כ אריאל, מזכ"ל האיחוד הלאומי נחי אייל וההנהגה הצעירה בשכונת הדר בחיפה, העוברת אף היא תהליכים דומים. אחרים אפילו סיור לא עושים!!!
 

יוליקה

Member
מנהל
אתה עוזר פרלמנטרי של ח"כ אריאל?

מניסוח דברייך זה מאד נישמע כזה. מה גם שאתה חוזר על דברים שאמרת בתגובה הראשונה בתגובה השנייה. דברייך מאד נישמעים כתעמולה מפלגתית של האיחוד הלאומי גם אם דברייך נכונים - היית מצפה לשמוע אותם מתושב נצרת עילית ולא מפעיל מפלגתי מתל אביב. להלן ציטוט מדברייך: האיחוד הלאומי החל בשנתיים האחרונות להשקיע מאמצים רבים בערים המעורבות כמו חיפה, עכו, כרמיאל, יפו ולוד, הנעזבות מהמשפחות היהודיות... האם זו תעמולה מפלגתית בפורום תמים??
 
אני תושב נצרת עילית, לא עוזר פרלמנטרי

למרות שאולי זה לא רע? אני מנצרת עלית בוגר שרת... אני רק מאחל להם הצלחה ואני מקווה שבאמת יעשו דברים מהותיים. לפחות הם היחידים שמעלים את העניין הזה בתקשורת. לצערי אפילו ח"כ מנצרת עילית מ"ישראל ביתנו" שותקת בעניין הזה, ולא רק בזה. ולא ניסחתי את זה, לקחתי את זה מ-nrg אם לא ציינתי זאת אני מצטער, הייתי צריך. להשתמע
 
למעלה